Vraag

ik heb een vriendje maar hij lijkt niet verliefd en hij doet alsof we vrienden zijn

  • 9 October 2018
  • 4 reacties
  • 118 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heb nu een maand een vriendje en ik eb al gezoend enzo met me ex ik ben btw 13 en hij 12 maar ik wil gewoon zoenen en zo en gw een kusje ofzo maar hij doet echt zn kinderrelatie en dan zegt hij wel via app van love you enzo maar niet zo serieus hij zit ook bij mij in de klas en dan wil hij afspreken en dan denk ik echt van nu komt er een keer wat ofzo en dan nog niks dus help me asjeblieft xx

4 reacties

Het kan zijn dat hij andere dingen verwacht van jullie relatie dan jij. Wellicht is hij nog niet klaar voor zoenen en andere dingen. Dat betekent niet dat hij niet verliefd op je kan zijn en het niet fijn vindt om bij je te zijn.

Waarom vraag je niet een keer aan hem waarom hij niet wil zoenen en waarom hij zo doet? Hij is de enige die die vraag voor je kan beantwoorden.

Gr. Pin
Het lijkt mij ook verstandig om er over te praten.

Deel wat jullie van elkaar en van de relatie verwachten.
Misschien kunnen jullie zo iets regelen.

Neem zelf anders wat initiatief (geen idee wat je nu al doet), dus zoen hem juist.
En natuurlijk ook andere dingen, die jij wilt.
Als je 13 bent heb je nog geen echte relatie dan is het gewoon verkering? Daarnaast is hij jonger
Ik zou er eerlijk met elkaar over praten, want het klinkt alsof jullie andere dingen verwachten. Misschien vindt hij het spannend om er open over te zijn in real life, vaak plagen vrienden onderling elkaar nogal met relaties. Het kan ook zijn, dat hij er nog niet klaar voor is. Maar wat de reden ook is, praten is de enige manier om erachter te komen. Suc6!

Reageer