Vraag

ik heb een vraag...

  • 12 June 2018
  • 6 reacties
  • 197 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Zijn er jongens die een meisje leuk/ of verliefd raken kunnen vinden zonder dat dat meisje zelfvertrouwen heeft? en andersom (geld ook voor bijden geslachten!)

Groetjes, Moon

6 reacties

Personlijk denk ik van well
Licht eraan hoe je eruit ziet vind ik persoonlijk dat is heel slecht advies maar ja
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ja tuurlijk! Zelfverzekerdheid is, net zoals bijvoorbeeld lief of betrokken zijn, een eigenschap. De een is eenmaal zelfverzekerder dan de ander, maar het is niet per se negatief dat je niet zelfverzekerd bent. En het heeft al helemaal geen negatieve invloed op mogelijk verliefde jongens/meisjes.
"Zijn er jongens die een meisje leuk/ of verliefd raken kunnen vinden zonder dat dat meisje zelfvertrouwen heeft? "
Dat is niet de enige eigenschap die een persoon heeft, dus ja.
Liefde maakt blind, dus die dingen merk je mogelijk niet.
Heyyy

Ik vind persoonlijk idd dat dat daar niet aan zou (moeten) liggen,
want liefde gaat niet alleen over zeker- en onzekerheid, het ligt ook aan of zij/hij lief voor je is.
Ik heb er zelf heel slecht verstand van, omdat ik nog nooit een relatie ben begonnen, omdat ik dat heel lastig vind.
Hopelijk lukt het me binnenkort wel want ik heb een meisje op het oog nu, die vaak samen met mij dingen doet zoals oortjes delen en knuffelen enz alleen ik weet niet of ze me leuk vind, hoewel ik ook ERG ONZEKER ben.
Maar genoeg over mij, ik hoop dat ik je heb kunnen helpen!

Groetjes
-hoihoiikbenhoidoei
Heyy,
Het is heel normaal dat je onzeker bent en twijfelt over jezelf. En ik denk niet dat mensen dat erg vinden. Er zijn weinig mensen die niet onzeker zijn dus ik zou je er niet teveel van aantrekken.

Liefs
Suicidalthoughtsinmyhead

Reageer