Vraag

ik heb een geheime verkering

  • 15 October 2020
  • 4 reacties
  • 101 Bekeken

Badge

Ik zit in de 1ste en er is een jongen die ik 6 weken ken, ik heb een crush op hem. Mijn vriendinnen zaten me zo te "plagen" dat ze via hun telefoon zeiden, wil je verkering met (mijn naam) later heeft hij privé gevraagd of ik verkering met hem wil maar wel in het geheim. Ik heb ja gezegt maar later besef ik, ik ben er nog niet klaar voor! Maar ik wil ook goeie vrienden blijven want ik vind hem echt super aardig! Wat moet ik doen??? 


4 reacties

Hoi! Ja dat is lastig. Als je de mogelijkheid heb en het durft/wil, zou ik het face-to-face zeggen. Anders kan je ook een goed appje sturen, ik zou iets sturen in de richting van:

”Hey, ik zit even ergens mee. Een ... geleden heb ik ja gezegd maar bij nader inzien was dat een beetje impulsief en ben ik er eigenlijk nog niet helemaal klaar voor. Dat ligt zeker niet aan jou maar gewoon aan mijn gevoel en tempo. Ik wil wel graag goede vrienden blijven. Hopelijk begrijp je het een beetje.”

laat maar even weten hoe het gaat/ging. Wellicht hebben andere mensen nog meer idee.

Succes in ieder geval!

Badge

Dankje voor je reactie eenanoniemejongen1 ik zal het proberen, ik denk dat ik het morgen via de app ga doen, ik laat het nog wel weten hoe het is gegaan. Hele goeie tip!

Geen probleem! Daar is het forum voor. :)

laat maar weten hoe het is gegaan. Hij zal het vast wel beginnen. Komt goed!

Badge

Legt t gewoon uit in jouw eigen woorden

 

Reageer