Ik heb een geheime aanbidder. Hebben jullie die ook wel eens en wat moet ik doen/doen jullie dan?

  • 2 February 2023
  • 44 reacties
  • 737 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14

Vorige week kreeg ik via een voor mij onbekend account het volgende liedje toegestuurd:

 

https://www.youtube.com/watch?v=3mdz8bUPLX8

 

In jouw armen | Trijntje Oosterhuis en Xander Vrienten | Khalid en Sophie

 

 

Songtekst:

 

Niet lang geleden, in een vorig leven
Vol zelfbeklag, woede en pijn
Besloot ik mezelf een herkansing te geven
Pas nu weet ik waar ik wil zijn

In jouw armen
In jouw armen
In jouw armen
In jouw armen

 

New York en Parijs zijn prachtige steden
Net als Berlijn en Madrid
Toch zou ik me daar maar te pletter vervelen
Omdat ik echt veel liever lig

In jouw armen
In jouw armen
In jouw armen
In jouw …..

In jouw armen
In jouw armen
In jouw warme…. warme armen

 

 

Op zich vind ik het wel een mooi liedje.

Alleen vraag ik me nu al bijna een week af wie dit aan mij gestuurd heeft? En met welke bedoeling…..

 

Ik heb een paar vragen voor jullie:

1. Krijgen jullie ook wel eens van die berichtjes (alleen tekst of een liedje of een gedichtje of ….)

2. Vinden jullie dat leuk of ….?

3. Reageren jullie op zo’n berichtje en hoe dan?

4. Gaan jullie op zoek naar de afzender? En ben je daar achter gekomen?

5. Is er iets moois uit gekomen? Bijvoorbeeld verkering of wat?

 

En de voor mij belangrijkste vraag:

6. Wat moet ik doen? Hebben jullie tips voor mij?

en

7. Wat vinden jullie van het liedje dat ik kreeg?

 

 

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en de tips die jullie mij geven.

 

Zodra ik meer weet ga ik updates geven en kunnen jullie mij misschien verder helpen.

 

Alvast bedankt 💝

 

Gr. MickeyMouse


44 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hey!

Ten eerste, sterkte met je verwondingen. Maar gelukkig viel het wel mee uiteindelijk.

Maaaar ik zou niet met hem gaan afspreken. Je kent hem helemaal niet en via e-mail kan je makkelijk gecatfished worden. En ik zou hem al helemaaal niet bij jou thuis uitnodigen. Dan weet hij waar je woont.

Maar ik hoop wel dat het een vriendschap op meer wordt. Misschien kan je eerst eens om zn nummer en/of social media vragen en dan eens bellen of facetimen. Lijkt mij een veiligere manier van elkaar leren kennen.

 

joeeeee

Reputatie 7
Badge +17

Tegen het eind van de middag was ik een beetje ongelukkig met de fiets gevallen en moest ik naar de HAP en uiteindelijk naar het ziekenhuis voor foto's enzo. Behalve een verzwikte enkel en wat schrammen lijkt het mee te vallen

Dat is wel k*t. Gelukkig niks gebroken, dat scheelt weer.

 

misschien hem gwn uitnodigen bij mij thuis? Of is dat niet handig als je elkaar nog niet kent?  Voor hem ook lastig denk ik

Iemand thuis uitnodigen die je helemaal niet kent zou ik echt niet doen. Voordat je iets afspreekt zou ik sws eerst willen weten hoe hij eruit ziet en hoe hij heet. Het kan idd best een lieve jongen zijn maar je weet nooit.

Je kan altijd eerst nog om z’n snap of zo vragen.

 

Heel veel beterschap met je enkel.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @jaivy ,

 

Hey!

Ten eerste, sterkte met je verwondingen.

 

Thnx, het was een gevalletje eigen schuld, dikke bult, ik moest weer zo nodig één of ander trucje uithalen en das om problemen vragen

 

Maar gelukkig viel het wel mee uiteindelijk.

zeker en je zou denken dat ik er van geleerd zou hebben, maar nee, vanavond na het eten wilde ik ff stoer doen op m'n krukken en toen gleed één kruk weg op de vloer, maar gelukkig kon ik mijn val nog breken door met mijn ribbenkast op de punt van een tafeltje te landen. Ik krijg nu korting op foto's in het ziekenhuis. Morgen gaan ze nog en echo maken van mijn milt geloof ik, iig links zeg maar

 

Maaaar ik zou niet meafeltjet hem gaan afspreken. Je kent hem helemaal niet en via e-mail kan je makkelijk gecatfished worden.

 

ja, ok, daar heb ik nog niet zo over gedacht. Ik denk niet zo aan wat er mis kan gaan, iig niet over hem, maar beter voorzichtig zijn. Ik zie het wel eens op MTV met Max & Nev  of hoe heet ie ook al weer, nu is er ook een meisje bij

 

En ik them al helemaaal niet bij jou thuis uitnodigen. Dan weet hij waar je woont.

ja, ok, maar ik denk te snel, zo van omdat ik niet zo mobiel ben, dan kan hij beter naar mij komen, maar is niet slim als ik niet weet wie hij is, dus dankjewel

 

Maar ik hoop wel dat het een vriendschap op meer wordt.

 

dat zou ik wel leuk vinden om hem te leren kennen en dan verder zien. Ik heb nog nooit echt verkering gehad en ik weet niet of ik dat 'durf', ik bedoel ik ben bang om mensen kwijt te raken en dan is het soort van makkelijker om wat meer afstand te houden ofzo, snap je? Ik wil eigenlijk dichtbij jongens zijn, maar ook weer niet te dichtbij omdat ik dan bang ben om ze te verliezen

 

Misschien kan je eerst eens om zn nummer en/of social media vragen en dan eens bellen of facetimen. Lijkt mij een veiligere manier van elkaar leren kennen.

 

ja, goed plan. Ga ik morgen vragen als ik geen stomme stunts uitgehaald heb waardoor ik naar de SEH moet 😅

 

Ik had gisteren (maandag) nog een stunt/blooper meegemaakt, maar daarover heb ik een nieuw topic gemaakt

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16 ,

 

Dat is wel k*t. Gelukkig niks gebroken, dat scheelt weer.

 

zeker, das een 'mee vallertje’

 

Iemand thuis uitnodigen die je helemaal niet kent zou ik echt niet doen.

 

@jaivy zei het ook al

 

Voordat je iets afspreekt zou ik sws eerst willen weten hoe hij eruit ziet en hoe hij heet. Het kan idd best een lieve jongen zijn maar je weet nooit.

je hebt gelijk, soms ga ik te snel. ik kan ‘better safe than sorry’ zijn

 

Je kan altijd eerst nog om z’n snap of zo vragen.

 

ga ik morgen doen en laat het wel weten als mijn laptop niet nog andere kuren krijgt als vandaag (BSOD en een soort pacman die regel voor regel mijn hele werkstuk aan het opeten leek te zijn. Ik kon 'm ook niet stoppen...best scary...ik kon gelukkig via taakbeheer Word beëindigen…

 

Heel veel beterschap met je enkel.

dankjewel en hopelijk valt die buikecho mee na dat incidentje met die kruk die weg gleed

 

Hopelijk tot snel. Geen zorgen maken als het iets langer duurt, want dan ligt het vast aan mijn laptop.

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi iedereen,

 

ik heb net met de onbekende gesproken via mail en het was al wat persoonlijker en hij heeft mij z'n snap gegeven. Ik ben nu nog op school (zelfstudie uur, dus mag eigenlijk niet berichtjes sturen), na school die echo. Ja, die is vandaag, maar komt omdat ik die 2 berichtjes hierboven gisteravond al geschreven had en vanmorgen pas gepost heb. Gisteravond ging mijn nieuwe topic gelijk in de check en drm dacht ik, ik post de rest morgen (dus vandaag) wel…..vandaag ging tot nu toe alles ook gelijk in de check, maar duurde maar 5 minuutjes ofzo. Lekker bezig KT 👍

Ik weet dus zijn naam ook al, maar (her)ken hem niet van naam. Ik ga straks wel ff hem checken en hij moet na school nog werken tot 21.00 uur en dan zie ik wel of hij vanavond nog iets stuurt. Ik ben nu al zenuwachtig 😊

Wat moet ik sws vragen,  behalve naam, leeftijd en school en werk? Stuur een lijstje ofzo, ajb, anders vergeet ik miss iets belangrijks te vragen 🤔 Zal ik alles over mezelf vertellen of in begin nog niet?

 

Ok, ik moet verder met zelfstudie, anders gaat het opvallen 😄

 

Gr. MickeyMouse

 

Badge

Ik heb een paar vragen voor jullie:

1. Krijgen jullie ook wel eens van die berichtjes (alleen tekst of een liedje of een gedichtje of ….)

Vroeger veel nu niet  echt meer

2. Vinden jullie dat leuk of ….?

Vond het oké

3. Reageren jullie op zo’n berichtje en hoe dan?

Vaak niet

4. Gaan jullie op zoek naar de afzender? En ben je daar achter gekomen?

Ja

5. Is er iets moois uit gekomen? Bijvoorbeeld verkering of wat?

Vaak wel

 

En de voor mij belangrijkste vraag:

6. Wat moet ik doen? Hebben jullie tips voor mij?

Zoek uit wie het is als je die persoon leuk vind zou ik die vragen vind je die niet leuk gewoon met rust laten, kan ook een grap zijn soms

7. Wat vinden jullie van het liedje dat ik kreeg?

Schattig

Reputatie 7
Badge +17

Ik weet dus zijn naam ook al, maar (her)ken hem niet van naam. Ik ga straks wel ff hem checken en hij moet na school nog werken tot 21.00 uur en dan zie ik wel of hij vanavond nog iets stuurt. Ik ben nu al zenuwachtig 😊

Kijk, dat schiet al wat op.

 

Wat moet ik sws vragen,  behalve naam, leeftijd en school en werk? Stuur een lijstje ofzo, ajb, anders vergeet ik miss iets belangrijks te vragen 🤔 Zal ik alles over mezelf vertellen of in begin nog niet?

Alles over jezelf is misschien een beetje veel. 😄 Beter kun je eerst wat meer over hem te weten komen. Je hebt z’n snap zei je. Weet je ook al hoe hij eruitziet?   En hij zit dus niet bij je op school.  Dan zou ik sws vragen waar hij jou van kent. Tja, wat kun je verder nog vragen? Wat z’n hobby’s zijn misschien? Of hij broers of zussen heeft. Beetje van dat soort algemene dingen zijn vaak wel een goed begin.

Best wel cute dit. 😄 Hoop voor je dat er iig een leuke vriendschap uit onstaat...en misschien wel meer.

 

Reputatie 7
Badge +15

hi @MickeyMouse , 

je zou hem kunnen vragen naar zijn school, leeftijd, geb. datum, waar hij woont, en of hij bijv. broers/zussen heeft, maar bedenk wel dat elke vraag die jij aan hem stelt, hij OOK wilt dat jij hem antwoord geeft op diezelfde vraag, dus als je (aan het begin) nog niet wilt vertellen waar je bijv. woont, moet je die vraag ook niet aan hem stellen, dan vraagt hij (natuurlijk) ook waar jij woont…

 

Mij_Niet_Gezien

Reputatie 3
Badge +1

Hallo!

Ik vind het echt een heel grappig verhaal eigenlijk, ik zou zelf door zijn gaan zoeken. Tot dat ik wist wie dat was, maar wees inderdaad wel voorzichtig zoals @jaivy  al zei. Mensen kunnen zich toch veel anders voordoen dan ze zijn.

Ps wil je me de volgende keer/ keren taggen? Dan kan ik reageren en ook lezen ( ik vind het best interessant 😛).

 

Groetjes van x_anoniem

Reputatie 7
Badge +14

Hoi iedereen,

 

jullie mogen nog steeds de vragen/ervaringen over wat jullie zelf meegemaakt hebben (de vragenlijst) hier posten en als jullie tips voor mij hebben zijn die natuurlijk ook welkom 🤗

 

@Urgaybitch ,

dankjewel voor het invullen van het lijstje en leuk dat je het liedje 'schattig’ vond 🤗

 

@tim16 .

Ik weet dus zijn naam ook al, maar (her)ken hem niet van naam………..Ik ben nu al zenuwachtig 😊

Kijk, dat schiet al wat op.

zeker, mooi naam ook, maar ik mag die hier niet noemen. Ik moet 'm eerst zien en dan geef ik hem wel een 'forumnaam'…

 

Alles over jezelf is misschien een beetje veel. 😄

 

haha ja, ik moet hem ook de kans geven om iets te vertellen, anders ratel ik maar door

 

Beter kun je eerst wat meer over hem te weten komen. Je hebt z’n snap zei je. Weet je ook al hoe hij eruitziet?  

 

ik ga hem doorzagen, nou niet echt, maar figuurlijk, want ik ben Hans Klok niet/ Nee, heb nog geen foto gezien, mar ik verwacht elk moment een berichtje…..al een uur lang….misschien is ie eerst nog ff gaan douchen, zodat ie er lekker fris uitziet ofzo, idk

 

En hij zit dus niet bij je op school. 

 

dat weet ik niet 100% zeker….ik wilde ook niet gelijk zijn naam rondstrooien op school you know, beter dat ik eerst ff zelf kennis maak met hem

 

Dan zou ik sws vragen waar hij jou van kent.

 

ja, goeie, ik val niet zo op als half Colombiaan….maar als ie niet bij mij op school zit en we elkaar toch regelmatig tegenkomen, vraag ik het me af….ik doe wel eens klusjes bij oudere mensen, maar die zitten nog niet in het bejaardenhuis of gwn van het strand ofzo, want daar woon ik vlak bij...ik kan wel de hele tijd bedenken waarvan, maar miss beter aan hem vragen 😋

 

Tja, wat kun je verder nog vragen? Wat z’n hobby’s zijn misschien?

ok, check, hobby's

ik sport  graag, knutsel en doe dansen, ja, ik zet het voor mezelf ff op een rijtje 😃

 

Of hij broers of zussen heeft.

 

moet ik dan alleen mijn echte broer noemen of gelijk dat ik nog een stuk 5 neppleegbroers en 1 zo'n zus heb. De kans is groter dat ie mijn nepfamilie kent, want die zijn hier geboren. Ik kan ze beter geen nepfamilie noemen, dat klinkt onaardig… en als ik ze noem moet ik dan gelijk vertellen dat papa en mama er niet meer zijn… dat is miss een beetje heavy voor een kennismaking…

Goed dat ik nog even met jullie oefen 🙂

 

Beetje van dat soort algemene dingen zijn vaak wel een goed begin.

 

ja, algemeen beetje over koetjes en kalfjes en bijtjes en bloemetjes haha

 

Best wel cute dit.

 

that's me lol

 

😄 Hoop voor je dat er iig een leuke vriendschap uit onstaat...en misschien wel meer.

ik heb er nu al zin in, maar ben bang dat ik niet durf als ik 'm leuk vind

Zal ik maar hem afbellen?

 

Neeee, ga ik niet doen 

 

Dankjewel Tim

 

Weet je wat, ik ga dit alvast posten.

De rest komt zo aan de beurt 😉

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +14

hoi iedereen,

 

@Mij_niet_gezien ,

hi @MickeyMouse , 

je zou hem kunnen vragen naar zijn school, leeftijd, geb. datum, waar hij woont, en of hij bijv. broers/zussen heeft, maar bedenk wel dat elke vraag die jij aan hem stelt, hij OOK wilt dat jij hem antwoord geeft op diezelfde vraag...

 

oh slim, daar had ik nog niet aan gedacht, dus niet zijn pincode/code van zijn locker enzo vragen, want dan wil hij ook de mijne, goeie tip. Ik hoop niet dat ie een hond heeft  of eigenlijk wel, maar ja, dan moet ik zo'n zielig verhaal over mijn hondje vertellen... Miss moet ik dan zeggen dat ik wel graag een hondje wil 😉 Kan ik dat zielige verhaal voor later bewaren. Oh man, wat ingewikkeld is dat 'daten’ toch, een beetje skaten met de boys en dan zeggen ga je mee ff wat drinken is een stuk makkelijker

 

dus als je (aan het begin) nog niet wilt vertellen waar je bijv. woont, moet je die vraag ook niet aan hem stellen, dan vraagt hij (natuurlijk) ook waar jij woont…

of vragen en als ik het antwoord weet, hem wegklikken 😂 Kan ik hem op gaan zoeken in zijn huis en hij mij niet. Merken jullie dat ik een beetje raar doe en komt dat nou echt door dit afspraakje.. . nou ja, ik ga het gwn doen.  Ik moet wel rustig blijven

 

 

Dankjewel Jou_niet_gezien 😃

 

 

hoi @X_anoniem ,

Hallo!

Ik vind het echt een heel grappig verhaal eigenlijk, ik zou zelf door zijn gaan zoeken. Tot dat ik wist wie dat was

 

dankjewel, ik ben hier niet zo handig in, maar ik vind het ook wel heel leuk

 

maar wees inderdaad wel voorzichtig zoals @jaivy  al zei. Mensen kunnen zich toch veel anders voordoen dan ze zijn.

je hebt gelijk, soms lijkt het zo mooi en dan ineens patsboem is de droom ingestort. Ja, lekker, dat helpt niet haha...straks schiet ik zelf nog in de stress

 

Ps wil je me de volgende keer/ keren taggen? Dan kan ik reageren en ook lezen ( ik vind het best interessant 😛).

ik denk dat je, nu je zelf gereageerd hebt in dit topic, dat je automatisch over elke post hier een mailtje krijgt

Sws leuk om je hier tegen te komen

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +17

moet ik dan alleen mijn echte broer noemen of gelijk dat ik nog een stuk 5 neppleegbroers en 1 zo'n zus heb. De kans is groter dat ie mijn nepfamilie kent, want die zijn hier geboren. Ik kan ze beter geen nepfamilie noemen, dat klinkt onaardig… en als ik ze noem moet ik dan gelijk vertellen dat papa en mama er niet meer zijn… dat is miss een beetje heavy voor een kennismaking…

Nou, als jij ze als familie ziet kun je ze gewoon noemen lijkt me. Dat van je ouders is wel lastig ja. Misschien niet meteen over beginnen, tenzij hij er naar vraagt? Maar goed, je moet doen waar jij je het prettigst bij voelt.

 

Merken jullie dat ik een beetje raar doe en komt dat nou echt door dit afspraakje.. . nou ja, ik ga het gwn doen.  Ik moet wel rustig blijven

MickyMouse heeft een beetje vlinders in zn buik lijkt het. Wordt steeds cuter😄

 

je hebt gelijk, soms lijkt het zo mooi en dan ineens patsboem is de droom ingestort. Ja, lekker, dat helpt niet haha...straks schiet ik zelf nog in de stress

Het beste is eigenlijk gewoon niet te veel te verwachten, dan valt het ook niet tegen. In het beste geval wordt het een leuke vriendschap (of meer😉) en anders moet je het maar zien als een leuke ervaring. Je hebt niets te verliezen zeg maar.

 

 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @tim16 ,

ik noem ze allemaal gwn mijn broers en zus, das het makkelijkste. Kan ik een andere keer er meer over vertellen. Als ie naar mijn ouders vraagt zeg ik, ‘dat komt later wel, ik ben benieuwd naar jou’ vertel eens iets leuk over jezelf’ Ik vind niet erg om te vertellen, maar dan durft hij miss niks meer te vragen of is het niet goed voor de stemming ofzo. Ik probeer die vragen wel een beetje om te draaien naar iets anders. Dat kan toch wel?

 

MickyMouse heeft een beetje vlinders in zn buik lijkt het.

 

Wordt steeds cuter😄

ik word er verlegen van 😊

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16 ,

 

huh, watsgebeurt, dat laatste staat er niet bij???

ff opnieuw dan maar

 

MickyMouse heeft een beetje vlinders in zn buik lijkt het. Wordt steeds cuter😄

 ja, lach jij maar, maar ik ben blij dat jij mij zo goed helpt en iedereen

 

Het beste is eigenlijk gewoon niet te veel te verwachten, dan valt het ook niet tegen.

 

ik denk gewoon dat het niks wordt 😅

 

In het beste geval wordt het een leuke vriendschap (of meer😉) en anders moet je het maar zien als een leuke ervaring.

 

zo is het, no panic at the disco 🕺🏽

 

Je hebt niets te verliezen zeg maar.

alleen mijn zelfvertrouwen, verder niks, doe er maar luchtig over 😂

 

Gr. MickeyMouse

 

PS hopelijk komt nu wel alles aan. Ik had al gedoe met dat quoten in mijn vorige post en toen stond de helft er niet in...fingers crossed

Reputatie 7
Badge +17

Jij hebt sws meer zelfvertrouwen dan ik want ik had die jongen na zn eerste vage bericht al geblocked denk ik.

Gewoon jezelf zijn en dan komt het wel goed. Kan me wel voorstellen dat het spannend is.

Welterusten

Reputatie 7
Badge +3

 

Het topic is in strijd met forumregel 8: Chatten en bloggen is niet toegestaan.

 

We staan niet toe dat je topics opent of reacties plaatst om te chatten met andere gebruikers of een blog bij te houden. Een blog is een update die dagelijks of wekelijks wordt geplaatst zonder concrete vraag.

Alleen antwoorden op de gestelde vragen (zie hieronder in de quote) staan we toe. Updates geven over deze situatie staan we niet toe. Mocht de situatie aanleiding zijn voor een nieuw topic met een nieuwe concrete vraag dan kan je een nieuw topic starten

 

 

 

Ik heb een paar vragen voor jullie:

1. Krijgen jullie ook wel eens van die berichtjes (alleen tekst of een liedje of een gedichtje of ….)

2. Vinden jullie dat leuk of ….?

3. Reageren jullie op zo’n berichtje en hoe dan?

4. Gaan jullie op zoek naar de afzender? En ben je daar achter gekomen?

5. Is er iets moois uit gekomen? Bijvoorbeeld verkering of wat?

 

En de voor mij belangrijkste vraag:

6. Wat moet ik doen? Hebben jullie tips voor mij?

en

7. Wat vinden jullie van het liedje dat ik kreeg?

 

 

Groet, 

Luuk

 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Luuk ,

 

ok, is goed. Ik had gisteren  een mail gekregen van  KT waarom ze bij de check zeiden dat mijn reactie niet zo geplaatst mocht worden in dit topic. Ik wilde even uitleggen wat er gebeurd was en dat was een beetje een ‘blog’, dus ik snapte dat wel, dus geen probleem dat jullie het nog eens uitleggen.

Ik had later wel nog ongeveer die reactie bij mijn bloopers topic geplaatst omdat ik had geschreven wat er allemaal mis ging en wrm we geen contact kregen. Dat mag toch wel, want in mijn bloopers topic mag je dat soort dingen toch wel posten. Het was gwn een blooper/grappig verhaal. Het was niet dat ik iets slechts wilde doen en niet wilde luisteren naar die mail dat het in dit topic niet mocht. Alleen zie ik die reactie nog niet in het bloopers topic staan of zijn jullie nog bezig met het checken van reacties van gisteren, want die reactie ging gisteren gelijk in de check?

 

Dus iedereen mag hier gwn nog die vragenlijstjes invullen en ik denk dat ik dan maar een nieuw topic maak over hoe ik het verder heet beste aan kan pakken met die (onbekende) jongen. Dan ga ik gwn tips vragen. Is dat goed?

 

Dankjewel @Luuk 

 

Gr. MickeyMouse

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi iedereen,

 

vragenlijstjes mogen hier altijd nog ingevuld worden en wil je meer weten over mijn stille aanbidder dan kun je dat in een ander topic (dat is vanwege de forumregels) lezen:

 

 

Dus vragenlijstjes (ik heb ze hieronder alvast even neergezet, maar lees ook de openingspost van dit topic) graag hieronder posten/beantwoorden:

 

Ik heb een paar vragen voor jullie over berichtjes die je van geheime aanbidders krijgt:

1. Krijgen jullie ook wel eens van die berichtjes (alleen tekst of een liedje of een gedichtje of ….)

2. Vinden jullie dat leuk of ….?

3. Reageren jullie op zo’n berichtje en hoe dan?

4. Gaan jullie op zoek naar de afzender? En ben je daar achter gekomen?

5. Is er iets moois uit gekomen? Bijvoorbeeld verkering of wat?

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +9

Verveel me de pleuris. 

Dus hiergaat ie maar.

 

1. Krijgen jullie ook wel eens van die berichtjes (alleen tekst of een liedje of een gedichtje of ….)

Ja welleens hier en daar. Vaak gewoon een of andere tekst met een nummer, vaak bagger nummer (en dat heb je ni van mij gehoord heh🤐)

dus dat ja

2. Vinden jullie dat leuk of ….?

naja.. niet echt dat ik er foxwild van word🤣

Ik vind face to face. Oog op oog. Persoonlijk in gesprek fijner dan achter je toetsen bordje wat in te tikken zegmaar.

3. Reageren jullie op zo’n berichtje en hoe 

zovan

Hoi sorry, maar ik ben op dit moment niet opzoek naar een relatie. excuses voor het ongemak.

4. Gaan jullie op zoek naar de afzender? En ben je daar achter gekomen?

Jawel ik weet wel wie het is en zo niet dan is het maar zo. Als ik echt wil weten wie het is dan heb ik meerder opties.

5. Is er iets moois uit gekomen? Bijvoorbeeld verkering of wat?

nee, ik zit nu goed en comfortabel zou dat nu niet willen.


Maar zeg nooit nooit.

 

Stay coo ~ een hele wijze duif

Reageer