Ik heb een geheime aanbidder. Hebben jullie die ook wel eens en wat moet ik doen/doen jullie dan?

  • 2 February 2023
  • 44 reacties
  • 737 Bekeken


Toon eerste bericht

44 reacties

Kallax is een kast van de Ikea. Hij zit dus nog in de kast. (Ik denk dat hij dat wil zeggen)

Reputatie 7
Badge +17

Dit op social media gooien zou ik nog niet doen idd. Of hij moet vaag blijven doen, dan wordt het een ander verhaal.😄

Ben wel heel erg nieuwsgierig nu eigenlijk. Houd ons op de hoogte.

Reputatie 7
Badge +19

Hoiiiiii!!

Ik heb een paar vragen voor jullie:

1. Krijgen jullie ook wel eens van die berichtjes (alleen tekst of een liedje of een gedichtje of ….)    Neeee helaas niet

2. Vinden jullie dat leuk of ….?   Zou ik wel vinden maar ook spannend baba

3. Reageren jullie op zo’n berichtje en hoe dan? Jaa

4. Gaan jullie op zoek naar de afzender? En ben je daar achter gekomen?  Jaa

5. Is er iets moois uit gekomen? Bijvoorbeeld verkering of wat?  Nee

 

En de voor mij belangrijkste vraag:

6. Wat moet ik doen? Hebben jullie tips voor mij?  Ik zou misschien eens doorvragen met wat ie bedoelt met Kallax enzo en vraag of ie snap of iets heeft. Dan kan je zn snapscore zien en kijken of die niet fake is

en

7. Wat vinden jullie van het liedje dat ik kreeg?  Niet zo leuk lol

 

joeeeeee

Reputatie 7
Badge +14

hoi  iedereen,

 

jullie mogen nog steeds de vragen/ervaringen (die helemaal bovenaan in mijn topic staan) over wat jullie zelf meegemaakt hebben hier posten en als jullie tips voor mij hebben zijn die natuurlijk ook welkom 🤗

 

 

Snap …. niet wat hij hiermee bedoeld ... wel heel random om met een naam als Kallax te komen. …..Heb nog ff gekeken op Urban Dictionary …..maar nee dus.

snap ik, mysterieus en thnx voor het opzoeken

 

Ik had ‘m al geblocked denk ik. Houd er niet zo van om aan het lijntje gehouden te worden.😂

 

ik twijfel wat ik zal doen. Zelf ben ik ook wel een dromer die niet altijd door iedereen wordt begrepen, dus ik denk dat ik 'm voor nu nog het voordeel van de twijfel geef…

 

Was @jaivy  hier maar voor extra support of iemand anders die dit strakjes leest.

Ja, is 3 dagen niet hier geweest zie (of iig niet gepost). Hoop dat het ok met hem gaat.

same 💖

 

Hoi ! Wat een bijzonder verhaal zeg.  Klinkt als ó f super toeval  of iemand die je heel goed kent en je plaagt

 

thnx, wist ik het maar….

 

Misschien is Kallax een verbastering van een naam als Alex  of Karl ofzo.

 

Alles kan, denk ik, iig bedankt voor het meedenken. Ik ga eens nadenken over die namen. Plagen op zich vind ik niet zo erg, ik haal zelf ook wel eens een prank uit, maar het begint nu wel lang te duren 🤔

 

….. Ik zou wel op een gegeven moment zeggen “ik wil nu wel een keer weten wie je bent anders stop ik met dit verhaal.”  

 

je hebt gelijk en ik heb hem(?) vandaag ook nog wat gestuurd. Staat hieronder ergens.

 

…..En inderdaad, hopen dat @jaivy weer online komt. 

Groetjes liefs Julian X

jup, hoping for the best, but…...💖

ik hoop iig dat ie geen pijn heeft of bang is enzo 😥

 

 

Dus, ik heb zelf nog wat vragen aan de onbekende gesteld.

 

ik dacht, ik post het gewoon, kijken hoe die erop reageert:

Ik: volgens mij heb ik een deel van jouw raadseltje opgelost

Ik: ik ben al uit de kast, als dat is wat jij bedoelt met dat ik uit Kallax kom

 

Later nog dit gevraagd:

 

Ik: ben je ook een jongen?

Ik: ben jij ook al uit de kast of bdl je dat je nu voor mij uit de kast komt en niemand anders het nog weet?

 

En net nog dit:

 

Ik: vertel eens wat meer over jezelf, jij weet kennelijk meer over mij dan ik over jou

Ik: als dat jouw geheim is (uit de kast komen), weet je ook dat het bij mij veilig is

Ik: als jij mij echt kent/zou kennen bdl ik

Ik: talk to me pls

 

Ben benieuwd om zijn reactie.

Misschien loopt het anders dan hij verwacht had na het sturen van dat liedje en weet ie nu niet hoe die moet reageren. Ik heb al van alles bedacht en kom tot niks..

 

Afwachten dus maar.

Iig bedankt iedereen voor het meedenken en als ik iets meer weet ga ik het posten.

 

Is er nog iets anders wat ik kan doen. Zal ik het verhaal (in het kort) posten op social media? Een soort oproepje aan de onbekende of vragen of iemand hem (?) herkend?

Maar ik denk dat dat voor hem best k*t zou voelen, dat anderen dan gelijk een oordeel over hem hebben. Dat wil ik eigenlijk ook niet.

Ik heb liever dat ie gewoon reageert op mijn vragen...en anders, ja anders weet ik het ook even niet meer 😅

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ! Wat een bijzonder verhaal zeg.  Klinkt als ó f super toeval  of iemand die je heel goed kent en je plaagt.  Misschien is Kallax een verbastering van een naam als Alex  of Karl ofzo. Maarja ik weet niet, moeilijk haha. Ik ben benieuwd of je er achter komt. Ik zou wel op een gegeven moment zeggen “ik wil nu wel een keer weten wie je bent anders stop ik met dit verhaal.”   Kijken wat ‘hij’ dan doet.  En inderdaad, hopen dat @jaivy weer online komt. 

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +17

Snap echt niet wat hij hiermee bedoeld dan. Ook wel heel random om met een naam als Kallax te komen. Ik had er ook nog nooit van gehoord. Heb nog ff gekeken op Urban Dictionary of het niet wat anders betekent maar nee dus.

Ik ben benieuwd of je nog een berichtje van ‘m krijgt (ga er nog steeds vanuit dat het een jongen is 😄).

Ik had ‘m al geblocked denk ik. Houd er niet zo van om aan het lijntje gehouden te worden.😂

 

Was @jaivy  hier maar voor extra support of iemand anders die dit strakjes leest.

 

Ja, is 3 dagen niet hier geweest zie (of iig niet gepost). Hoop dat het ok met hem gaat.

Reputatie 7
Badge +14

hoi @tim16 ,

 

Kallax is ook een Ikea kast blijkbaar.

 

dat had ik ook gezien toen ik op google zocht naar een plaatsnaam en er verder niet bij nagedacht, maar één van mijn broers zegt nu:

eerst even terug naar het begin van mijn gesprek met de onbekende:

……..

Onbekende: je kent me wel en je kent me niet, ik kom uit Kallax, waar jij ook vandaan komt

Ik: Huh, ik heb Kallax opgezocht en dat is een plaatsje in Zweden en daar ben ik nog nooit geweest

……...

Onbekende: toch kom je er vandaan, dat weet ik zeker

Ik: oké, wat jij wilt, als jij het zegt kom ik ook uit Kallax, maar nou weet ik eigenlijk nog niks over jou

 

Als je ‘Kallax’ vervangt door ‘Ikea kast’ dan staat er:

ik kom uit Ikea kast, waar jij ook vandaan komt, beetje anders en het wordt:

ik kom uit een Ikea kast waar jij ook vandaan komt, wat nergens op slaat:

ik kom uit een kast waar jij ook vandaan komt, hmmm miss bedoelt ie:

ik kom uit de kast waar jij ook vandaan komt

 

Wel leip en vergezocht, maar zou ie dat echt bedoelen. Wie bedenkt zoiets….

 

Misschien bedoeld hij dat?

 

idk, maar wat mijn broer zegt zou kunnen, toch of niet….

maar wie weet dat Kallax een Ikea kast is,  ik bedoel als je Kallax opzoekt zie je dat het een kast is, maar omgekeerd hoe kom je van een kast naar Kallax?? En dan is het ook nog een vliegveld om de verwarring nog groter te maken….. Ik ken alleen 'Billy’ als iets van Ikea en dan weet ik nog niet wat het is...een tafel of wandrek idk. Misschien heeft hij zelf een Kallax kast ofzo. Ik ga dat plaatje eens goed bekijken en denken of ik iemand ken met zo'n kast op z'n kamer of in huis

 

Ooit ‘per ongeluk’ tegen een jongen aangelopen in de Ikea? 😂

 

vast wel hahaha 😅

 

Vind het verder wel een rare gast.

 

hij, als het een hij is, heeft wel een kronkel in zijn hoofd, maar als we dit raadseltje opgelost hebben dat hij en ik uit de kast komen, vind ik het wel een vondst en hem iets minder raar, denk ik, idk yet 🤔

 

Het lijkt er een beetje op alsof hij je zit te trollen.

dacht ik eerst ook, omdat ik geen steek verder kwam, maar ik vind hem nu ergens wel soort van cool

 

Je kunt nog wachten of hij nog iets stuurt maar ik zou ‘m gewoon blokkeren eerlijk gezegd.

ja, miss ff morgen afwachten, want ik heb om 2230-2300 niks meer ontvangen, zoals ie had gezegd

 

Iig bedankt voor die Ikea kast te noemen, ik had die al afgeschreven, maar het zou toch ook gek zijn als hij iets anders bedoelt. Ik weet het niet meer, weet niet wat ik moet denken

Straks lig ik nog wakker van hem, terwijl ik 'm helemaal niet ken of ken ik 'm wel en weet ik dat niet???

 

Los jij vannacht de rest van die puzzel ook nog even op voor mij 🤣

 

Was @jaivy  hier maar voor extra support of iemand anders die dit strakjes leest.

 

De vraag is: Wie is de Onbekende en waar werkt ie, waar komen wij elkaar tegen?

 

Ik ga wel posten als ik iets van hem hoor of een brainwave krijg 😃

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik: ik kan niks met Kallax, het is in Zweden en ben daar nooit geweest, bdl je een ander vliegveld, leg uit pls

Onbekende: ik bdl die Kallax waar jij het over hebt helemaal niet. De halve wereld kent Kallax of heeft Kallax en jij niet?

 

Kallax is ook een Ikea kast blijkbaar. Misschien bedoeld hij dat? Ooit ‘per ongeluk’ tegen een jongen aangelopen in de Ikea? 😂

Vind het verder wel een rare gast. Het lijkt er een beetje op alsof hij je zit te trollen.

Je kunt nog wachten of hij nog iets stuurt maar ik zou ‘m gewoon blokkeren eerlijk gezegd als hij zo vaag blijft.

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi,

Tja, het kan natuurlijk zijn dat hij je voor de gek houdt.

 

daar denk/dacht ik ook aan, maar sommige vrienden zijn bij mij terwijl ik berichtje stuur met die onbekende…

 

Dan nog zou ik wel willen weten wie het is, gewoon uit nieuwsgierigheid. 😄  Ik zou hem dus nog wel een berichtje sturen.

ik wil het sws ook weten, ik heb ook al wat gestuurd, zie verderop

 

Het kan natuurlijk dat het een van de jongens is waar je een keer ‘per ongeluk’ tegen aan bent gelopen, who knows? 😄

ik kan ze niet allemaal langs gaan 😂 en ken de meeste ook niet goed genoeg om te weten waar ze wonen

 

Of hij verward je gewoon met iemand anders. Dat kan ook natuurlijk.

mwa, ik ben half Colombiaans en redelijk ‘uniek’ hier in de buurt of hij denkt dat ie met iemand anders praat, bdl je dat?

 

Oh wat spanned @MickeyMouse !

haha, ja

 

Ik hoop heel erg dat je erachter komt wie het is.

 

ja, ik ook, thnx

 

Vraag eens waar jullie elkaar laatst hebben gezien…...vraag naar meer info. Succes!

ik heb dingen gevraagd, lees maar

 

Ik: ik kan niks met Kallax, het is in Zweden en ben daar nooit geweest, bdl je een ander vliegveld, leg uit pls

Onbekende: ik bdl die Kallax waar jij het over hebt helemaal niet. De halve wereld kent Kallax of heeft Kallax en jij niet?

Ik: ????

Ik: waar heb jij mij voor het laatst gezien?

Onbekende: gewoon, op een plek waar jij altijd komt

Ik: ben je me aan het stalken of wat

Onbekende: ik denk eerder andersom, want op dagen dat ik jou normaal niet tegenkom, kom jij naar mij

Ik: het moet niet gekker worden…. Is dit een prank?

Ik: come on guys, jullie hebben nu lang genoeg gelachen

Onbekende: mijn pauze is voorbij

Ik: lol en nu?

Onbekende: google??

Ik: ja, lachen.. wanneer ga je weer iets sturen

Onbekende: 2230?? 2300?? Zie je vanzelf wel

Ik: tenzij ik je blokkeer

Onbekende: doe je toch niet, je bent te nieuwsgierig naar mij

Onbekende: tot straks

Ik: idk, maybe heb ik wel met iemand anders afgesproken vanavond

 

dat dus, ik ben er nog niet veel wijzer door geworden. Leker vaag allemaalErgens denk ik, kap ermee, maar ik ben echt wel heel nieuwsgierig, dus ja, ik denk wel dat hij mij op één of andere manier toch kent...ik word gek hier

 

Goeie tips zijn welkom. 

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 2
Badge

Oh wat spanned @MickeyMouse !

Ik hoop heel erg dat je erachter komt wie het is. Vraag eens waar jullie elkaar laatst hebben gezien, vraag om raadsels van hem of haar, ik ben benieuwd! Kallax zegt mezelf niks,  maar vraag naar meer info.

Succes!

Reputatie 7
Badge +17

Tja, het kan natuurlijk zijn dat hij je voor de gek houdt. Dan nog zou ik wel willen weten wie het is, gewoon uit nieuwsgierigheid. 😄  Ik zou hem dus nog wel een berichtje sturen.

Het kan natuurlijk dat het een van de jongens is waar je een keer ‘per ongeluk’ tegen aan bent gelopen, who knows? 😄

Of hij verward je gewoon met iemand anders. Dat kan ook natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +14

hoi  iedereen,

 

jullie mogen nog steeds de vragen/ervaringen over wat jullie zelf meegemaakt hebben hier posten en als jullie tips voor mij hebben zijn die natuurlijk ook welkom 🤗

 

 

hoi @tim16 en iedereen die mee leest,

 

Ik denk ook dat het een jongen is, dat zou wel zo leuk zijn.

Dat plaatsje snap ik echt niks van…. Volgens wiki: ….Kallax Airport ….. is één van drukste vliegvelden van Zweden.

Dat zegt me ook niks. Ik ben er nooit geweest, maar bedoelt ie dan dat ie mij van een vliegveld kent ofzo….

Ik ben het laatste jaar alleen vanaf Brussel met het vliegtuig op vakantie geweest en naar het huis van mama…idk,

Ik kan me niet echt iets herinneren over een jongen op het vliegveld. Ik bedoel ik kijk altijd wel naar jongens, maar verder, geen idee.

Ik bots soms ook wel expres tegen leuke jongens aan op het vliegveld, in de winkel, op school, waar niet eigenlijk haha 😁 (I know, das ook weird) en zeg dan sorry en vraag of ik ‘m geen pijn heb gedaan en raak ‘m dan meestal nog even aan op z’n schouder of middel (waar ik ‘m geraakt heb) en geef ‘m nog een boks of een hand, maar niemand in het speciaal is me bij gebleven.

Hij (?) is me behoorlijk aan het teasen.

Ik wil nog wel wat sturen, maar ben ook wel benieuwd of hij mij uit zichzelf nog iets stuurt. Of moet ik daar niet op w88?

Ik denk dat ie om 14.00 uur moest gaan werken, dus hoe laat zou ie dan klaar zijn? 18.00, 20.00 of 21.00?

 

Gr. MickeyMouse

Reputatie 7
Badge +17

Wel weird idd. Lijkt er wel op dat het iemand is die jou wel ziet zitten.😄 Wel random dat hij (ga er maar van uit dat het een jongen is) met dat Zweedse plaatsje komt.

Iemand waar je niet van af kon blijven zou je je toch herinneren zou je denken, als dat echt gebeurd zou zijn. Misschien probeert de persoon een beetje hard to get te spelen. Ga je ‘m nog een bericht terug sturen? Hier schiet je natuurlijk ook niet veel me op.

 

Reputatie 7
Badge +14

 hoi iedereen,

ik kon niet langer wachten en heb in de pauze een paar berichtjes gestuurd naar die onbekende. Ik ben er niet echt wijzer van geworden. Misschien hebben jullie nog een tip?

 

Hieronder staat wat ik gestuurd heb en wat die onbekende heeft geantwoord….

Ik: Hoi onbekende, bedankt voor het liedje, maar ken ik jou ergens van?

Onbekende: je kent me wel en je kent me niet, ik kom uit Kallax, waar jij ook vandaan komt

Ik: Huh, ik heb Kallax opgezocht en dat is een plaatsje in Zweden en daar ben ik nog nooit geweest

Even uitleg voor jullie op het forum: Volgens internet: Kallax is een stadje (tätort) binnen de Zweedse gemeente Luleå. De naam is afkomstig vanuit het Fins; Kalalaksi, waarin nog herkenbaar het Finse lahti, betekent Vis baai.

Onbekende: toch kom je er vandaan, dat weet ik zeker

Ik: oké, wat jij wilt, als jij het zegt kom ik ook uit Kallax, maar nou weet ik eigenlijk nog niks over jou

Onbekende: dat denk je maar

Ik: ik weet niet of ik hier zin in heb

Onbekende: je kon anders niet van mij afblijven, dus hoe leg je dat dan uit

Ik: nou wordt het wel een heel erg weird gesprek

Onbekende: ik zeg niet dat ik het erg vond dat je aan me zat

Ik: doe ff normaal pls, ik heb meer aan m’n hoofd

Onbekende: ik ook, moet zo gaan werken

Ik: mooi, dan heb ik ook ff rust

Onbekende: de laatste keer dat ik je zag had je niet zo’n haast, maar ok. Later…

Ik: oké en nu laat je me zo achter met alleen nog maar meer vraagtekens

Onbekende: jup, cu soon

 

en toen verder niks, beetje apart verhaal, of niet, je zou denken dat ik hem ken en irl al gezien heb, maar ik heb geen idee...🤔of is het gewoon een gek ofzo? Ben ik te onaardig geweest en moet ik nog iets sturen of wachten? Dat gesprek heeft iets van een uur geduurd.

 

 

hoi @Sjammetje

bedankt, ik had wel gezien dat zijn vader dat liedje had gemaakt, maar het klinkt heel anders haha

Ik wist niet wrm die het geschreven had, dus dankjewel voor de update, maar ik denk dat degene die het mij heeft gestuurd het vooral heeft gestuurd, omdat ie in mijn armen wil liggen 😋

Gr. MickeyMouse

Hi lieve @MickeyMouse  dit is een liedje van de vader van Xander. Hij bracht het een paar jaar geleden uit en het gaat over de veranderingen in zijn leven na een carriëre en een scheiding.

Het is ook al eens op tv geweest van hemzelf kijk

Hoe ik dit weet? Ik heb hem besproken bij muziek. Bijzondere man. Frontman van Doe Maar. Ik weet natuurlijk niet wat die onbekende ermee heeft bedoeld maar het liedje is auto bio over Henny en dus zijn veranderde leven.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Nachtkus

Sjammetje xxxxx

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16 ,

 

Wel lastig dat je verder geen aanknopingspunten hebt.

 

ik ga nog wel even puzzelen en misschien heeft iemand nog een goede tip

 

...Misschien was het toch een meisje die er achter kwam dat ze bij niet echt kans maakt. 😄

 

zou kunnen, maar mijn gevoel zegt dat het een jongen is….niet dat mijn gevoel altijd gelijk heeft 🤔

 

Ach ja, dat het misschien een mysterie blijft heeft ergens ook wel wat.

 

hmmm, als het niet anders kan, dan is het zo, maar ik geef niet zo snel op

 

 

...Helaas stuurde ze dit soort dingen ook naar andere jongens tijdens de relatie. Dat was weer minder. 😅

ja, dat is nou ook weer niet de bedoeling 😂

 

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +17

Wel lastig dat je verder geen aanknopingspunten hebt. En jammer dat die persoon verder niks meer gestuurd heeft. Misschien was het toch een meisje die er achter kwam dat ze bij niet echt kans maakt. 😄

Ach ja, dat het misschien een mysterie blijft heeft ergens ook wel wat.

 

Bij jou heeft het wel goed uitgepakt en het hielp wsch ook wel als je de afzender kent.

 

Yep. Helaas stuurde ze dit soort dingen ook naar andere jongens tijdens de relatie. Dat was weer minder. 😅

Reputatie 7
Badge +14

hoi @tim16,

dankjewel voor je reactie. Bij jou heeft het wel goed uitgepakt en het hielp wsch ook wel als je de afzender kent.

Zelf heb ik eerst nog even afgewacht in de hoop dat ik nog iets zou krijgen. ...de nepnaam van de afzender klonk nou ook niet direct uitnodigend...ik bdl het is echt een beetje een hele rare naam….. Als het een linkje zou zijn, zou ik er sws niet op klikken….maar ik ben wel reuze nieuwsgierig….

Ik heb natuurlijk wel een beetje onderzoek gedaan, maar in mijn vriendenkring weten ze van niks…

Ik weet ook niet of het afkomstig is van een jongen of een meisje. Het is allebei wel aardig bedoeld, maar als het een meisje is moet ik die toch teleurstellen als zij zichzelf al in mijn armen zag liggen. Ik zou toch denken dat iedereen wel weet dat ik op jongens val 😅

Enige aanknopingspunt wat ik nu heb is dat dit liedje vorige week voor het eerst in Khalid & Sophie op Npo3 was…

Ik zou het liedje niet gelijk ook zelf kiezen, maar ik heb wel van die buien dat ik zulke muziek met strijkers en blazers wel leuk vind, dus ik denk toch dat het iemand zou kunnen zijn die ik op één of nadere manier ken…

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +17

Altijd leuk toch als iemand een crush op je heeft? Ben benieuwd naar de updates.

 

1. Krijgen jullie ook wel eens van die berichtjes (alleen tekst of een liedje of een gedichtje of ….) Wel eens gehad ja. Ik kreeg Can't Get You Out Of My Head van Kylie Minogue. 😄

2. Vinden jullie dat leuk of ….? Ja, zeker. Liedje was een beetje cringey maar toch wel leuk

3. Reageren jullie op zo’n berichtje en hoe dan?  Ik heb een liedje terug gestuurd. Lucky van Jazon Mraz 🙈

4. Gaan jullie op zoek naar de afzender? En ben je daar achter gekomen? Ik wist al van wie het kwam dus dat scheelde weer.

5. Is er iets moois uit gekomen? Bijvoorbeeld verkering of wat? Ja. Uiteindelijk een relatie van dik een jaar.

6. Wat moet ik doen? Hebben jullie tips voor mij?  Ik zou er zeker proberen achter te komen wie je het heeft gestuurd. Iemand doet dat niet zomaar lijkt me. Misschien kun je ook een liedje terugsturen? Kijken hoe die persoon reageert.

7. Wat vinden jullie van het liedje dat ik kreeg? Niet helemaal mijn smaak maar op zich wel een mooie tekst.

 

Reageer