Vraag

Ik heb een crush op een lesbi maar ben zelf hetero

  • 16 June 2022
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

Badge

Hey

 

zoals je waarschijnlijk in de titel al hebt gelzen ben ik een jongen van 15 jaar oud. Ik heb dus een crush op een meisje die ik ken via snapchat. en ze woont ook in de buurt van mij. Maar het probleem is dus dat ze een lesbi is en ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet. want ze is ook niet 100% lesbi want ze heeft ook al crushes en relaties gehad met jongens. 

Wat moet ik nu doen?

 

Groetjes Thijmen


3 reacties

Badge

Hii, 

Ik begrijp je probleem. Maar als ze lesbisch is maar ze valt ook op jongens dan is ze toch bi ofzo.. In ieder geval @Samuel020 heeft gelijk. Je moet het haar vragen. Ik weet niet hoe close jullie zijn maar je kan bijvoorbeeld via “truth or dare” of zoiets vragen of ze ook een relatie met iemand zo als jou zou willen hebben. Als ze dan “ja” zegt kan je erop doorgaan. Zegt ze “nee” dan zou ik gewoon vrienden met haar blijven en zeggen dat het een grapje was ofzo.. Maar je hoeft mijn advies niet aan te nemen want ik ben niet zo goed in dit soort advies. Ik hoop dat je hier in elk geval iets aan hebt of een idee hebt gekregen hierdoor. 

groetjes!!

Thnxx voor je adviess!

 

Reputatie 3
Badge +1

Hii, 

Ik begrijp je probleem. Maar als ze lesbisch is maar ze valt ook op jongens dan is ze toch bi ofzo.. In ieder geval @Samuel020 heeft gelijk. Je moet het haar vragen. Ik weet niet hoe close jullie zijn maar je kan bijvoorbeeld via “truth or dare” of zoiets vragen of ze ook een relatie met iemand zo als jou zou willen hebben. Als ze dan “ja” zegt kan je erop doorgaan. Zegt ze “nee” dan zou ik gewoon vrienden met haar blijven en zeggen dat het een grapje was ofzo.. Maar je hoeft mijn advies niet aan te nemen want ik ben niet zo goed in dit soort advies. Ik hoop dat je hier in elk geval iets aan hebt of een idee hebt gekregen hierdoor. 

groetjes!!

Reputatie 4
Badge +2

 Hey @anoniem2006789,

Je moet er op een of andere manier achter komen wat zij precies wil. De snelste (maar wel engste) manier om dat te doen is om haar te vragen of ze een relatie met je wil. En ja, als je dan afgewezen wordt, is vervelend maar niks aan te doen, want je kan haar niet forceren. Maarja als ze ja zegt is het dan natuurlijk goed.

Reageer