Vraag

Ik ben verliefd op een meisje alleen dat meisje doet super vaag

  • 7 January 2021
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben verliefd op een meisje dat ik al 2 a 3 jaar ken.

Toen ik haar voor het eerst ontmoeten vond ik haar al leuk. We zijn goede vrienden. Ze vertelde mij altijd wie ze leuk vond. Hierdoor heb ik de hoop opgegeven.

Maar sinds laatst vroeg ze me opeens verkeering. Uit het niets. Waar een vriendin van haar bij was en haar zusje. Ik was aan het praten met haar zusje toen ik uit mijn ooghoek haar zag smoezen met haar vriendin(Mijn ex) en drie seconde later vraagt ze me verkering.

Ik was natuurlijk stom verbaast.  Ik dacht dat het een grapje was. Dus heb ik gezegd: Nee, dit is een grapje.  Even later toen ik weg was kon ik mijzelf wel slaan.  Even later heb ik haar gevraagd of een grapje was, en ze zij ja.

Ik ben nog steeds aan het twijfelen. Want ze een heel lief meisje en ze is een persoon die dat soort grapjes zou maken. Ik lig 's nachts hier over na te denken. Kan iemand mij advies geven.

Sorry voor die hele lap tekst. 

alvast bedankt


3 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Heej, ik ga proberen om advies te geven maar ik weet natuurlijk niet of dat het juiste is whahah. Ten eerste het is toch super fijn om te weten dat zij ook op meisjes valt? Wel een beetje raar dat ze dat zo met iedereen zegt. Maar als je echt verliefd bent, moet je gewoon voor haar gaan vind ik. Zou je alsjeblieft op mijn topic willen reageren? Liefs x

Badge

Elzaaatje, ik ben een jongen, maar super bedankt voor je reactie

 

Reputatie 3
Badge +2

Anomiem244, oh sorry had ik niet door np voor de reactie, nog een x ik zou er gwn voor gaan

Reageer