Vraag

Ik ben verliefd op een jongen en ik ben ook een jongen

  • 30 November 2021
  • 5 reacties
  • 262 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben verliefd op een jongen en ben zelf ook een jongen en ik heb al best lang een crush op hem en hij is ook homo Maar hoe kan ik hem nou het beste vragen????


5 reacties

Badge

ten eerste srry voor late rea maar, ik ken hem niet in het echt maar we praten gwn via discord en hebben vaak cam aan enzo. maar dankje voor de tips he! ik ga ze proberen

 

Reputatie 2
Badge +1

heyy,

 

Het ligt een beetje aan de situatie, weet hij dat jij op jongens kan vallen? Zo nee, dan kan je misschien beginnen met aan hem vertellen dat je homo/bi bent en zo hinten dat jij je aangetrokken voelt tot hem. Je kan hem ook appen om het minder awkward te maken, met vragen of hij bijv een jongen leuk vind. Als dat zo is doorvragen, vaak als iemand ja zegt en echt niet wil zeggen wie het is is dat een kleine hint dat jij het bent. Je kan ook door vragen te stellen een beetje achter komen wat zijn type is, en misschien pas je daar wel onder. Je kan ook gewoon n beetje closer doen, door bijv een beetje te stoeien of in de ogen kijken of gewoon om knuffels vragen. Of je doet wat ik met mn crush doe, er expres heel sus over doen bijv dramatisch flirten voor de ‘grap’, zo heeft mijn crush mij in iedergeval voor hem laten vallen hahaha.

Badge

Hey,

sorry dat ik zo laat reageer. Ik zag je berichtje nu pas. Ik heb niet echt veel tips hiervoor. Wat je zegt moet gebaseerd zijn op wat je voelt. Je moet je openen voor hem, zodat hij weet hoe je erover denkt. Bijvoorbeeld: Hey, ik vind het moeilijk om te zeggen en ik heb lang getwijfeld en ik hoop dat alles tussen ons Oke kan blijven, nadat ik tegen je hebt gezegd wat ik wil zeggen. *diep adem halen* Ik vind je leuk. (Misschien redenen waarom)

Ik hoop dat ik je hiermee een beetje kan helpen en nogmaals sorry dat ik zo laat reageer. Laat me weten hoe het is gegaan!

Badge

Dankje wel voor de tips maar hoe zou ik hem moeten vragen?

Badge

Hey,

Ik zou het niet uit het niets vragen. Het beste lijkt me om het hem in privé te vragen en voorbereid te zijn. Wanneer je denkt dat het het juiste moment is zou ik het aan hem vragen.

Groetjes, Stella.

Reageer