Ik ben verliefd op een goede vriend...


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi,
Ik ben een jongen van 16 jaar en ben homo. Ik ben verliefd op een hele goede vriend van mij. Ik zit al langer met dit gevoel en heb hem dit gezegd, maar wel via bericht... Waarom? Ik had namelijk overtijd ruzie met mijn beste vriedin hierover en ze zei dat ik helemaal niet bij hem pas. Ik wiu dit eerst niet geloven. Ik heb haar zo kwaad gekregen dat ze op een gegeven moment zei:” Ik hoop da gij vo altij alleen blijft hij verdient beter!” Ik heb hem dan maar een bericht gestuurd omdat ik bang was dat zij dit aan hem ging vertellen ( de ruzie is ondertussen bijgelegd). In het begin had hijbsit bericht niet goed gelezen, maar omdat een vriend van hel zijn telefoon vast had en dit bericht leesde en dit tege hem zei, is hij mij beginner negeren. Hij is dit ook gaan door vertellen aan een aantal mensen.
Wat moet ik nu doen?
tinus2016

19 reacties

Hi tinus2016,

Wat jammer dat het allemaal zo gelopen is. Dan doe je je best om het eerlijk te vertellen en dan krijg je dit.

Ik vind het ook wel jammer hoe je beste vriendin er op gereageerd had. Misschien heeft ze wel gelijk dat jullie niet zo goed bij elkaar passen, maar om dan te zeggen dat je voor de rest van je leven niemand krijgt gaat wel ver. Ik begrijp dat jullie ruzie inmiddels is opgelost, maar je zit natuurlijk nog met jouw vriend aan wie je dat berichtje gestuurd hebt.

Ik ben ook wel eens verliefd geweest op een andere jongen en had dat ook tegen hem gezegd irl. Hij viel sws niet op jongens zei hij, dus ja dat was einde verhaal. Alleen heb ik nog gwn contact met hem en gaan we nog met elkaar om.

Omgekeerd heb ik ook wel eens gehad dat een jongen verliefd was op mij en ik niet op hem. Maar dat heb ik toen gewoon uitgelegd en hij heeft nu een ander vriendje. Dat vind ik wel leuk voor hem. Hij is mijn type niet en bovendien kwam het ook op een ongelukkig moment.

Ik weet dus niet waarom jouw beste vriend zo gereageerd heeft. Wist hij nog niet dat jij op jongens valt (ben je voor iedereen uit de kast of juist niet) of zou het meer zijn gekomen doordat die andere jongen het berichtje ook gelezen had en dat hij daarom zo fel reageerde en je nu negeert.

Misschien schaamt hij zich soort van ervoor dat jij hem zo eerlijk vertelde dat je hem leuk vindt en wil hij stoer overkomen op die andere jongen.

Wel een beetje vreemde manier om dat te doen, maar ja, ik heb gekkere dingen meegemaakt, dus ik sta nergens van te kijken.

Denk je dat jouw beste vriend ook op jongens valt of weet je zeker dat het niet zo is, maar wilde je toch eerlijk vertellen hoe jij je voelt?

Beste vrienden moeten er altijd voor elkaar zijn. Jullie hoeven niet altijd dezelfde mening te hebben, maar jullie zouden er op zijn minst over moeten kunnen praten.

Als hij niet dezelfde gevoelens heeft voor jou dan kan hij dat gewoon zeggen en dan weet je dat. Dan kunnen jullie gewoon verder als vrienden en elkaar blijven steunen in alles.

Ik zou proberen irl met hem af te spreken. Alleen jullie 2 en dan gewoon je verhaal doen en daarna hem ook zijn zegje laten doen.

Volgens mij zou dat moeten kunnen. Je kunt hem vragen waarom hij zo gereageerd heeft. Gewoon luisteren en elkaar proberen te begrijpen. Niet elkaar verwijten maken, want daar wordt het niet beter van.

Je kunt je eigen verhaal vertellen. Dat je het jammer vindt dat het zo gelopen is. Dat je het misschien anders aan had moeten pakken, maar dat je ook niet wist hoe precies. Dat het voor jou al een hele stap was om het sws te vertellen en dat je het jammer vindt dat die vriend het berichtje ook gelezen heeft. Dat je hem nog gewoon aardig vindt, ook als hij niet op jou valt en dat je hoopt dat jullie nog gewoon normaal tegen elkaar kunnen doen. Zoiets?

Ik vind het moeilijk om precies een verhaal te bedenken, want in de praktijk loopt het toch altijd een beetje anders.

Als hij niet wil afspreken dan kun je altijd nog een brief / mail /appjes sturen waarin je jouw kant van het verhaal vertelt. Geen verwijten, maar feiten. Dan kan hij iig lezen dat jij nooit slechte bedoelingen hebt gehad. Dat je alleen iets vanuit je hart wilde vertellen.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt. Vragen stellen mag altijd.

Sterkte alvast en een update is altijd welkom :)

Groetjes,
M&M’s
M&M’s dankjewel voor de reactie! Ik ben al een jaar uit de kast en heb gistere te hore gekregen dat hij ook op jonges valt. Alleen heb ik het niet van hem gehoord en heeft hij dit alleen maar tegen zijn klas gezegd. Ik heb hem gevraagd of we nog vrienden zijn en hij zei ja. Daar ben ik blij om. Ik denk dat ik is met hem ga afspreken zoals je zei om dit te bespreken. Ik denk dat dit de handigste manier is.
tin20
Even een snelle update. Ik heb mijn vriend een bericht gestuurd om te vragen of we hier een kunnen over praten. Er is alleen 1 klein probleem en dat is dat we alle twee in de examens/toetsweek zitten. Ik wil door dit voorval niet dat zijn testen hier slecht gaan door zijn. M&M’s thanks voor de hulp.
Hi Tin20,

ik vind het al supercool dat je hem een berichtje hebt gestuurd en ja, idd beter na de toetsweek afspreken. Maar je hebt iig weer contact met hem. Dat is op zich wel mooi :)

Wens hem gewoon succes met zijn toetsen en zeg dat je binnenkort wel even contact opneemt om iets af te spreken.

Ik dacht al, het kan toch niet zo zijn dat jullie helemaal geen contact meer met elkaar zouden hebben. Goed dat iig één van jullie (jij in dit geval) het initiatief heeft genomen. Anders dan blijft het zo ongemakkelijk tussen jullie in hangen.

Vertel rustig over je gevoelens, ga niet gelijk verwijten maken. Je mag natuurlijk wel vragen waarom hij zo gereageerd heeft, maar waarschijnlijk gaat hij jou dat wel uit zichzelf vertellen als je hem de kans geeft zijn kant van het verhaal te vertellen.

Ik denk sws dat hij het ook wel fijn vindt om zijn verhaal kwijt te kunnen. Zeker nu hij zelf ook uit de kast is.

Ik weet niet of hij jou alleen gewoon aardig vindt als vriend of dat hij ook meer gevoelens voor je heeft. Maar dat zal allemaal wel duidelijk worden. Goed gedaan.

Heel veel succes met je toetsen en ook al alvast met jullie afspraakje binnenkort, want dat moeten jullie gewoon doen.

Ik vind het wel tof van je dat je me het even hebt laten weten :)
Updates zijn altijd leuk.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust en dan kijken we wel verder.

Fijn weekend ;)

Groetjes,
M&M's
Hi M&M’s
Bedankt voor de reactie. Ik heb hem ,zoals je hebt gezegd hebt, nog succes gewenst met zijn toetsweek. Ik weet niet echt of hij mij als vriend ziet of dat hij mss meer gevoelens voor mij heeft. Soms krijg ik uit het niets een knuffel van hem en soms doet hij wat afstandelijk. Ik ga zien hoe het gaat aflopen na de toetsweek en na ons afspraakje.
Ik zal nog wel een update plaatsen.
Jij ook fijn weekend ?
Groetjes
tin20
Hi Tin20,

Thnx voor je berichtje.

Belangrijkste is dat jullie weer contact hebben en weer gewoon met elkaar om kunnen gaan. De rest wordt later wel duidelijk.

Misschien is het voor hem ook nog ff wennen nu hij uit de kast is. Misschien is hij smoorverliefd op je en weet ie zich geen houding te geven. Het kan ook zijn dat ie smoorverliefd is geworden op iemand anders en wil hij jou niet kwetsen en weet ie ook niet goed hoe hij daar mee om moet gaan.

De kans is ook groot dat als hij verliefd is op iemand anders, dat hij het diegene ook nog niet heeft durven of kunnen vertellen. Net uit de kast zijn en in de puberteit zitten is gewoon best ingewikkeld.

Al die gevoelens die je hebt en dan moet je ook nog steeds nadenken over wat anderen er van vinden of misschien moet je dat laatste maar niet doen en gewoon jezelf zijn?

Makkelijker gezegd dan gedaan, maar uiteindelijk ben je wel het gelukkigst als je jezelf bent, lijkt mij.

Het kan allemaal zo verwarrend zijn als je net uit de kast bent. Geef het tijd.

Probeer zelf open te zijn en wat over je gevoelens te vertellen. Misschien dat het voor hem dan ook iets makkelijker is om zijn verhaal te vertellen. Luisteren is belangrijker dan oordelen. Toon begrip naar elkaar.

Je kunt alleen maar eerlijk tegen hem zijn en hem jouw vertrouwen te geven. Hopelijk krijg je dat ook van hem terug.

Ik ken jullie natuurlijk niet echt, maar ik krijg wel de indruk dat jij het serieus weer goed wilt maken en dat hij daar ook wel voor open staat ;)

Dat hij zo verschillend reageert kan natuurlijk omdat hij vanuit zijn gevoel soms dingen wil doen, die hij met zijn verstand nog moeilijk vindt. Hij wil je dan bv. een hug geven omdat zijn gevoel dat zegt, maar zijn verstand denkt dan, als anderen het maar niet zien, want als anderen 2 jongens elkaar zien huggen dan komen er praatjes van ofzo.

Ik merk dat zelf ook wel eens. Thuis zijn we nogal aanrakerig en knuffelig. Ik kus mijn twin elke morgen als we wakker zijn en ’s avonds voor het slapen doen we dat ook en soms ook gewoon zomaar, omdat ik van hem hou. Ook kussen we onze andere broers en onze zus en papa en mama bij het ontbijt en voor het slapen gaan. Dat is voor ons normaal.

We kussen ook wel eens goede vrienden, zonder dat we daar verliefd op zijn of verkering mee hebben. Gewoon omdat we van ze houden als vriend.

Aan het begin waren er weinig jongens die dat begrepen en ze reageerden soms met “oké, hmm, what’s happening”. Dus toen moesten we dat uitleggen en nu begrijpen ze het. We doen het niet zomaar bij iedereen, omdat we die anderen zich er niet ongemakkelijk door willen laten voelen. We doen het eigenlijk alleen bij jongens die we al wat langer en beter kennen.

Jongens zeker voelen zich vaak heel erg ongemakkelijk als ze aangeraakt worden door een andere jongen. Wij zijn opgegroeid met een arm om iemands schouder te doen als we hem willen steunen. Wij vinden het normaal en ook een fijn gevoel, maar anderen moeten er soms aan wennen. Het lijkt dan soms of ze het vervelend vinden, maar meestal vinden ze het ook wel een fijn gevoel, maar zijn ze het niet gewend en reageren ze apart.

Dat die andere vriend jouw berichtje gelezen had is een toevallige samenloop van omstandigheden en daardoor regeerde jouw vriend misschien een beetje vreemd in het begin door je te negeren. Hij was toen ook nog niet uit de kast voor die andere jongen, denk ik.

Ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt en of het dan meer is dan gewone vriendschap zal dan wel duidelijk worden. Een goede vriend hebben is sws wel fijn :)

Groetjes,
M&M’s
Hey M&M’s
Ik ben bang dat als ik met hem heb afgesproken en wij het hierover hebben gehad en hij is niet op mij, wat natuurlijk kan, dat wij geen goede vrienden meer gaan zijn en dit zou ik echt spijtig vinden.

Ik ben bevriend met heel veel meisjes en die geef ik ook een hug of een kus op de wang. Ik vind dit ook normaal. Hij reageert denk ik nog al verschillend omdat heel veel mensen bij ons op school homo’s maar niks vinden. Sommige pesten ons zelf, maar dat is nu wel minder.
Maar hoe dan ook heb jij mss een idee om er toch voor te zorge dat wij heel goede vrienden blijven ook al ben ik op hem en hij niet op mij?
Groetjes
tin20
Hi Tin20,

Voor mij staan die dingen eigenlijk een beetje los van elkaar.

Ik bedoel je bent goede vrienden of niet. Als jij dan toevallig verliefd bent op hem en hij misschien niet op jou, dan ben je nog steeds die goede vriend. Tenminste zo zie ik dat.

Ik heb het zelf ook gehad met een jongen waar ik verliefd op was en hij niet op mij. Hij is echt een goede vriend en heeft een hart van goud. Hij reageerde echt superlief. Hij vertelde dat hij niet op mij was en zelfs dat hij niet eens op jongens valt. Dat was dus een beetje een inschattingsfout. Mijn gaydar werkte niet goed, denk ik haha. Ik vond het wel super jammer natuurlijk, maar ik had geen keus dan me er overheen te zetten. Ik vind hem nog steeds leuk, maar ik weet dat hij een goede vriend is en er voor me is. Dus dat kan ik wel accepteren.

We flirten soms nog wel eens met elkaar voor de grap. Ik zeg ook wel dat ik van hem houd en dat is echt zo, als vriend.

Je hebt nog steeds een heleboel dingen gemeenschappelijk. Dat was voor die tijd zo en dat zal normaal gesproken daarna ook zo zijn.

Misschien hebben jullie nog wel meer overeenkomsten nu hij ook uit de kast is. Reden te meer om elkaar te blijven steunen.

Samen jongens kijken is ook leuk. Misschien niet in eerste instantie “the best thing”, maar de “next best thing” met een goede vriend klinkt ook wel goed, toch?

Je moet natuurlijk op een gegeven moment wel kunnen accepteren dat hij niet jouw lover is/zal zijn, als dat het geval is.
Jaloers worden op een vriendje dat hij dan krijgt, helpt zeker niet. Dat moet je dus los kunnen laten. Gun hem zijn geluk. Wees blij voor hem en normaal gesproken krijg je dat ook terug van hem, lijkt mij.

Er zal misschien wel minder tijd voor jullie samen zijn als één van jullie of jullie allebei een vriendje hebben, maar dat wil niet zeggen dat je helemaal geen tijd meer voor elkaar hebt. Plan gewoon dingen samen.

Daar moeten jullie allebei energie in steken en dan kunnen jullie nog een hele mooie tijd hebben samen.

Het hangt natuurlijk ook wel een beetje van die ander af, hoe die reageert.
Ik kan niet inschatten hoe hij is en ook niet hoe jij reageert op een afwijzing door hem.

Even voor de duidelijkheid, als hij jou niet als lover ziet, wil dat niet zeggen, dat hij jou ook niet meer als vriend ziet.

Klinkt allemaal vaag, maar het is een beetje geven en nemen.
Je kunt niet altijd alles your way hebben en hij niet altijd alles his way.

Soms moet je ff slikken, je mond houden en tot tien tellen en dan weer door. Op een rustig moment kun je er dan even op terugkomen en er gewoon over praten.

Ik heb dat ook moeten leren.

Mama zegt soms wel eens “Op wie ben je nu boos?. Op hem of op jezelf of op de situatie?”
Ja, dat zet me dan aan het denken en dan zie ik dat je dingen soms even vanuit de andere kant moet bekijken en soms wat meer moet toegeven, omdat ik dan onterecht de schuld bij iemand anders leg. Praten is belangrijk. Goed luisteren ook.

Is het nog een beetje te volgen, alles wat ik schrijf?

Beter ga ik eerst ff slapen en het dan nog een keertje doorlezen voordat ik het post.

Waarom is alles vaak zo ingewikkeld?

Ja, liefde/verliefdheid is niet zomaar aan of uit te zetten. Dat kost dus wel ff een beetje tijd en een nieuwe manier om er mee om te gaan, maar dat is wel te doen.

Pff, waarom heb ik niet gewoon een heel simpel antwoord voor je?

Het beste is dat hij net zo verliefd op jou is als jij op hem en dat we dan kunnen zeggen “ze leefden nog lang en gelukkig”.

Ik houd ook niet van doemscenario’s waarin alles misloopt, maar ik probeer wel een beetje rekening te houden met dat het allemaal een beetje anders kan lopen dan in de door mij bedachte ideale situatie.

Weet je wat.
Als jij dit nou eerst eens leest en zegt of je er iets van begrijpt en er iets mee kunt, dan komen we er vast wel uit ;)

Je mag heel kritisch zijn. Ik weet het nu ook ff niet meer.

Ik ga het gewoon posten en dan slapen. Dan is het ff uit mijn systeem en dan zien we later wel hoe en wat. Morgen weer een nieuwe dag en dan er weer fris tegenaan.

Is dat een plan?

Oh ja, als laatste voor deze reactie: ik zou als je met hem gaat praten dat op een rustige plek doen onder 4 ogen. Dan worden jullie niet afgeleid door anderen. Dan kunnen jullie ook vrij praten en hoef je niet bang te zijn dat je door anderen in de gaten wordt gehouden. Probeer overeenkomsten te vinden in jullie verhaal en heb het niet alleen over de verschillen.

Wow, nou ga ik echt stoppen voordat het nog vager wordt.

Sws heel veel succes met je toetsweek.
Probeer je daar eerst ff op te concentreren.
Don't panic als je een vraag ff niet weet, dat gaat al niet goed, de vragen krijg je 🙂 en je weet dan misschien niet altijd het antwoord 🙂, zo had ik het moeten zeggen. Nou ja, als dat gebeurt, dan maak je eerst de volgende vraag als je die wel weet. Op het laatst kijk je gewoon ff wat je eerst overgeslagen hebt en dan weet je misschien wel het antwoord.

Ik ga steeds slechter en onsamenhangender schrijven, dus ik stop nu echt.

Liefs :)

Groetjes,
M&M’s
Hey M&M’s
Is niet erg van het onverstaanbaar schrijven. Ik heb alles begrepen.

Ik heb het moeilijk om hem met rust te laten. Het wordt voor mij moeilijker om niet aan hem te denken.
Ik loop al een paar weken iritant rond in huis hierdoor. Ik kan dit niet echt aan iemand vertellen hier thuis. Mijn broer wilt niet echt dat ik homo ben, mijn vader heeft het er wat moeilijk mee en mijn moeder heeft te veel aan haar hoofd. De meeste van mijn vriendinnen snappen mij ook niet altijd.

Ik zou heel blij zijn voor hem als hij iemand vind waar hij op is en die jonge op hem. Ik zou het eerst alleen wat kut noemen. Zoals je zegt er blijven over piekeren heeft geen zin. Ik moet verder met mojn leven en hij met dat van hem.

Ik ga na mijn laatste test vragen of we er even onder ons kunnen bespreken. Ik ben er wel een beetje bang voor.

Ik weet niet of jij ook toetsweek hebt. Zoja, jij ook veel succes!

Liefs
tin20
Hi Tin20,

Misschien een ideetje om er eens met een onbekende over te praten, voordat je bij je familie terecht komt met je verhaal.

Gewoon ff je hart luchten bij de kindertelefoon. Je kunt als je wilt bellen en praten is misschien wel makkelijker dan typen of juist niet, dan kun je chatten met de Kindertelefoon. Kijk ff hier voor meer info:
https://www.kindertelefoon.nl/13-18/chat/

Je kunt op bepaalde tijden ook met een leeftijdgenoot chatten, misschien vind je dat prettiger? Meer info kun je onderaan de pagina van de link vinden hierover.

Kan je gewoon lekker alles wat er in je hoofd spookt eruit gooien.

Misschien krijg je niet op alles pasklare antwoorden, maar vallen dingen wel op hun plekje en geeft het je wat rust. Het is ook wel goed om andere meningen te horen en dan zelf conclusies te trekken.

Als het eruit is, dan kun je je ook beter concentreren op je toetsen.

Op school kun je er eventueel met je mentor ofzo over praten. Dan weet ie ook een beetje wat jou op dit moment allemaal bezig houdt.

Ik had expres een beetje alle mogelijkheden genoemd, dus dat je niet ineens een teleurstelling krijgt. Misschien is hij wel stapel op jou en dan is het easy, soort van dan haha.

Ik snap wel dat je steeds aan hem denkt.

Dat heb ik ook, al kom ik alleen maar een leuke jongen (vakkenvuller) tegen in de supermarkt. Dan draai ik steeds om hem heen en ga onbenullige vragen stellen over waar iets ligt en dan let ik helemaal niet op, op wat hij zegt, maar ik kijk alleen maar naar zijn mooie ogen ofzo en naar zijn naambordje haha en dan hoop ik dat ik iets vind op internet bv. zijn insta ofzo. Meestal niet, maar ok. Ben ik wel ff met hem bezig.

Ja, ik weet dat het vet ziek klinkt, maar ja, als je verliefd bent dan horen dat soort dingen erbij.

Tuurlijk moet je rekening houden met alle verschillende uitkomsten, maar ga gewoon open het gesprek in en kijk hoe het loopt.

Jullie hoeven ook nog niet alles tot op de punt en komma te bespreken.

Gewoon ff checken hoe het met hem gaat en vertellen hoe je je voelt. Vragen hoe hij de dingen ziet. Zeggen dat je sws hem als vriend ziet, wat er verder ook kwa liefde uitkomt.

Ga moeilijke onderwerpen niet allemaal uit de weg, maar heb het ook over alledaagse dingen. Het moet ook niet een te zwaar gesprek worden. Een potje gamen is ook altijd wel leuk samen of een andere activiteit die jullie allebei leuk vinden.

Ik ben graag buiten en in beweging of ik ga ergens een ijsje eten. Zo hebben jullie vast ook wel jullie dingen. Geef het tijd.

Zolang jullie in gesprek zijn/met elkaar omgaan zijn er mogelijkheden om iig jullie vriendschap in stand te houden. Positief denken help. Rekening houden met de werkelijkheid is ook niet onverstandig.

En nu moet ik de tafel gaan dekken en macaroni klaar maken, anders gaat het hier niet goed. Nou ja, dat laatste valt ook wel weer mee. Maar mijn buik rammelt ondertussen ook wel een beetje.

Bij mij is toetsweek pas volgende week.

Ik spreek je later.

Vragen staat vrij, dus doe maar als je iets wilt weten :)

Btw iedereen mag natuurlijk reageren. Hoe meer verschillende reacties hoe beter zou ik zeggen.
Just do it.

Groetjes en een hug,
M&M’s
Hi Tin20,

succes met je laatste (?) toetsen deze week. Ik hoop dat het een beetje (veel) goed gegaan is en dat je je gedachten er een beetje bij hebt kunnen houden.

Groetjes 🙂,
M&M's
Hey M en MS
Thnx voor het succes wensen. Ik heb volgende week nog 4 testen en ik ben dan klaar. Ik hoop dat jou testen ook goed gaan.
Ik heb nogaal veel aan hem moeten denken maar mijn testen zijn tot hier toe toch wel goed gedaan.
Ook nog is thnx voor de reactie

Groetjes
tin20
Hi Tin20,

Fijn om te horen dat je testen tot nu toe wel goed zijn gegaan. Nog even volhouden en dan heb je weer tijd voor andere dingen.

Logisch dat je nog aan hem denkt. Is ook niet erg, zolang je schoolwerk er maar niet onder te lijden heeft. Af en toe moet je toch ff relaxen en dan kun je best wel ff aan hem denken. Dan voelt het vast ook lekkerder :P

Dankjewel voor mij succes te wensen. Volgende week wordt wel ff druk, maar dan zijn we er ook weer vanaf. Ik sta er best goed voor, dus maak me niet al te veel zorgen.

Je zorgen maken levert meestal toch niet zoveel nuttigs op. Beter gwn aanpakken.

Groetjes,
M&M’s
Hey M&M’s

Ik heb met mijn vriend gesproken en we hebben alles goed kunnen bespreken. Hij heeft gezeg dat hij niet op mij is en we hebben gezegd dat we gewoon vrienden blijven.

Ik ben wel blij dat we dit eindelijk hebben kunnen bespreken. Trouwens bedankt voor al je hulp.

Groetjes,
tin20
Hi Tin20,

jammer dat hij niet op jou is :(

Wel supergoed dat jullie er over hebben kunnen praten en dat jullie vrienden blijven 🙂 😉 🆒

Jullie zijn nu iig voor elkaar uit de kast en samen jongens gaan kijken lijkt me ook wel leuk. Misschien vallen jullie op het zelfde type of heel anders?

Wat voor jongens vind jij leuk?

Tuurlijk met een goed innerlijk, maar als we het over de buitenkant hebben, bedoel ik :P

Jullie kunnen elkaar sws steunen op school en overal. Met zijn 2-en ben je sws minder kwetsbaar en zijn vrienden en jouw vrienden kunnen jullie ook steunen. Lijkt me wel fijn.

Geen dank voor de hulp. Ik ben blij dat je er iets aan hebt gehad.

Als je nu nog vragen hebt of later, stel ze gerust en dan kunnen we je op het forum misschien nog wel een beetje helpen.

Groetjes 🙂,
M&M’s
Hey M&M’s

Ja is wel spijtig. Ik doe dit weekend een sweet 16 en hij komt en daar ben ik wel blij mee.

Op wat voor jonges ik val? Euhm een beetje matthew crawford achtig, maar zowiezo iemand die om mij geeft en die alles zou doen voor mij. Ik zou ook het zelfde doen.

Ik hoop eig wel niet dat er op mijn sweet iets fout gaat lopen tussen ons maar dan zijn dan zorgen voor later.

Groetjes
tin20
Hi Tin20,

Jouw sweet 16 gaat vast heel leuk worden. Als hij gezegd heeft dat jullie vrienden blijven en hij naar jouw feestje komt, dan verwacht ik geen problemen. Als hij het ongemakkelijk had gevonden ofzo dan had ie wel gezegd dat ie niet zou komen, gok ik.

Je weet dus dat hij je aardig vindt als vriend. Jammer genoeg is hij niet verliefd op jou, maar dat hebben jullie uitgesproken, dus ga het maar gezellig maken en samen jongens spotten ofzo. Komt wel goed, zolang je hem niet probeert te versieren, want dan maak je het hem wel heel ongemakkelijk. Maar dat weet je zelf ook wel. Gewoon normaal tegen elkaar doen en leuke dingen doen.

Ik wens je iig een leuke dag/middag/avond.

Ik vind Matthew Crawford te oud met zijn 23 jaar haha.
Ik zag eerst een andere Matthew Crawford, een schrijver van 53 jaar, maar die bedoelde je vast niet, toen zag ik die van 23.
Hij zit wel strak in zijn velletje (like me and my twin), maar ik houd niet zo van crop tops bij jongens en hij is niet echt mijn type.
Hij ziet er wel goed uit, maar ik val op jongens als William Franklyn Miller bijvoorbeeld.
Die is meer mijn leeftijd en we hebben beetje dezelfde ogen en haar- en kledingstyle. Wij vallen meer op jongensachtige jongens :P

Groetjes,
M&M’s
Hey M&M’s
Ondertussen is mijn sweet 16 al een week geleden en het was echt tof, alleen nu negeert hij mij en ik weet niet wat ik nu moet doen. Ik zou ook niet weten wat ik verkeerd zou hebben gedaan.
Hoe is jouw toetsweek geweest?

Groetjes,
tin20
Badge +2
- Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven? -

Reageer