Vraag

ik ben verliefd op een 10 jarige jongen en hij ook op mij wat nu?

  • 5 May 2023
  • 25 reacties
  • 627 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

hoi beste lezers ik ben hopeloos met mezelf maar blijf liever anoniem vandaar me naam... dit is mij eerste topic en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. zoals je aan de titel ziet ben ik verliefd op een 10 jarige jongen en hij ook op mij alleen het probleem is dus ik ben 15 of nou ja ik denk dat dat het probleem is want 5 jaar leeftijdsverschil is toch best wel groot of niet? en nu weet ik niet wat ik moet doen en hij ook niet want we zouden eigenlijk wel graag iets willen samen allen mijn vader zei al dat het leeftijdverschil veelste groot is en zijn ouders vonden het wel goed als hij maar gelukkig zou zijn. En ik ben bang dat als mijn vrienden dit weten ze dat ook heel raar zouden vinden en me misschien wel als een heel ander persoon zouden zien wat ik ook niet wil. als iemand weet wat ik hier mee moet lees ik dat graag veder bedankt dat je de tijd nam om mijn verhaal te lezen. Fijne dag en nog veder succes op het forum xx hopeloos en anoniem.


25 reacties

Reputatie 1
Badge +1
  1. het maakt niet uit wat anderen denken zolang jij blei der mee bent
  2. als je vrienden zich anders gaan gedragen hier door dan zijn het geen goeden vrienden
  3. begin te daten en vertel je ouders dat je meteen vriendin uit gaat naar de mall of zo
  4. lukt het toch niet door het leeftijd’s verschil dan is dat ok, maar minstens weet je dat je het hebt geprobeert

 

Reputatie 7
Badge +17

Sorry, maar je vader heeft gelijk. 15 en 10 kan echt niet. Als je 10 bent ben je sws nog niet klaar voor relaties. Ik raad je aan dit zo snel mogelijk uit je hoofd te zetten.

Reputatie 3
Badge +1

@Melody 867  bedankt voor je reactie en tips alleen puntje 3 ik ben niet iemand die veel vrienden heeft en vaak weg gaat en ik heb mijn vader altijd belooft dat hij van mij mag weten als ik verliefd ben of een relatie heb want zijn reactie over het leeftijds verschil kwam doordat ik vertelde dat ik en die jongen gevoelens hebben voor elkaar

Reputatie 1
Badge +1

tim 16, als jij het was zou je heel anders praten!

 

oh en tim mijn broertje is 9 en denkt all over relatsies

Reputatie 1
Badge +1

en hopeloos.en anomien dat is ok maar geef nooit op op liefden

 

Reputatie 7
Badge +17

@Melody 867 nee hoor. 10 en 15 is gewoon niet ok. Dat gaat nooit werken. En dat je denkt over relaties wil niet zeggen dat je er ook klaar voor bent

Reputatie 1
Badge +1

zo lang je elkaar blij maakt

 

Reputatie 7
Badge +17

Ja, elkaar blij maken is belangrijk. Maar stel dat iemand van 16 iets zou willen met je broertje van 9. Zou je dat dan ook ok vinden? Ik hoop het niet.

Nee sorry dit kan echt niet.  Iemand van 10 zit nog op de basisschool en iemand van 15 in de bovenbouw. Zet het maar uit je hoofd. 

Nee dit kan echt niet, iemand van 15 is met heel andere dingen bezig dan een jongetje van 10… En @Melody 867 het heeft niks te maken met elkaar blij maken,  er zijn niet voor niets regels. Jouw broertje kan dan wel nadenken over relatie’s, maar dat is in mijn ogen dan op een hele andere manier dan dat iemand van 15 hier over nadenkt. 

Vind het antwoord van jouw vader helemaal top @hopeloos.en.anoniem  want het is beter om iemand te zoeken die meer van dezelfde leeftijd is en een beetje hetzelfde denkt. Dat die ouders van dat jongetje het goed zouden vinden vind ik zelf best schrikken.

Reputatie 3
Badge +1

@TikTak  dankje voor de reactie en duidelijke uitleg 

 

Reputatie 7
Badge +9

Naaah no way dat je het uberhaupt af vraagt. Relaties met dat leeftijds verschil.. zometeen is hij 15 en jij 20?! Dat is toch niet normaal. Ik ben het helemaal eens met @TikTak @Mimo en @tim16 . Zet het maar uit je hoofd.

 

Hoop dat je je gedachte omzet en naar je vader luistert.

Reputatie 7
Badge +17

Dat de ouders van die jongen dit goed vinden vind ik eigenlijk net zo erg.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi,

Jullie denken allemaal heel goed mee en de reacties zijn ook allemaal to the point,

Een kleine aanvulling; Verliefdheid is niet te plannen maar als je daar ook iets mee wilt is het nuttig om te realiseren dat seksuele handelingen nooit zijn toegestaan onder de twaalf jaar.

Dat is de nederlandse wet die dat zegt, Kijk voor meer info bij bijvoorbeeld pubergids.nl of andere sites.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi,

Jullie denken allemaal heel goed mee en de reacties zijn ook allemaal to the point,

Een kleine aanvulling; Verliefdheid is niet te plannen maar als je daar ook iets mee wilt is het nuttig om te realiseren dat seksuele handelingen nooit zijn toegestaan onder de twaalf jaar.

Dat is de nederlandse wet die dat zegt, Kijk voor meer info bij bijvoorbeeld pubergids.nl of andere sites.

12?! Jezus daar mag van mij part wel verandering in komen😂

Reputatie 1
Badge +1

Op 10 jarige leeftijd was ik daar helemaal niet mee bezig. Leeftijdsverschil is te groot. Gelijk stoppen hiermee, je vader heeft gelijk! 

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 2. Ga respectvol met elkaar om.

Je vader heeft gelijk. 15 en 10 komt een beetje pedo-achtig over. Daarom is het verstandig om er niks mee te doen. Daarnaast snapt een 10-jarige amper wat een relatie inhoudt, is het logisch dat hij jou ook leuk vind want het is fantastisch als een 5 jaar ouder meisje op je valt, en levert het problemen op als je behoefte hebt aan seks.  

Reputatie 3
Badge +1

iedereen heel erg bedankt voor de reactie en het meedenken ik ben jullie enorm dankbaar maar wees gerust behoefte aan seks of dergelijke heb ik totaal niet en wil daar sowieso nog helemaal niks mee veder is het voor jullie ook goed om te weten dat mijn metal age (de leeftijd in m,n hoofd) rond de 9/10 jaar ligt en ik er met liefde ook anders over denk dan de meeste leeftijd genoten als ik het zo om me heen hoor hoe zit dan als ik mensen ook op de hoogte zou stellen dat ik dat heb zou dan wel kunnen of is het dan nogsteeds geen optie? zie mij veder niet als een pedo want ik ben daar fel op tegen en zal zoiets ook niet in me hoofd halen om te doen

Reputatie 7
Badge +9

iedereen heel erg bedankt voor de reactie en het meedenken ik ben jullie enorm dankbaar maar wees gerust behoefte aan seks of dergelijke heb ik totaal niet en wil daar sowieso nog helemaal niks mee veder is het voor jullie ook goed om te weten dat mijn metal age (de leeftijd in m,n hoofd) rond de 9/10 jaar

 

Ik weet niet of je dat bij een psycholoog hebt getest want je kan niet zomaar zulke dingen gaan zeggen. 

 

Het maakt niet uit je bent nogsteeds in een lichaam van 15 + toen ik 10 was dacht ik nog lang niet aan een relatie dus dat is gewoon dikke shit. En als jij kan zeggen wat de leeftijd is in je hoofd dan ben je ook geen 9

 

Gewoon een slecht idee. Neem geen relatie met 5 jaar leeftijds verschil onder de 18. Punt uit.

Je kan dan beter iemand zoeken die van jou leeftijd is naar ook een mentale achterstand heeft. Als je 15 bent heb je gewoon 15 jaar levenservaring en iemand van 10 jaar heeft maar 10 jaar levenservaring. 

Reputatie 2
Badge +1

Hey hey, mijn vriend is 6 jaar ouder alleen ben ik ook al ouder. 5 jaar is in priciepe niet echt veel maar op die leeftijd wel, ik zou zeggen wacht tot hij wat ouder is, als je echt van elkaar houd kan wachten geen kwaad.

 

En anders kan je wel een relatie nemen maar als jij behoefte hebt aan seksualiteit zou ik daar wel echt mee wachten en ook niet snel met hem delen dan moet het uit hem komen.

 

En niet negatief naar jezelf kijken, je bent wie je bent (: ❤️

 

Sleepwell ❤️

Reputatie 3
Badge +1

@benebird ja daar ben ik inderdaad op getest ik heb wel meer beperkingen wat ik veder prive hou maar ook een mentale leegtijdsachterstand kwam daar uit

Reputatie 7
Badge +17

@hopeloos.en.anoniem Ik snap dat zo’n achterstand niet leuk is als je wilt daten en zo. Maar dan nog kun je geen relatie beginnen met iemand van 10 vind ik.  Je zit alsnog in een hele andere fase van je leven dan die jongen.

Reputatie 7
Badge +9

@hopeloos.en.anoniemIk snap dat zo’n achterstand niet leuk is als je wilt daten en zo. Maar dan nog kun je geen relatie beginnen met iemand van 10 vind ik.  Je zit alsnog in een hele andere fase van je leven dan die jongen.

W take bro

Reputatie 3
Badge +1

hey iedereen bedankt voor jullie reacties en tips 

ik spreek deze jongen al een hele tijd niet meer en die gevoelens die ik voor hem had was een foutje vanuit me brein komt waarschijnlijk door me puberteit waarbij me lijf van alles uitprobeerd en de verkeerde signalen naar me brein heeft gestuurd dus geen zorgen meer er is niks gebeurd tussen ons

Nogmaals bedankt voor jullie hulp en steun

veel liefs hopeloos anoneim xxxx.

Reageer