Vraag

Ik ben verliefd, maar ik weet niet hoe ik een eerste stap moet nemen

  • 14 November 2019
  • 6 reacties
  • 184 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hee! Ik ben al 1.5 jaar verliefd op een jongen maar ik weet niet hoe ik een eerste stap moet zetten… ik wil zo graag een relatie met hem!


6 reacties

Ik zou het hem gewoon vragen. Of je kunt kijken of hij ook intresse in jou toont. Zo ja, ga ervoor! 

Misschien is het wat om eens af te gaan spreken.
Sowieso is het niet verkeerd om zo elkaar een beetje te leren kennen, maar je hebt dan ook de betere gelegenheid om hem om verkering te vragen.
Je hoeft je ook minder zorgen te maken over anderen, als zij er niet bij zijn.

Is dat een goed begin?

1 geluk heb je. Je bent niet mij

Hey,

Als jij niet de eerste stap wil zetten, kun je je zelf wel openstellen voor hem, zodat hij aanwijzingen krijgt dat je hem leuk vindt of voor hem open staat. Je kunt knipoogjes geven, hem aanstaren, glimlachen als je hem ziet… Je kunt ook een gesprekje starten over waarover je hem kent, en dan praten jullie vanzelf door, vragen jullie om elkaars namen en groepen en kunnen jullie zelfs nummers uitwisselen, als jullie ook naast school met z'n twee wiillen praten.

Als je niet kunt wachten en heel erg ongeduldig bent, en risico wil nemen, kun je ook een briefje schrijven en het hem in z’n handen drukken, maar dan moet je dat ook echt doen.

Groetjes,

Een Persoon Zonder Naam

dankjulliewel! we hebben een leuk gesprek gehad over een youtubekanaal haha! overmorgen zie ik hem weer en dan ga ik naast hem zitten! het gaat heel goed maar ik vind het nogsteeds wel spannend om bij hem te zijn

Badge

Ga een keer wat leuks doen, naar de bios ofzo, of lekker uit eten.

Reageer