Beantwoord

Ik ben verliefd, maar durf niet te vragen

  • 20 January 2019
  • 5 reacties
  • 517 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik ben verliefd alleen ik durf haar niet te vragen en ik weet ook niet hoe.
Iemand tips?

13 jarige jongen
icon

Beste antwoord door Anonymous 21 January 2019, 18:51

Bekijk origineel

5 reacties

Ik zou eerst even met haar gaan praten en een vriendschappelijke relatie met haar opbouwen. Dan kan je daarna ook langzaam gaan flirten en zo te weten komen of zij jou ook leuk vind. als je namelijk weet dat zij jou ook leuk vind is het een stuk minder spannend om haar te vragen.
Badge
je moet haar gewoon vragen! Als ze je niet leuk vindt dan is dat zo. Je kan het beter proberen.
je kan het ook stiekem proberen door haar bijvoorbeeld hints te geven wat ikzelf altijd persoonlijk doe is ik vraag altijd van wat zou je zeggen als ik je vroeg en als ze nee zegt kan je het altijd nog zeggen van ja ik wou het gewoon weten snap je en dan heb je eigenlijk geen blauwtje gelopen en als ze ja zegt kun je haar later vragen snap je (bij mij werkt deze altijd ;))
Hee,
Ik ben een meisje dus heb er wel beetje verstand van.
De meeste meisjes vinden het vooral leuk als de jongen actie onderneemt.
Probeer contact met haar te maken en kijk hoe ze reageert. Zo kom je er van zelf
een beetje achter of ze je als meer dan vriendschappelijk ziet. Probeer vooral eerst
een vriendschap te krijgen die steeds beter wordt. Dat kan dan over gaan in flirten.
Succes!

hee

ik heb een foto gestuurd van me lichaam , hebben jullie misschien tips voor als het nog een keer gebeurd

Reageer