Ik ben verliefd

  • 30 October 2011
  • 17 reacties
  • 1433 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben verliefd op een jongen uit mijn klas. Ik wil hem verkering vragen maar weet niet hoe. of moet ik wachten tot hij mij vraagt???

17 reacties

ben je een jongen of een meisje...?
is natuurlijk wel handig om effe te weten, ik ben een meisje van 15 jaar!
Je bent niet de enige hoor! Ik heb hetzelfde dilemma als jij!
ik was er ook echt heel erg bang voor hoor! maar ik zat er zo over te zeuren bij me vriendinnen dat ze zeiden dat ik een briefje moet maken.. opzich was dat wel wat makelijker! maar vraag nooit via internet! dat is nameljk heel erg laf!
gewoon proberen te zoenen kijken wat er gebeurd
Probeer een beetje je kut te laten zien verleid hem lekker.
Om dit onopvallend te doen draag je maar een kort rokje zonder onderbroekje!
Succes xx
ik zou even wachten, misschien kan een van je vriendinnen aan hem vragen wat hij van jou vind?
Want het is echt niet leuk om af gewezen teworden!
HWHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH andrea tog. XD.
vraag zn msn , nummer, ga met hem praten dan komt het vanzelf http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/biggrin.png.
Spreek eens een keertje af samen om wat leuks te doen. Zo kan je erachter komen wat hij voor jou voelt! En als je weet dat hij ook voor jou valt vraag je hem! 🙂
Gewoon vriendschap opbouwen via msn of in het echt, kleine gesprekken, later grotere gesprekken, veel grapjes en over leuke dingen praten, veel leuke dingen op msn aan elkaar laten zien zoals youtube filmpjes, wat jij allemaal leuk vindt en denkt dat hij dat vast ook leuk zal vinden enzo. Nadat jullie een band hebben opgebouwd, kun je wel af en toe subtiel flirten op msn (of in het echt), en dan zie je wel of hij interesse toont of niet en dan vraagt hij je wel 😛
Ik zou even proberen bij hem veel te gaan. En proberen af te leiden of de gevoelens wedersheids zijn.
ik heb een relatie maar ik weet eigenlijk nie of je vlak bij een uitgaan centum woont nodig elkaar een x samen uit om er heen te gaan miss vind hij je dan ook leuk zo is het wel bij mij gelukt 🙂
Probeer een beetje je kut te laten zien verleid hem lekker.
Om dit onopvallend te doen draag je maar een kort rokje zonder onderbroekje!
Succes xx

ben je een jonggen of meisje???????????
hallo ik ben een jongen van 16 jaar en ik vind een meisje leuk die iets jonger is dan ik. ik ben tot over me oren verliefd op haar en ik heb al een briefje gestuurd om te kijken of zij ook verliefd op mij is (is dat handig? een briefje sturen?). wat moet ik doen?
Ik heb dat Zelf ook gedaan alleen vergeten mijn naam eronder te zetten
what!!!..... No way........

Reageer