Vraag

ik ben super verliefd

  • 18 March 2019
  • 3 reacties
  • 105 Bekeken

Badge
hey iedereen , ik ben 3 jaar geleden verliefd geraakt op de nieuweling van de klas die vandaag gewoon een vriend van me is . ik ben al 3 jaar verliefd op hem en ik kan het niet vertellen tegen hem omdat ik al gek word als hem dicht bij mij komt😍 . ik droom meestal over hem en ik die over een paadje lopen dat bebladert is met rozenblaadjes . ik kan niet stoppen met gek te worden als hij er aan komt .😅. het is bijna zijn verjaardag en ik wil een kaartje voor hem maken maar ik weet zeker dat ik weer gek zou worden (en nu weet je waarom 😂) wat moet doen en hoe moet ik het hem zeggen ?????😱

3 reacties

Beste EddyTeddy,

Bijna iedereen die verliefd is maakt wel mee dat je helemaal gek wordt als je
die persoon ziet. Dat is bij de een wat meer dan bij de ander, en soms sta je daar
maar een beetje te grijnzen terwijl je niet weet wat je moet doen haha.
Heb je hem ooit laten merken dat je hem leuk vind, of hebben je vriendinnen bijvoorbeeld
het al een keer gezegd? Ik durf het ook niet zelf te vertellen maar bij mij is het uitgekomen
door mensen die er grapjes over maakte (ik vind hem niet meer leuk trouwens maar verder).
Als je hem een fijne verjaardag wilt wensen maar je durft de kaart niet te geven kan je hem toch ook
op de post doen? Of gewoon een leuk berichtje via social media sturen (bijv. insta of snap).
Misschien moet je er eerst een beetje achter zien te komen of hij ook geïnteresseerd lijkt in jou.
Als dat zo is kan je actie ondernemen door het hem te zeggen. Maar een berichtje/kaartje sturen is
niks mis mee toch? Succes!
Xx
Advision, ze is al drie jaar verliefd, dus ik denk niet dat het haar gaat lukken om erachter te komen... Daarentegen kan jij, EddyTeddy, wel wat vaker met hem omgaan. Door betere vrienden te worden, worden jullie vanzelf hechter en als je hechter met elkaar wordt, ja, dan word je verliefd.
Geen_naam ,
Ja dat snap ik, maar ik was ook een paar jaar verliefd op een
jongen, en hij vond mij blijkbaar ook leuk maar sommige jongens
kunnen dat heel goed verbergen. Je kan het hem misschien
maar beter zeggen/vragen, ook al is het spannend. Anders kom je er
nooit achter hoe hij over je denkt.
Succes!

Reageer