ik ben lesbisch

  • 5 November 2018
  • 7 reacties
  • 156 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hooi allemaal,

ik ben eeen maand gelden uit de kast gekomen wat ik heel moeilijk vond maaar toch heb gedaan, me familie reagerde er fk goed op enzo maar een paaar vrienden van me hebben me laten vallen er om en die pesten me nu heel erg en gooien elke dag haaat dingen en vinden me vies daar door voel ik me nu anders en wil ik weer gewoon zijn en niet op meiden vallen maar gewoon zoals iedereen want dan doet iedereen weer normaal. ik zit er heel erg meee😑😑 kan iemand tips geven om hier mee om te gaan want ben mezelf echt gaaan haten en ja ben bang dat ze me eeen x in elkaar gaan slaan off iets

alvsast bedankt

7 reacties

hey,

zeer knap van je dat je uit de kast bent gekomen, alleen hiel jammer dat vrienden dan zo tegen jou doen...
je bent "normaal" zoals je bent, waarom normaal tussen ""? omdat niemand normaal is.
iedereen heeft zijn eigen stijl/trekjes, iedereen is anders dan andere en dat maakt ieder mens uniek en dat geeft die persoon iets mooi voor zichzelf.
Hi,

Knap van je dat je uit de kast bent!
Fijn dat je familie er zo goed op reageerde.
Wel jammer dat je vrienden dan zo stom reageren.

Kan je het hier over hebben met je mentor?
Hij/Zij kan je vast goed helpen, daar is je Mentor immers voor.

En onthoud dat er geen enkele reden is om jezelf te haten! Je bent goed zoals je bent, en iedereen is speciaal.

Zijn er ook nog vrienden die wel normaal doen?
Ik heb bijv mijn 3 beste vriendinnen verteld dat ik waarschijnlijk Pan ben. Zij reageerden daar heel normaal op ( nou Ja. Voor zover je LGBTQ memes spammen normaal noemt ) en een van die vriendinnen vertelde dat zij ook Pan is.

Veel Succes
Hey
Echt zo knap dat je uit de kast bent gekomen. Ik weet zelf hoe moeilijk dat is. Ben pas 3 maanden uit de kast, ook als lesbisch.

Ik ben zelf heel erg bang om daar open over te zijn. Omdat klasgenoten al hadden ontdekt, dat ik een relatie had met een meisje. Maar hun rare housing trekt ook langzaam weg.

Je vrienden vinden het waarschijnlijk een raar idee dat je lesbisch bent, ze moeten er vast nog aan wennen.
Of ga met de mensen om die jou respecteren, die andere "vrienden" zakken dan vanzelf weg.
-
Let your smile chance the world, don't let the world chance your smile.
Badge
luister eens. Je bent anders en dat is niet erg. sommige mensen zullen het er niet mee eens zijn of zullen het gekkig vinden maar das hun probleem dan.
Hi,

Knap van je dat je uit de kast bent!
Fijn dat je familie er zo goed op reageerde.
Wel jammer dat je vrienden dan zo stom reageren.

Kan je het hier over hebben met je mentor?
Hij/Zij kan je vast goed helpen, daar is je Mentor immers voor.

En onthoud dat er geen enkele reden is om jezelf te haten! Je bent goed zoals je bent, en iedereen is speciaal.

Zijn er ook nog vrienden die wel normaal doen?
Ik heb bijv mijn 3 beste vriendinnen verteld dat ik waarschijnlijk Pan ben. Zij reageerden daar heel normaal op ( nou Ja. Voor zover je LGBTQ memes spammen normaal noemt ) en een van die vriendinnen vertelde dat zij ook Pan is.

Veel Succes


hi,

al gedaan vanmiddag en zij zei dat ik maar in het mentor uur een spreekbeurt over moest gaan houden, dus dat ga ik nu volgende week doen. en ja er zijn een paar vrienden die me echt steunen en zeggen dat hun het niet waard zijn, dat ik ze moet laten gaan.. dus dat ga ik nu proberen te doen want dan zijn ze geen echt vrienden, maar toch blijf ik mezelf haten
xxxx
Hey
Echt zo knap dat je uit de kast bent gekomen. Ik weet zelf hoe moeilijk dat is. Ben pas 3 maanden uit de kast, ook als lesbisch.

Ik ben zelf heel erg bang om daar open over te zijn. Omdat klasgenoten al hadden ontdekt, dat ik een relatie had met een meisje. Maar hun rare housing trekt ook langzaam weg.

Je vrienden vinden het waarschijnlijk een raar idee dat je lesbisch bent, ze moeten er vast nog aan wennen.
Of ga met de mensen om die jou respecteren, die andere "vrienden" zakken dan vanzelf weg.
-
Let your smile chance the world, don't let the world chance your smile.

hoii,

ik heb het zelfde probleem dat ik er niet open durft te zijn omdat ik bsng ben dat ze me echt gaan haten, ja bij een paar vrienden is het nuuu goed en moesten ze gewoon er aan wennen maar die anderen praten niet meeer tegen me... maar ja dan zijn het geeen echt vriendne zo ga ik nu denken.

Reageer