Ik ben klaar.

  • 25 March 2018
  • 0 reacties
  • 136 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey iedereen.

Zoals ik in de vorige topic zei, kreeg ik haar nummer (Van dat meisje). We waren best wel gezellig aan het chatten, toen ik zei "Welke film wil je volgende week zien?" Waarop zei antwoordde van: "Ik ken je nog niet zo goed" En ik was wel blij dat ze geen ja of nee zei. Uiteindelijk vroeg ik haar om naar de stad te gaan, waarop ze antwoordde dat ze wel mee wilde gaan, alleen dat we dat als vrienden

. En dat ze niks voor me voelde. Nu heb ik alsnog vragen in me hoofd: Waarom bloosde ze toen ik haar nummer vroeg? Waarom keek ze me vaak aan? Maar goed, het is duidelijk. Me vrienden zeiden ook nog dat ik meer tijd met haar moet doorbrengen om uit die "Friend zone" te komen. Maar dat gaat niet zomaar. Bovendien zei ze ook dat ze niet klaar was voor liefde. Maar ik ben wel van plan om met haar naar de stad te gaan, als "vrienden". Maar alsnog deed dit best veel pijn. Waarom zijn relaties altijd zo ingewikkeld? Waarom zijn mensen zo ingewikkeld? Pff. Hoe dan ook, jullie zien me voor een tijdje niet meer terug. Omdat ik klaar ben met dit liefdesgedoe (Voor nu). Ik heb maanden lang pijn gevoeld, en nu was het een beetje over. Ik gebruikte haar als inspiratie. En dat hielp letterlijk ook.

Nu ik weet dat ze niet van me houdt (Dat ze niet klaar is voor liefde) Respecteer ik dat volkomen, we zijn bovendien allebei bijna 14 en geen 16 of 17. Dus ja, ik heb geen zin meer in alles. Sportschool niet, gamen niet. Naar buiten gaan (Ookal doe ik dat bijna nooit) ook niet. Ik stop ermee, liefde doet echt teveel pijn. (Sorry voor deze topic. Maar ik voelde dat het niet paste bij de vorige. Niet om aandacht te trekken)

Bedankt nogmaals naar de mensen die me geholpen hebben en mij het lef hebben gegeven om haar nummer te vragen en met haar te praten :)

-Robin

0 reacties

Geen reactie

Reageer