ik ben bi en wil er over praten

  • 8 January 2020
  • 6 reacties
  • 121 Bekeken

Badge

Ik ben denk ik nu en weet zeker ik val op jongens maar ik ben al een paar keer op een meisje geweest nu ook en heel erg 

 

en ik heb het me bff al verteld en zei vind het niet erg maar de rest 

 

ik zou graag met andere in de zelfde situatie willen praten kan dat?

 


6 reacties

Badge

Trouwens ik ben een meisje en zit in de 1ste 

Ik ben Bi, maar meer in de richting van meiden volgensmij

Ik wilde vroeger, heel erg, met 3 jongens trouwen (oké, even eerlijk, dat was op de peuterspeelzaal maar oke)

Ik ben al een paar keer verliefd geweest op meiden, maar nooit iemand gevonden die ook op meiden viel 😅

 

En heel vaak word er gedacht door andere of de persoon zelf dat die verliefd op me is maar het zijn altijd jongens, maar dan nie t eens echt leuke jongens

En mijn vrienden, moeder en zus accepteren het meer ik ben bang voor de reacties van de rest van de familie 

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben ook een meisje en zit ook in de eerste. Ik ben waarschijnlijk bi. Op de basisschool ben ik iets van drie keer op een jongen geweest. En voor de kerstvakantie was ik (en eigenlijk nog steeds wel🤔) op een meisje uit de derde. Maar ik twijfel er op dit moment ook aan of ik een ander meisje leuk vind. Bij allebei de meisjes dacht ik eerst dat ze jongens waren.

Mijn ouders zijn overal een beetje sceptisch over (niet geloven in de ‘happy ending’). Mijn vriendin heeft twee moeders (nu gescheiden) dus die is het wel gewend, soort van. 

Jouw ouders… hoe staan zij tot nu toe/denk je tegenover bi’s en lesbiennes? Kijk of je daarmee kan inschatten op welke manier je het hen het beste kan vertellen. In het geval je het hen wilt vertellen, in ieder geval. 

Nou ja, ik zit niet helemaal in dezelfde situatie, maar ik hoop dat je iets met mijn advies kunt. 

 

ik ook!

Badge

Ik ben ook een meisje en zit ook in de eerste. Ik ben waarschijnlijk bi. Op de basisschool ben ik iets van drie keer op een jongen geweest. En voor de kerstvakantie was ik (en eigenlijk nog steeds wel🤔) op een meisje uit de derde. Maar ik twijfel er op dit moment ook aan of ik een ander meisje leuk vind. Bij allebei de meisjes dacht ik eerst dat ze jongens waren.

Mijn ouders zijn overal een beetje sceptisch over (niet geloven in de ‘happy ending’). Mijn vriendin heeft twee moeders (nu gescheiden) dus die is het wel gewend, soort van. 

Jouw ouders… hoe staan zij tot nu toe/denk je tegenover bi’s en lesbiennes? Kijk of je daarmee kan inschatten op welke manier je het hen het beste kan vertellen. In het geval je het hen wilt vertellen, in ieder geval. 

Nou ja, ik zit niet helemaal in dezelfde situatie, maar ik hoop dat je iets met mijn advies kunt. 

 

Dankjewel mijn tante is lesbies dus daar ligt het niet aan ik weet dat mijn familie het zal accepteren maar toch blijf ik bang wat moet ik zegen tegen de rest van me klas straks stelt iedereen vragen en ik zit nog in de 1ste ik ben bang als ik me ouders het vertel dat ze gaan zeggen dat het komt door de puperteit maar ik weet het echt zeker 

Reputatie 3
Badge +3

( onnodige quote verwijderd )

 

Ik hoop dat je er nog iets aan hebt, maar je hoeft niet perse aan je klas te vertellen dat je bi bent. Alleen vrienden (als je dat wilt) is ook goed. 

Reageer