Vraag

Ik ben bi, en nu?

  • 27 December 2018
  • 2 reacties
  • 95 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik bi ben. Ik dacht al een tijdje dat ik niet alleen op meisjes val ,maar nu weet ik het zeker.
ik ben sinds gister aan het appen/flirten met een andere jongen( die ook bi is).
moet ik (dat ik bi ben) aan andere vertellen?
moeten mijn ouders en goede vrienden dit weten, of kan ik het beter voor mijzelf houden?

2 reacties

Als je er vandaag bent achter gekomen is het misschien wel heel snel om het aan iedereen te vertellen. Misschien, kun je in de tussen tijd bedenken hoe je het gaat vertllen ?
Hoi

Hoe en wanneer je anderen vertelt dat je bi bent, is jouw keuze. Vaak lees ik dat mensen zich opgelucht voelen nadat ze uit de kast zijn gekomen. Hoe voel jij je daarbij?

Je zou eventueel eerst bij één of enkele personen uit de kast kunnen komen, en pas later bij de rest van je omgeving. Op die manier kan je bij het uit de kast komen bij de rest van je omgeving, gesteund worden door de mensen waarbij je al uit de kast bent. Op jongenout.nl kan je met leeftijdsgenoten praten over je seksuele geaardheid en meer. Denk je dat je omgeving ok zal reageren?

Fijn dat je een leuke jongen hebt leren kennen 🙂 Je zou het uit de kast komen met hem kunnen bespreken. Wie weet heeft hij er ervaring mee.

Groetjes
Kenshin

Reageer