Vraag

ik ben bang dat mijn vriendin me verlaat

  • 27 January 2021
  • 2 reacties
  • 122 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik (16 j) heb een hele leuke vriendin al meer dan 3 jaar lang, we hebben elkaar ontmoet op de middelbare school. Toen ik haar voor het eerst zag was ik opslag verliefd en zij ook op mij. maar ik heb me de eerste 1,5 jaar dat we iets hadden me als een zak gedragen tegen der en daar heb ik ontzettend veel spijt van en dat heb ik ook meerdere keren tegen der gezegd en ze zegt dat het goed is maar ik zit er nog elke dag aan te denken want ik heb er zoveel spijt van en door dat ik me als een zak gedroeg vertrouwt ze me niet meer het gaat nu steeds beter tussen ons maar vertrouwen is er nog steeds niet echt ze heeft in der verleden ook veel andere vriendjes gehad en heeft daardoor vertrouwings problemen. Ze heeft vaak nachtmerries over dat ik vreemd zou gaan maar dat ga ik niet maar ze zegt dat het er zo echt uit ziet dat ze af en toe het verschil niet ziet tussen nachtmerrie en de echte wereld en soms beschuldigt ze me dan ook op vreemd gaan. we gaan beide volgend jaar naar andere scholen en zouden elkaar minder zien, zij gisteren dat het waarschijnlijk niet gaat werken meer tussen ons aangezien we beide ergens anders naartoe gaan en langskomen gaat ook moeilijk aangezien we 15 km van elkaar vandaan wonen dus elke dag langskomen gaat ook moeilijk. en ben nu heel erg bang om der kwijt te raken of het nou is omdat ze me niet meer vertrouwt of omdat we beide andere richtingen op gaan. ik heb alles over om voor alijd bij der te blijven. heeft iemand tips 

 

alvast bedankt 

Red_Eyes


2 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Probeer haar een keer 'echt' te laten zien of te zeggen tegen haar hoeveel zij voor jou betekent en dat je haar echt niet kwijt wilt.

Groetjess

haar gevoellens kan je niet veranderen maar als ji denkt dat ze niet veel vertrouwen heeft in jullie en jou, laat haar zien door naar dr toe te gaan en dingen te plannen dat je bij dr wilt zijn!!

Reageer