Vraag

iets verder willen gaan

  • 18 January 2020
  • 9 reacties
  • 285 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hallo! 

Nou, ik heb dus een vriend or whatever. We hebben al een maand of 2, 3 en de relatie gaat best goed. We hebben nog geen ruzie gehad en we zijn gewoon aardig tegen elkaar. Maar ik loop tegen iets op. Het is niet dat ik niet blij ben met hoe het nu gaat ofzo, maar de relatie is een beetje blank-point. Ja we geven elkaar wel eens een knuffel enzo maar dat is ook alles wat er gebeurt. Ik zou het niet erg vinden om een keer echt te knuffelen ofzo of om zijn hand vast te houden, maar hoe begin je over zoiets? Ik ben iemand die heel erg overal omheen praat dus ik val niet graag met de deur in huis. Heeft iemand anders ook iets wat hierop lijkt gehad? wat deden jullie toen?

 

heel erg bedankt voor je aandacht,

Kitsune 


9 reacties

Hai! 
 

Ik zou gewoon of toch wel straight to the point gaan of het gewoon doen! Probeer maar een keer zijn hand vast te pakken en kijk wat hij er van vindt! En hij is je vriendje toch? Dan betekend dat meestal dat hij jou ook leuk vindt toch?! Nou dan zou hij het vast helemaaaal niet erg vinden om met de meid die hij leuk vind te knuffelen. En hij zou het vast niet erg vinden om in het openbaar je hand vast te houden, in zijn oogpunt zou iedereen dan mooi weten dat jij zijn vriendin bent! 
 

Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb!

 

groetjes Girl 

(Merel)

Reputatie 3
Badge +3

Hey merel, Bedankt voor je antwoord! 

Het klinkt wel als een goed idee, maar of ik het uit ga voeren?? 

Maar je hebt eigenlijk wel gelijk. Ik moet er alleen een beetje omheen werken dat hij niet wil dat iedereen het weet (wat ik snap, onze klas is echt irritant in dat aspect). 

 

nogmaals bedankt!!

wacht bedoel je letterlijk handje vasthouden

Reputatie 4
Badge +3

JUST DO IT. MAKE YOUR DREAMS COME TRUE. DO ITTTTT

Heyy

Je kan bv eens waarheid durven en doen spelen en als hij doen kiest zeggen bv '' geen me een intieme knuffel en dan zie je wel hoe het uitdraaid, als het dan goed gaat kun je dit meer doen gewoon zonder reden.

Succes ermee!

Awh jullie zijn zo schattig✨✨

Een van mijn beste vriendinnen heeft hetzelfde met haar vriend, en zei vind het ook lastig, dus ik snap je wel!

Jullie lijken me echt dat ene stel waarbij je niet in een keer 'straight to the point' kan gaan, omdat het dan awkward wordt.. 😂 

Als ik hou was zou ik gewoon iets zeggen als 'ik heb koude handen' en dan zijn hand vastpakken ;) het is misschien een beetje raar, maar dit lijkt me oprecht het makkelijkst :P

Dit was best een waardeloos antwoord, maar hopelijk heb je er toch wat aan ;) 

Xx

 

P.S. Als her persoon die in als voorbeeld heb genoemd dit leest; de twee topics en veel antwoorden op dit account zijn niet van mij😂 

Reputatie 4
Badge +3

Hallo! Mogen we een update? 

Reputatie 3
Badge +3

Hallo iedereen! Bedankt voor jullie advies!! Iemand vroeg om een update: dus hier de update waar

1 persoon om vroeg. Maar die 1 persoon is ook iemand

 Ik heb tegen mezelf geschreeuwd dat ik geen pussy moest zijn en ik heb het gewoon gedaan, en hij had er geen bezwaar tegen (hij moest zelfs blozen wat ik eigenlijk hartstikke schattig vond want hij is nooit zo) 

Dus dat is er gebeurd, bedankt voor de hulp. :kissing_heart:

YESSSS!!

ik ben echt blij dat mijn advies een klein beetje geholpen heeft!!

Reageer