Beantwoord

Iemand vindt mij leuk en ik hem, wat kan ik doen?

  • 12 February 2020
  • 6 reacties
  • 284 Bekeken

Hoiii

Ik ben erachter gekomen dat iemand mij dus leuk vind en ik vind diegene ook leuk. We zien elkaar vaak op school via onze vrienden maar dan negeren we elkaar eigenlijk een beetje… we hebben laatst een gesprek gehad op Snapchat en dat was opzich wel een goed gesprek. Maar alsnog  zeiden we niet echt iets in de pauze tegen elkaar. We zijn dus allebei echt te awkward. Wat kan ik doen? Ik ben zelf echt te awkward om hem iets te sturen via Snapchat (ik heb z’n nummer ook geeneens lol)…

X Anna

icon

Beste antwoord door Anonymous 12 February 2020, 21:50

Bekijk origineel

6 reacties

Hey!

Misschien is het idee om gewoon een keer in de pauze een gesprek te beginnen. 

Je kan meestal het meest normale ooit vragen en zo kom je wel in een leuk gesprek meestal, iets zoals ‘wat heb je gister allemaal gedaan?’ Is meestal al genoeg. 

heel veel succes🍀

Xx

Hey!

Misschien is het idee om gewoon een keer in de pauze een gesprek te beginnen. 

Je kan meestal het meest normale ooit vragen en zo kom je wel in een leuk gesprek meestal, iets zoals ‘wat heb je gister allemaal gedaan?’ Is meestal al genoeg. 

heel veel succes🍀

Xx

Nou kijk het geval is dus mijn vriendin waarmee ik altijd in de pauze ben heeft een relatie met de beste vriend van degene die mij leuk vind.. dus we kunnen moeilijk praten want hun zijn er altijd bij ...

Hey,

je zou misschien kunnen vragen aan je vriendin of ze ergens anders kan gaan zitten voor een keertje. Ze zal het vast wel begrijpen aangezien ze zelf al een vriendje heeft. 

Xx🍀

Je vriendin en haar vriendje kunnen jullie toch juist helpen hiermee?

Hey! 

Ik weet niet of je deze reactie nog gaat lezen, maar heb je al iets met hem? of heb je al met hem gepraat?

Vroeg me gw ineens af..

Xx:four_leaf_clover:

Badge +1

Je kan als je weet dat jullie elkaar allebei leuk vinden gewoon vragen of hij iets leuks wil doen.

Reageer