Vraag

Ideeën om haar te vragen.

  • 20 April 2019
  • 5 reacties
  • 151 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal, ik wil mijn crush gaan vragen, maar ik weet niet precies hoe.... We weten van elkaar dat we elkaar super leuk vinden, we hebben het er ook al over gehad en het enige wat nog moet komen is die simpele, maar toch moeilijke vraag, want weet ik niet precies hoe ik het wil doen. Ik kom net terug van vakantie en heb wat voor haar gekocht en ik zou dus eventueel daarmee iets kunnen doen. Of totaal iets anders... Hopelijk hebben jullie ideeën, want ik heb er niet veel.

5 reacties

Hey!

Het beste idee is soms een idee dat van jezelf komt, omdat het dan het persoonlijkst is. Ik bedoel dus dat dat souveniertje van vakantie een erg goed idee.

Je zou er een briefje kunnen rond hangen met daarop je vraag. Dit kun je dan stiekem in haar jaszak o.i.d. steken.
Je zou ook (als je dit voldoende kan) een lied of gedicht voor haar kunnen maken en dat voordragen.

Succes ermee!
Groetjes
Lot
Je kunt als je met haar gaat afspreken bijv. tegenover elkaar staan(wel dichtbij elkaar) en dan haar handen vasthouden en haar dan vragen, als ze 'ja' heeft gezegd kun je haar een knuffel geven.
Hey maak t niet te ingewikkeld. Zo liep ik een blauwtje op bij mijn crush. Ik zou gewoon zeggen; houd ‘t simpel en romantisch, pluk een paar bloemen, geef t kado en vraag haar gewoon. Ik weet zeker dat ze ja zegt. Suc6 x
Red haar als ze bijna verdrinkt door een zinkend cruise schip in de Atlantische Oceaan.
Hey ,
Je zou haar kunnen vragen op date mss hebben jullie een leuk parkje , speeltuin ofzo. Je kan het "cadeau" inpakken en je gevoelens uiten.
Ik wens je veel geluk Groetjes x

Reageer