hulp met jongen

  • 19 November 2021
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

Badge

hoi ik heb advies nodig want begrijp niet hoe ik dit moet aanpakken

ik heb sinds kort met een jongen van bij mij op school contact via snap een paar kinderen uit mijn klas kennen hem al langer en wat dus nu het probleem is dat een meisje uit mijn klas van wie ik dacht een vriendin te zijn vind die jongen leuk en dat weet de hele klas nu en die bemoeien zich ermee en zodra ze weten dat ik die jongen ook leuk vind heb ik ruzie met de klas en dat wil ik niet ik heb wel al aan die jongen gevraagt of hij haar leuk vind en dat vind hij niet maar ik wil dus nu meer contact met die jongen krijgen en zeker weten dat ik hem leuk vind voordat ik het vertel aan iemand maar ik weet dus niet hoe via snapchat en om te vragen om af te spreken is te vroeg want we kennen elkaar nog niet zo goed dus ik wil ook niet opdringerig overkomen maar ik ben bereid alles te proberen 

 

gr mij


2 reacties

Badge

Hey,

ik vind het erg stom voor je dat je hier doorheen moet gaan. Het zou zeker handig zijn om er eerst achter te komen of je hem echt leuk vindt. (Dat zou je kunnen weten door vlinders in je buik of dat je erg vaak aan hem denkt.) In principe zou het niet moeten uitmaken wat anderen denken, maar het zou natuurlijk jammer zijn als ze hun rug tegen je draaien. Ik stel voor om het tegen de mensen te zeggen die je wilt dat ze het weten. Het is jouw relatie dus je hoeft je niet verantwoordelijk te voelen om het met anderen te delen. Wat betreft het andere meisje weet ik niet zeker wat ik moet zeggen. Het is natuurlijk jammer voor haar, maar jij kan er niets aan doen en als ze gemeen gaat doen tegen je, omdat jij een relatie hebt met de jongen die zij leuk vindt is ze geen goede vriendin. (Als je natuurlijk niet wist dat ze hem leuk vond.) ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen.

groetjes, Stella.

Ik zou het privé met hem bespreken, misschien is in het echt persoonlijker en vertrouwelijker dan app/snap

Reageer