Vraag

Huilend vriendje, wat betekent dit?

  • 25 November 2022
  • 9 reacties
  • 137 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi Iedereen

Ik en me Vriendje bellen elkaar regelmatig en zien elkaar heel vaak.  We hebben nu bijna 2 jaar.  Ik heb hem bijna 2 weken niet kunnen zien ivm hij het druk had met school en zijn bijbaan. Dus bellen we meer. Maar hier komt het ik begon te huilen dat ik hem mis en hij begon ook te huilen.  Ik heb dit wel 1 keer eerder gemerkt zodra ik ga huilen. Gaat hij ook huilen

Wat betekent dit? 

 

Groetjes 

Rach😎🌹

 


9 reacties

Reputatie 2
Badge

Het kan betekenen dat hij veel om je geeft. Soms als iemand veel om je geeft en lang om je heen is delen jullie de zelfde emoties . Ik ken hem natuurlijk niet goed, dus ik kan er niet veel over zeggen. Maar dit is wat ik denk, je kan het hem altijd even vragen

-onnodige quote verwijderd-

 Dit is heel erg waar missch is hij wel je soulmate

Grote kans dat hij verdrietig wordt van het zien dat jij verdrietig bent

Reputatie 7
Badge +17

Hij zou jou ook wel hebben gemist na 2 weken. Dat hij dan ook gaat huilen als jij dat doet is niet zo raar. Eigenlijk wel een goed teken.

Reputatie 1
Badge

jullie geven gwn beide veel om elkaar en dat brengt veel emoties op in een mens omhels dat gevoel want bij jongens/mannen komt het weinig voor dat een man huilt bij andere en dit betekend dat hij zich dus ook veilig bij je voelt en laat weten dat je het fijn vind dat hij zijn gevoel laat zien

Reputatie 7
Badge +17

@sasdepas  zo is het precies!  Het is een goed teken en hij houd dan super veel van je @FnonVanoniem  en het raakt hem als jij huilt. Kan ik me als jongen wel voorstellen.  Hij houd van je en leeft met je mee.  Dat is dus lief en mooi :) 

Groetjes liefs Julian X 

Reputatie 7
Badge +15

Awh , dit vindt ik echt lief! 
 

waarschijnlijk huilt hij omdat hij van jou houdt , ik heb ooit eens een onderzoek gelezen van een psygoloog over je gedrag als je verliefd bent/ iemand leuk vindt. 
 

wat nou blijkt; stel, jij en je vriendje zitten samen op de bank. Jij lacht naar hem, best wel lochisch, hij lacht terug, maar , als jij hoest, grote kans, …. Dat hij oooook gaat hoesten, grappig hé? 
 

ik zeg, grote kans, omdat het tuurlijk niet altijd zo is! 
 

en het maakt hem natuurlijk verdrietig 

dat jij verdrietig bent…. 
 

suc6 

knuffels 

Mij_Niet_Gezien 

Waarschijnlijk betekent dat hij je echt heel erg mag en heel veel ik je geeft en je ook heel erg mist

Hi. Een jongen die om jou huilt is idd diep verliefd en houd van jou. En hoe superschattig is dat als hij ook huilt! 

Sjammetje xxxxx

Reageer