Houdt ze nog van me?!


  • Anonymous
  • 0 reacties
Okay...
Ik voel me best ongemakkelijk met het delen an dit verhaal... Alleen ik kan niet meer slapen en ik heb echt enorme buikpijn en hoofdpijn door alles wat er gebeurd is, en ik kan het bij niemand kwijt want het is 2 uur snachts dus dan doe ik het hier wel...

Okay dus ik heb dus iemand waar ik al echt jaren op verliefd ben... We kennen elkaar van kinds af aan dus zijn goede vrienden alleen ik wil wel meer!
Alleen mag ik van mn ouders geen verkering omdat ik er nog niet klaar voor ben volgens hun
Ik wou dus diegene op wie ik verliefd ben om geheime verkering vragen aangezien dat de enige oplossing lijkt te zijn...
Ze vroeg mij trouwens ook 3 jaar geleden om verkering alleen omdat ik enorm zenuwachtig was en aan mijn ouders dacht moest ik nee zeggen...
ze verhuisde daarna dus ik zie haar nog maar een paar keer per jaar...
Ik probeer haar wel steeds dit te vertellen alleen het lukt gewoon niet
Daarna werd ik best depressief omdat ik haar nooit zou kunnen vertellen dat ik van haar hou... Ik ben er sowieso te verlegen voor, en ik krijg de kans niet aangezien ik haar maar echt 2 of 3x per jaar zie...
Mar vandaag waren we weer bij elkaar... We waren met een vriendengroep samen ergens heen gegaan, en het was erg gezellig!
Alleen...
Uiteindelijk kwamen we dus bij een gesprek over verliefdheid en toen werd ze onder druk gezet om te vertellen van wie ze hield en... Ze zei de naam van iemand anders... Ik ging toen echt kapot vanbinnen... En ik kan niet meer slapen niks want ik voel me echt vreselijk...
Zou het kunnen dat ze me gewoon jaloers probeert te maken of zo? Of zou ze echt niet meer van me houden?
Door de zenuwen heb ik ook veel te lang gewacht om haar te gewoon te vertellen dat ik van haar hou...
Ik heb nu wel een plan om een gesprek met haar te krijgen alleen ik weet niet of het gaat werken...
Ik wil haar vragen om naar een plek te komen in een park ofzo en daar fiets ik dan heen ( ik moet dan zeggen dat ik bij een vriend ben ofzo tgwn mijn ouders, want het is best ver weg...) misschien kan ik daar dan vragen van wie ze houd en of ze verkering wil... Alleen ik weet niet of dit de beste aanpak is...
Als ik zelf niet de contact opzoek dan zie ik haar pas weer in augustus... Alleen dan is het wel weer met de vriendengroep erbij dus dan krijg ik ook sowieso geen kansen...
Ik haat mn leven nu echt...
Weet iemand wat ik kan doen of heeft iemand ervaring ofzo of dingen om me een beetje op te vrolijken? Ik ben nu behoorlijk depressief namelijk...
Sorry voor het lange bericht alleen ik moest het gewoon even ergens kwijt aangezien ik niemand heb die ik dit kan toevertrouwen...

23 reacties

Ik weet trouwens ook niet of het uberhaupt iets wordt want het is lange afstand en geheim bij elkaar en dat is alle bij gewoon stom... Alleen ik wil gewoon dat ze weet dat ik van haar hou
En nog liever of zij nog an mij houd
Hey
Dit is een moeilijke situatie.
Ik denk dat je inderdaad de meeste kans hebt als je een keer met haar afspreekt. 😊
hallo
dat was echt rot van je ouders dat je geen verkering mocht want anders had je met haar maar toen ze verhuisde veranderde dat

hou veel contact met elkaar en als je haar ziet grijp die kans kijk je hoeft mss geen verkering maar in jouw situatie wil je het wel dus wees niet bang en probeer het.
zij vroeg jouw verkering dus dan is het vgm geen probleem dat jij het vraagt
miss werkt het
Sterkte en veel geluk
Mvg S
Alleen het was 3 jaar geleden... En ik wist nog wel dat ik van haar hou, alleen zij dacht al die tijd dat ik niet van haar hield
Dus zou ze al compleet over me heen zijn?
Ik ben bang dat als ik dit gesprek voer, ze meteen zal zeggen dat ze meer van die andere jongen houd dan van mij, en dat omdat dit zo akward is ook meteen onze vriendschap voorbij is omdat we elkaar dan niet meer kunnen aankijken ofzo...
heb je miss niet een ander leuk meisje in het oog dan kan je het aan diegene vragen

Mvg S
Wat bedoel je precies @Sergio_ ?
Dat ik verkering aan iemand anders vraag of dat ik vraag hoe zij erover denkt ofzo?
Ik heb eigenlijk maar 1 liefde gehad al m'n hele leven
Voorderest heb ik wel nog veel vrienden die meisjes zijn waar ik best open mee kan zijn maar niet echt in de manier hoe ik degene op wie ik verliefd ben bezie
Heeft iemand nog iets???
Ik word eigenlijk alleen maar depresiever...
Ik eet bijna niks meer want ik heb geen trek en slaap niet
Ik wil wel met haar afspreken maar ik durf het niet en ik weet niet wat ik moet zeggen om haar zo ver te krijgen om samen af te spreken en daarna wat ik moet zeggen om te vertellen dat ik van haar hou
Weet iemand iets???
hey,
ik heb me eig nog nooit zo gevoel als jouw,
ik ben inspiratieloos maar miss heb je hier wat aan
miss vind ze jouw nog leuk maar kom je haar gwn niet vaak tegen, wees niet bang en vraag het haar
Nobody Knows
sterkte

Mvg S
Thx voor alle reacties, het heeft me echt geholpen om een beetje na te denken
Ik ga het denk ik gewoon proberen en kijken wat er uit gaat komen
Er kan niet echt iets enorm ergs gebeuren want we kennen elkaar al zo lang dat onze vriendschap vast wel door zal aan en als het niks word weet ze ten minste dat ik er voor haar ben
Ik voel me vandaag weer iets beter en ben veel gaan nadenken
Alleen wat is de beste manier dat ik haar dit nu kan gaan vertellen als ik de kans krijg om alleen met haar te praten?
En als het wel wat word en ik krijg verkering, wat moet ik dan doen??? Ik heb nog nooit verkering gehad en het word moeilijk omdat het geheim moet en voor mij woont ze ongeveer anderhalf uur fietsen verderop
Dus wat is het beste om te doen als et iets word en hoe vraag ik het haar?
hey,
ik ben blij dat je van gedachten bent verandert!
euh ik zou aan haar vragen wat ze van je vind en of ze wilt
maar bij je ouders zou ik zeggen dat je degene 4 ever hebt gevonden en nooit kwijt wilt en dat je depresiever word als het niet mag. hopelijk hebben je ouders medelijden en zeggen ja
hopelijk werkt het suc6!


groetjess
Thx alleen dat hele gedeelte met m'n ouders zal nooit lukken...
Ze zijn echt enorm tegen verkering op jonge leeftijd of uberhaupt van iemand houden
Ik vertel ze gewoon dat ik enorm moe ben omdat ik niet slaap, wat ook wel waar is alleen ze weten niet waarom ik niet slaap omdat ik steeds aan haar en deze situatie denk
Ik waardeer echt dat je de tijd neemt om op me te reageren @Sergio_
Dit is m'n eerste forumpost alleen wel al iets waar ik al jaren mee zit, en je hebt me echt geholpen!
p.s. hoe oud ben je?
want je ouders vinden je blijkbaar te jong
Ik ben 14 over een paar maanden wordt ik 15
Dus het is niet echt een normale bezorgdheid maar meer een soort overbescherming van m'n ouders
Hoi
Als ik jou was zou ik vragen aan haar of ze jou nog leuk vind en zeggen dat jij haar leuk vind en altijd al vond maar dat je geen relatie mag van je ouders. Misschien is ze bang dat jij haar niet leuk vind en had ze daarom een andere naam gezegd.
Jammer dat je ouders er zo over denken. Misschien kan je tegen ze zeggen dat jij er wel klaar voor bent en niet meer zo klein bent als zij denken dat je bent en dat dit serieus is en dat je er niet van kan eten en slapen. Misschien dat ze dan van gedachten veranderen.
Succes!
Liefs Lexy
14 jaar is een prima leeftijd voor een relatie

groetjes
Ik ga het gewoon proberen!
Thx voor alle hulp!
no problem
Ik heb het nog steeds niet gedaan...
Ik durf haar gewoon geen whatsapp te sturen of zoiets
Ik ben erg depressief de laatste tijd en haal alleen maar onvoldoendes op school en slaap niet
Van m'n ouders moest ik naar de huisarts en nu moet ik misschien een psycholoog
Ik kan het hun gewoon niet vertellen alleen ik red het gewoon niet meer om met al deze gevoelens in mij te zitten
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen!
Heeft iemand nog raad ofzo?
Ik weet het gewoon niet meer
Kan iemand alstjeblieft reageren?!!!
Ik haat mn leven nu echt en kan niet meer lachen en niks
Het enige waar ik aan denk is dat ik waarschijnlijk nooit samen met haar kan zijn
Ik weet niet of ik alles gewoon moet opgeven en door moet gaan of risico's moet nemen maar mn leven er wel beter op kan maken
Ik ben gewoon enorm depressief en heb geen zin in een psycholoog want die gaat dit sowieso doorvertellen aan mn ouders als ik het aan diegene zal vertellen
Ik kan gewoon niemand echt vertrouwen
Maar ik ben dus ook bang dat als ik haar nuvraag om alleen af te spreken enzo en geheime verkering wil ze mij ook niet meer vertrouwd
Ik weet het gewoon niet meer en wil gewoon raad hebben
heyy ik zou echt niet weten wat je zou moeten doen! Maar in ieder geval zeg het tegen je ouders! Weet je het lijkt me echt lastig! Miss moet ik anders ff met dat meisje bellen ofzo? Als je wil kunnen we via insta ff dm’en! Laat maar weten! Ben er voor je!
Reputatie 3
Badge +4
Jongen... sorry dat ik het zeg...
Maar ze vind je niet meer leuk. Daarnaast moet je het gewoon zeggen, proberen. Maar dan moet je het wel doen, want dit word hem ook niet. Een psycholoog mag niks doorvertellen aan iemand anders zijn ze wettelijk strafbaar en staat er een flinke straf klaar.

Hou er rekening mee dat ze je niet meer leuk vind
@Cupcake1234567 bedankt voor het aanbod maar het lijkt me raar dat opeens een vreemde haar gaat bellen dat ik van haar hou
Misschien moet ik het ook gewoon opgeven
Zoals @Kaasplank al zegt is de kans groot dat ze niet eens meer van me houd en dan maak ik onze vriendschap alleen maar akward
Ik durf het toch niet
Ik kan haar alleen gewoon niet uit mn hoofd zetten en de gedachte dat dat moet maakt me ook depressief
Ik vind mn ouders ook steeds irritanter worden en heb het gevoel alsof niets meer echt zin heeft
Ik blijf nu bijna zeker zitten op school en heb daar ook geen zin meer in
Kortom ik haat mn leven praktisch
Ik zeg de hele ik tijd tegen mezelf dat andere mensen het veel erger hebben dan mij
Aleen nog steeds denk ik soms om alles gewoon te stoppen
Ik weet het allemaal gewoon niet meer, ik wil gewoon samen met iemand zijn die mij begrijpt en waar ik van kan houden alleen ik bezorg iedereen om me heen alleen maar verdriet
Ik heb ook niet echt zin meer om hier te schrijven eigenlijk
Ik heb niet echt het idee dat het helpt

Reageer