Houden meisjes ook van "niet stoere" jongens?

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo jongens, en meisjes. Ik heb een vraag. (Oja ik val op Asians lol) Nou ik ben best wel een verlegen jongen, ik ben altijd rustig en ik ben niet zo'n iemand die 'erbij wil horen'. Houden meisjes hier ook van? Ik denk dat alle meiden alleen op stoere type's vallen. Ik heb best wel vaak gehad met meisjes, maar dat waren eigenlijke neppe relaties, ik was 8 ofzo. Iedereen vind mij 'cute'. Bedoelen ze met cute dat ze me leuk vinden of alleen dat ze me 'schattig' vinden? Ik weet het echt niet meer ...

34 reacties

Niet alle meiden vallen op stoere jongenss , gewoon jezelf zijn en de meiden komen vanzelf :P:P
Oh okay ^^
Ik ben zelf een meisje en ik denk dat ze schattig bedoelen.... Waarom vraag je dit eigenlijk ?
Vast niet iedereen vindt je 'cute', maar dat even terzijde.
Dat kan ook hartstikke positief zijn!
Er zijn volgens mij meer meisjes die voor de wat verlegenere jongens gaan dan voor de 'stoere' types.
Ik val op jongens die hun zelf zijn. Maar ze mogen best voor mij stoer doen, als ze maar geeen anderen pesten 
Niet alle meisjes houden van stoere jongens,
ik denk dat ze met cute schattig bedoelen.
er zijn genoeg meisjes die op cute boys vallen.
ik val op lieve jongens, stoer of niet het boeit me echt niks.
het is belangrijk om te zijn, wie jij bent.. en niet voor een ander ''erbij horen'' dat vind ik wel knap ^^
ik ga ook ni rokuh ofso om erbij te horen XD en ehm..
jha met cute bedoel se idd schattig :p
en neeh joh, je hoeft helemaal ni stoer te sijn 0.0'' da's niks..
en jha meisjes vallen ook wel op ''niet stoere jongens'' XD haha, dat sou je later denk ik wel merken :)
xx-
Veel vallen niet op "stoere jongens" nrt als ik. Ik vibd het belangrijk dat ze lief voor je zijn en voor je klasr staan! Succes xx
Hallo jongens, en meisjes. Ik heb een vraag. (Oja ik val op Asians lol) Nou ik ben best wel een verlegen jongen, ik ben altijd rustig en ik ben niet zo'n iemand die 'erbij wil horen'. Houden meisjes hier ook van? Ik denk dat alle meiden alleen op stoere type's vallen. Ik heb best wel vaak gehad met meisjes, maar dat waren eigenlijke neppe relaties, ik was 8 ofzo. Iedereen vind mij 'cute'. Bedoelen ze met cute dat ze me leuk vinden of alleen dat ze me 'schattig' vinden? Ik weet het echt niet meer ...

het is bij elk meisje anders
maar een jongen moet altijd aardig voor een meisje zijn echt voor elk meisje :o

xx
tuurlijk vallen  niet alle meisje op jongens die een stoer type zijn en cute kan een positief teken zijn
heel veel meisjes vallen op niet zo stoere jongens!
ik vind het juist leuk als een jongen een beetje verlegen en niet zo populair is, als hij maareen beetje bereikbaar is.
Hij moet niet altijd alleen zijn en al te moeilijk om contact mee te maken, hij moet wel een beetje openstaan voor een gesprek.
Dat mensen je 'cute' vinden is trouwens een enorm compliment!
Ze vinden je schattig, wat met je uiterlijk te maken heeft, maar vertrouwen je ook. Ze voelen zich veilig bij je, wat heel belangrijk is in een relatie.
En het feit dat ze dat tegen je durven zeggen geeft ook aan dat ze je vertrouwen.
Dus; blijf positief denken! Ik weet zeker dat je in no-time een vriendinnetje hebt!
meisjes vallen ook vaak op grappige en aardige jongens die complimentjes geven 😛 zo ben ik bezig mijn beste vriendin te versieren 😛 en hopelijk krijgen we verkering 😉
De meeste meisjes vallene juist op verlegen jongens. Die zijn meestal het aardigst, je moet alleen wel op ze af durfen stappen. Meestal doen meisjes dat zelf niet. Tenminste ik niet. Met cute bedoelen ze lief waarschijnlijk. Dat mag je zien als een compliment 🙂
Ik val toch wel beetje op stoere jongens, die wel lief zijn. Maarja, dat ben ik :p
Waar ik als meisje naar kijk is het karakter, ik val juist helemaal niet op rokende oversekste nep jongetjes haha! Hoewel het uiterlijk voor me wel mee telt ben ik niet zo moeilijk. Een jongen moet gewoon leuk zijn!:)
Bovendien vind ik het best stoer dat je er niet zo wil bij horen zegmaar. xxx
Ik val juist niet op stoere jongens, al dat neppe gedoe, maar als ze knap zijn, vind ik ze nog steeds niet leuk want meestal zijn ze douchebags...

Tuurlijk zijn er ook meisjes die op niet van die 'stoere jongens' vallen,
Ik vind jongens die zichzelf zijn het leukst!

xx
het is soms met die meiden ook zo dat ze er alleen maar bij willen horen. ik vind soms ook zo'n jongen leuk en de andere x niet.
het komt vanzelf wel joh, gwn afwagten.

xx melliepellie
Vast wel, zelf vind ik het dood irritant als jongens heel stoer proberen te doen.
En op ieder potje past een dekseltje, blijf daar aan denken:)
ik val juist niet op die stoere gasten ze sloven zich alleen maar uit
ik val meer op types die gewoon over zichzelf kunne vertellen zonder opschepperig te doen enzo
ik heb zelf een vriend en die is gewoon normaal gewoon grappig en slim en kent zijn grenzen wanneer hij op moet houden
dus wees jezelf
Hey,
ik val toevalig ook op een (zogezegde niet stoere) jongen.
hij is zeer verlegen en praat bijna nooit... Hij houd van klassieke muziek en,...
hij is echt super lief ❤.... Maar tja...
Ps: de enige echt stoere jongens en meisjes zijn diegene die zichzelf blijven!!!
Heey!

Nee hoor, niet alle meisjes vallen op jongens die stoer doen. Ik val daar bijvoorbeeld totaal niet op.
Veel meisjes vallen op jongens die zichzelf zijn, dus je moet zeker niet doen alsof, dan vind je zeker het meisje die goed bij je past!

succes!
Ik ben zelf een meisje en ik denk dat ze schattig bedoelen.... Waarom vraag je dit eigenlijk ?

cute is engels voor "schattig",
dus als jij "cute" word genoemd,dan bedoelen ze schattig! :o
ik val persoonlijk wel op stoeren jongens alleen m'n bff totaal niet dus het hangt van het meisje zelf af ik denk dat de meisjes die je cute noemen op stoeren jongens vallen dus kijk naar meisjes die het niet doen of meisjes die het pas zijn gaan doen toen de rest het ook deed 😛 succses

Reageer