Vraag

hotel boeken met oudere jongen

  • 15 January 2021
  • 4 reacties
  • 468 Bekeken

Badge

Hoi ik ben … en ik ben 13 jaar en dit is mijn vraag!

een jongen die ik ken van het internet (ik noem hem hier even rik) rik is 19 jaar en ik heb hem

ontmoet via de app “hoop” we kennen elkaar nu al 1 maand en ik kan OVERAL met hem over praten...soms gaat het over seksuele dingen en soms gaat het over de gekste dingen maar hier komt het: hij wilt een van der valk hotel met me boeken...moet ik dit doen? Ik twijfel heel erg wanttt de voordelen zijn wel 1.hij heeft een sixpack 2.hij is super lief 3.ik kan met hem over alles praten maar de nadelen zijn 1.heb nog nooit met hem gebeld 2.ik denk dat daar iets anders gaat gebeuren in ons hotel kamertje 3.mijn ouders kennen hem niet 4. Weet niet hoe ik daar moet komen en welke smoes ik moet gebruiken voor me ouders


4 reacties

Badge

Dank jullie wel allemaal! Voor me advies te geven/te helpen❤️

Reputatie 6
Badge +7

Ik zou het je niet aanraden. 

Je weet dat je die hotelkamer er is voor sex.   Het leeftijdsverschil tussen jullie is erg groot.   Jij zit 1 jaar in de puberteit, hij begint aan het volwassen leven.  Een relatie gaat er niet komen; dit gaat puur om de sex.  Als je daar gevoelens bij krijgt (waarschijnlijk wel), raak je erg teleurgesteld als duidelijk wordt dat jij alleen een lekker snoepje voor hem was. 

Het is strafbaar en het leeftijdsverschil is best groot; als het uitkomt kan hij er problemen mee krijgen en dat wordt niet gezellig.   Omdat iedereen dan vindt dat je misbruikt bent moet je alles in alle details vertellen en iedereen kan dat fijn nalezen en nabespreken.  
Als je iets rommelt met iemand van je eigen leeftijd kun je het nog privé houden.

 

Het lijkt mij ook niet zo verstandig om met alleen hem in een hotelkamertje te gaan zitten.
Je kunt wel raden wat er dan gebeurt en het lijkt mij inderdaad redelijk in strijd met de wet.
 

Heb je hem ooit eens gezien door hem bijvoorbeeld te videobellen?
Foto's en video's kun je zo van het internet afhalen en daarmee jezelf voordoen als iemand anders.
Sowieso raad ik je af om iets met hem te doen, maar het lijkt mij zeker onverstandig als jij hem nooit echt gezien hebt.

Zoals Loetje1410 hiervoor al schreef lijkt het mij beter om iemand van je eigen leeftijd hiervoor te nemen.
Zijn of haar wensen voor een relatie zullen een stuk beter bij de jouwe passen.

Reputatie 1
Badge

Hoi staystrong, 
Het is heel leuk dat je zo fijn met hem kan praten! Maar hij is 19, en dit  is dus strafbaar. Je weet ook niet of hij echt een jongen van 19 is, of een oude man, omdat je niet met hem gebeld heb! Ik raad je aan om dit niet te doen: Je zegt zelf al dat je ouders hem niet kennen en dat je dan een smoes zou moeten verzinnen. Ik raad je aan om het bij chatten te houden, en wachten tot je iets ouder bent! En in je omgeving zijn er vast genoeg leuke jongens van jouw leeftijd :grinning:  

Ik hoop dat ik je goed geholpen heb! Groetjes van mij!

Reageer