Vraag

Homosexuele tienervader

  • 25 March 2019
  • 1 reactie
  • 364 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal,

Ik had een tijdje terug een meisje ontmoet die ik erg aardig vond, we gingen vorige week samen naar een feestje toe en ze zei dat ze een verassing voor mij had. We gingen naar de wc’s toe en ze pakte een condoom uit haar tas. Ze wou seks, alleen het viel me op dat in de verpakking een klein gaatje zat, ik lette daar niet al te veel op want ik had alcohol gehad. We hebben heerlijke seks gehad.

gisteren belde ze mij op en ze zei dat ze een zwangerschapstest had gedaan en dus zwanger was, ze was er zelf erg blij mee maar ik niet. Ik denk dat ze een gaatje in de condoom had geprikt met een naald ofzo, want de condoom zat goed om mijn penis heen. Ik weet absoluut niet wat ik moet doen.

ik ben nog steeds compleet in shock, ik wil geen tienervader zijn! Ik ben ook nog eens homosexueel dus ik val niet op meisjes maar op jongens. Ik heb ook een vriend en die zal hier echt niet blij mee zijn.

Help mij alsjeblieft! Ik heb het al zo moeilijk! 😭😭😭😭

groetjes tom.

1 reactie

Hi Tom

Je hebt seks gehad met een meisje, en gisteren vernam je dat ze zwanger van je was. Dat was vast even schrikken. Hebben jullie hier al eens goed over gepraat? Zijn jullie ouders op de hoogte? Dat lijkt me de eerste stap. Ik kan me voorstellen dat je hier niet naar uitkijkt, maar je ouders inlichten lijkt me van belang. Zij kunnen samen met jullie nagaan welke opties jullie hebben.

Vroeg of laat zal je dit aan je vriend moeten vertellen. Ik snap dat dat geen fijn nieuws moet zijn voor hem, maar de kans is klein dat je dit voor hem zal kunnen verbergen.

Je zit vast met allerlei vragen. Als je hier graag eens over praat, kan je anoniem contact opnemen met de KinderTelefoon. Daar kan je je situatie uitleggen, en krijg je vast een hoop nuttig advies mee. Bij de KinderTelefoon kan je ook doorverwezen worden naar hulporganisaties die je verder kunnen helpen.

Groetjes
Kenshin

Reageer