Hoi ik ben een jonge 13 jaar en als ik aan iemand verkering vraag zeggen ze altijd nee


Hoi ik ben een jonge 13 jaar en als ik aan iemand verkering vraag zeggen ze altijd nee
En ik ben zelf meestal op veel meisjes maar zij niet op mij

Nu wil ik vragen of iemand mij leuk vind (alleen meiden)
-bericht is gewijzigd in strijdt met forumregel 6-
Ik ben meestal een beetje aan het pesten op school omdat ik me zo alleen voel

10 reacties

Hoi!

Vervelend dat je steeds afgewezen wordt. Je kan geen gevoelens forceren, en als een meisje geen gevoelens voor jou heeft, moet je je daar vaak bij neerleggen.

Als je je alleen voelt, helpt het niet om te pesten. Als mensen je zien pesten, zullen ze niet geneigd zijn om vriendschap met je te sluiten, of een relatie met je te beginnen.

Misschien kan je naar iemand toestappen die je gepest hebt, en je excuses aanbieden. Wie weet worden jullie nog vrienden.

Groetjes
x
Badge +5
Als je inderdaad aan het pesten bent op school zullen weinig meiden je echt aardig of leuk vinden. Begin je gedrag eens om te zetten in gezellig gedrag, door leuk met mensen te praten en geïnteresseerd te zijn door te vragen naar wat ze doen, wat ze leuk vinden, van welke muziek of artiest ze houden. Maak eens wat complimenten over iemand kleding of over iemands haar, en doe gewoon leuk. Doe eens naar anderen hoe jij zou willen dat ze naar jou doen, dan krijgen de meiden vanzelf interesse in jou.
Ik denk dat je eerst nog wat ouder en volwassener moet worden
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Je alleen voelen is geen excuus om te gaan pesten. Ga in plaats daarvan op zoek naar nieuwe contacten of wees actiever in het contact met vrienden. Je hebt geen vriendin nodig om je minder alleen te voelen. Daarnaast kan je dat beter nog even loslaten. Het lukt blijkbaar niet om een vriendin te krijgen laat het dan ook varen. Op zoek gaan naar een vriendin heeft geen zin en je bent pas 13 jaar oud. Hou je lekker bezig met school en vrienden. Er komt vanzelf wel een leuk meisje op je pad die jou ook leuk vindt. Tenminste zolang jij leuk bevonden kan worden. Daaronder valt pesten waarschijnlijk niet.
Reputatie 3
Badge +4
Jij hebt nog even geen vriendin nodig. Stop eerst maar met pesten en kijk dan maar verder in je leven. Dat jij je zo alleen voelt betekent niet dat je moet pesten. Je bent 13... Dus maak je maar niet druk 😘
Echt heel erg bedsnkt
Ik zou eerst stoppen. Met pesten voordat je de meidenjacht weer opent.

Nu zullen de meiden waarschijnlijk denken dat je een irritant ventje bent ( wat ik trouwens niet denk hoor)
Hallo wat erg voor je je kan altijd met me praten
Alle meiden zijn hetzelfde als ze weten dat je interesse hebt gaan ze weg geen aandacht geven als ze wil komt ze wel

Reageer