Vraag

Hoe zijn jullie in de liefde/ relaties/ fix


  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben op dit moment op vakantie.  Er zijn hier veel tieners en je ik heb leuke vrienden en vriendinnen gemaakt. Toen ik nog niemand kende omdat ik er maar net was,  leerde ik in het zwembad en paar jongens kennen. Een ervan was wel knap ( niet mijn type maar wel echt knap). Hij vroeg of ik die avond naar het strand kwam op ren bepaalde tijd. Ik was pas later klaar met eten maar ben met een meisje wat ik ook had leren kennen gegaan.  Ik zag hem verder niet meer maar wel zijn vriend.  Die vroeg of ik die jongen knap vond.  Toen ik zei dat hij wel knap was,  zei die vriend dat die jongen mij ook echt lekker vond. Daarna zei hij dat die jongen met 6 meiden al had gezoend en ook was gepijpt. Blehhhh daar knap ik dus echt zo op af.  Ik vind dat echt gewoon vies.  Voor mij was de interesse ook meteen weg.  Het valt me wel op dat veel meiden hier ook zoveel mogelijk jongens willen zoenen.  Een meisje zei dat ze al met 13 jongens gezoend had deze vakantie. 

Ik heb in mijn hele leven nog niet eens 13 jongens gezien wat ik interesse in had.  Hoe zijn jullie met het andere ( of als het jouw ding is met hetzelfde) geslacht. 


13 reacties

Ik heb nog nooit gezoend noch een relatie gehad, omdat ik het lastig vind om vrienden te maken (doordat ik met veel mensen spreek, maar die willen vaak niet meer zoals bijv afspreken enzo). Dus verliefdheid loopt meestal ook op niets uit (behalve twee goede vrienden die ik erdoor heb gekregen). Daarnaast vindt ik het ook een beetje raar om te waarde te halen uit het aantal mensen dat je gezoend hebt enz. (Ben overigens 17)

Groetjes

Bedankt voor je mening.  Het gaat volgens mij dan ook echt gewoon om het aantal. Echt leuk vind je dan toch iemand niet?   Ik ben zelf heel kieskeurig.  Ik ben trouwens bijna 15.

Reputatie 2
Badge

Ik knap daar ook heel erg op af. Maar n vriendin van mij heeft ook met 18 jongens gezoend op vakantie, volgens mij vind ze zichzelf nu heel veel stoerder 😂

18 jongens dat is dus zo'n beetje 1 per dag? Drukke agenda🤣

Ik heb het eerlijk gezegd hooguit 10 keer gedaan in mijn leven waarvan 0 keer op vakantie dus

Reputatie 4
Badge +2

Ik heb geen enkel keer gedaan 😂😂😂 Jongens interesseert me weinig. Meiden zijn soms heel sletterig bezig. Dusja. Met liefde ben ik heel slecht in. Echt slecht, man. Ik ga blozen(Ik word gewoon een tomaat🍅) wanneer ik iemand die knap is ziet. Ik ben heel slecht in liefdes:( Ik kan gewoon geen leuke jongen of meisje vinden :)

 

Groetjes Laurens 

Ik vind 10x ook al veel ( geen oordeel). Ik heb nog nooit gezoend. Ik denk op het laatst toch altijd.... nee toch maar niet. 

Ik vind 10x ook al veel ( geen oordeel). Ik heb nog nooit gezoend. Ik denk op het laatst toch altijd.... nee toch maar niet. 

Was met mijn basisschool liefde die al een tijdje uit is dus 

Oh 10x met dezelfde. Ik dacht 10 verschillende meisjes

Oh 10x met dezelfde. Ik dacht 10 verschillende meisjes

Haha geeft niet 

Reputatie 3
Badge +2

Heb nog nooit relatie gehad🤷🏻‍♀️Maar ook geen behoefte aan heb de tijd. Wel crush mr is niks geworden en ngl ik snap niet wat ik in m zag. Ik zou niet zo snel flexen dat je met veel jongens gezoend hebt want je hecht toch wel aan mensen die je kust ofzo (zei een docent) je zou eerder voor hoer uitgemaakt worden dan cool zijn dus ja

Reputatie 7
Badge +9

Ja dat mensen "flexen" met hoeveel mensen ze het hebben gedaan vind ik ten eerste ordinair en gewoon raar. Oké, je hebt het met 20 mensen gedaan. Vond je ze ook echt leuk? Nee dacht het niet. 

Wat betreft ik met de liefde, ik ben er voorzichtig mee, je wilt niet met iemand opgescheept zijn die je eigenlijk helemaal niet leuk vind. Ik doe het voor mezelf en mn partner. niet voor iemand anders of een cijfertje. 

 

Ik ga dus niet zomaar iemand daten, verliefd worden doe ik ook totaal niet snel. Als ik verliefd op iemand word ken ik die persoon vaak heel goed met persoonlijkheid, manier van denken, etc. 

 

zo sta ik er dus in.

Reputatie 7
Badge +9

ik heb 1 jongen getongd toen ik iets van 6 was ofzo. hij vond mij wel leuk en ik hem ook wel. hij wou later trouwen ofzo en zei tegen mij dat we het bos in moesten zodat niemand ons zag en dan gaan tongen. zijn opa en oma hadden dat later door en die jongen zei dat het mijn idee was. maar ik wou het eigenlijk  niet. die jongen woonde in mijn straat maar heeft allemaal andere stomme dingen gedaan waardoor hij en zij ouders het huis uit moesten ofzo. nu ben ik lesbisch en vind ik een meisje uit mijn klas heel leuk. maar ik heb veder niet gezoend (die andere jongen was toen iets van 15 denk ik. ik weet het niet precies meer omdat het al een hele tijd geleden is)

Reageer