Vraag

Hoe zeg je tegen je ouders dat je op hetzelfde geslacht valt?

  • 12 November 2020
  • 4 reacties
  • 116 Bekeken

Badge

Hy hy iedereen 

 

Ik ben een jongen van 14 en ik weet volgens mij zeker dat ik ik bi of gay ben, en ik wil het wel zeggen tegen len ouders maar eerst wil ik een relatie met een jongen hebben zodat ik het 100% zeker ben.

 

En zo kom ik op men volgende vraag. Ik wil dus een relatie of op zen minst een ervaring bv. tongzoen. Maar niemand die ik ken gay of bi, en ik heb het al ja tegen men beste vriendinnen gezegt,( ik kom niet zo overeen met jongens, nu ja ik kom er mee overeen maar ik vind het zo vreemd omdat ik al heel men leven bij de meiden loop) en ja 1 jongen waar ik een crush op had maar die was hetero. Nu heb ik al 1 en een halve  maand gevoelens voor iemand uit men klas, en dat is het probleem want ik vertrouw mijn klas voor geen haar(paar vertrouw issues gehad). Maar ik wil het dus wel zeggen, maar ik twijfel. Wat zouden jullie doen?

 

Groetjesss

 


4 reacties

Ten eerste wil ik zeggen dat ik blij ben dat je er voor jezelf tenminste achter bent. En dat is ook het allerbelangrijkste. Brengt me ook op het tweede, in principe is het alleen maar iets wat jou aangaat. Je hoeft het dus ook niet aan iedereen te vertellen. Maar je ouders kan ik opzich wel begrijpen, het derde punt dus... Het is maar zo awkward en moeilijk als je het jezelf maakt. Je kan gewoon zeggen dat je iets moet vertellen, en dan zeg je gewoon dat je een jongen leuk vind. Of jongens, in het algemeen. En dat je hoopt dat ze je steunen. That's it. Ik weet het, het is makkelijker hier getypt dan gedaan. Maar mij punt is, het is gewoon een duidelijke boodschap, er kan en hoeft geen verhaal bij. Het gaat om het zeggen. Net zoals je het tegen je vriendinnen hebt gezegd eigenlijk. 

Badge

Dankuwel voor je reactie @Angovis

En ja ik weet dat het op het principe gaat van het zeggen maar als ik al in een relatie ben met een andere jongen dan weten ze het ook zeker en kunnen ze nie vragen van ja hoe weet je het en dan moet ik een hele uitleg geven.

Dankuwel voor je reactie @Angovis

En ja ik weet dat het op het principe gaat van het zeggen maar als ik al in een relatie ben met een andere jongen dan weten ze het ook zeker en kunnen ze nie vragen van ja hoe weet je het en dan moet ik een hele uitleg geven.

Klopt, maar je bent ook sws geen uitleg schuldig. Je weet het gewoon. Punt. Een uitleg kan gewoon zijn omdat je dat zo voelt. De reden dat ik je enigszins afraadt een relatie te nemen is omdat je dan een relatie hebt, om uit de kast te komen met een reden. Je moet natuurlijk alleen een relatie nemen met iemand waar je echt verliefd op bent. Iemand die je super goed kent en altijd gelukkig van wordt. Anders doe je jezelf, en vooral de ander, misschien ontzettend veel pijn. 

Ik zou het echt gewoon z.s.m zeggen, als je dat zo graag wilt doen. 

Badge

Ja natuurlijk ga ik alleen een relatie aan met iemand waar ik echt gevoels voor heb. Ik zal erover nadenken, bedankt😁

Quote verwijderd door De Kindertelefoon i.v.m. overzichtelijkheid forum.

Reageer