Vraag

Hoe/welke hints zijn het best te geven bij mijn situatie?

  • 30 June 2022
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Badge +2

Hii

Ik heb jullie hulp nodigIk heb dus een vriendin (vriendschappelijk) , en het is niet dat ik haar zie zitten maar het zou goed kunnen dat ik haar na een tijdje ga leuk vinden. We bellen vaak met elkaar via FaceTime , we hebben heel veel dingen waar we hetzelfde overdenken. Ook hadden we laatst een feestje en liepen we samen naar huis. Ook dan is het echt een chille vibe, geen stiltes ofzo. 
Een tijdje terug waren we eigelijk aan het kijken of we elkaar leuk vonden , alleen nog op een manier dat alles vanzelf ging, dus we hebben niet besproken van ga we hebben proberen of iets in die richting. Dat is een beetje vervaagt hoe dat is vervaagt geen idee. We zijn allebei 16 en toevallig hebben we gister gebeld en toen vroeg ik: zou je al openstaan voor een serieuze relatie. Toen was haar Antwoord ja en dat geloof ik ook wel. Ze is heel netjes opgevoed en ze is iemand die aan 1 iemand genoeg heeft, maar nu zou ik willen weten hoe zij er instaat, maar ik wil het haar niet vragen. Dus misschien dat ik met wat hints wat duidelijk kan maken, maar wat voorn hints zou ik kunnen gebruiken ?
Alvast bedankt voor de tips❤️❤️

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 16: houd de tekst leesbaar,


2 reacties

Reputatie 3
Badge +2

onnodige quote verwijderd 


Heb je nogsteeds tips nodig ? Of is het al outdated?

Hints en hoe ligt meestal aan de situatie van wat jullie aant doen zijn enzo, kan je een voorbeeld geven ofzi?

Je bent 16, dat is al gewoon een leeftijd waar je een volwassen relatie kan neerzetten. Wat ik zou doen is gewoon afwachten wat er gebeurd en de toekomst naar je toe te laten komen. Op een dag als je er zeker van bent dat je met haar verder wilt gaan dan kun je zeggen van bijv. we hebben het heel leuk gehad en leuke dingen gedaan samen en nu wil ik iets vragen. Als ze nee zegt, vat het niet persoonlijk op! Er zijn genoeg meiden die jou ook zullien zien zitten.

 

Veel succes Hans, gaat je lukken man!

Reageer