Hoe weet je of je op iemand verliefd bent?

  • 29 November 2016
  • 21 reacties
  • 1205 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Zoals de titel al zegt, hoe weet je of je op iemand verliefd bent?
En hoe merk je dat iemand anders jou leuk vindt?

21 reacties

Mestal gaa meiden vaak wat meer naar je kijken meer aandacht vragen maar als je het echt 100% wil weten moet je he t oprecht vragen

Groetjes derposaurus
Stay cheeki breeki my freinds
Hoi!

Verliefd zijn is niet alleen iemand knap of lief vinden, het is een heel speciaal gevoel dat niet te omschrijven valt. Als je eenmaal echt verliefd bent geweest, ken je het gevoel voor de rest van je leven. Het kan zijn dat je denkt dat je verliefd bent, terwijl je iemand gewoon lief of mooi vindt.
Of iemand echt op je verliefd is weet je niet echt. Er zijn wel enkele signalen waarop je kunt letten. Als iemand de hele tijd naar je zit te kijken of als je merkt dat iemand ineens heel geïnteresseerd doet, kan het zijn dat die verliefd op je is. Misschien kun je proberen te achterhalen of hij je social media in de gaten houdt.

Groetjes
x
Bedankt voor de tips
Hoi! Dat wat jij hier zegt klopt helemaal. Ik heb namelijk het gevoel dat ik veel jongens snel leuk vind tegelijk, alleen maar, omdat ze aardig doen, knap etc. Zijn. Ik weet dan ook nooit zo goed of ik iemand leuk vind. Zo fietste ik laatst met iemand die ik ken via een vriendin van mij. Hij was gewoon heel aardig tegen mij, we konden samen lachen en we deden eigenlijk net alsof we vrienden, terwijl we elkaar pas voor de eerste keer spraken. Ik had het laatste les uur daarom ook de hele tijd kriebels in mijn buik en zat aan hem te denken. Nu nog steeds. Ik ben echt helemaal de kluts kwijt. Heb jij nog advies?

Groetjes liliantheunicorn

😳
Hoi! Dat wat jij hier zegt klopt helemaal. Ik heb namelijk het gevoel dat ik veel jongens snel leuk vind tegelijk, alleen maar, omdat ze aardig doen, knap etc. Zijn. Ik weet dan ook nooit zo goed of ik iemand leuk vind. Zo fietste ik laatst met iemand die ik ken via een vriendin van mij. Hij was gewoon heel aardig tegen mij, we konden samen lachen en we deden eigenlijk net alsof we vrienden, terwijl we elkaar pas voor de eerste keer spraken. Ik had het laatste les uur daarom ook de hele tijd kriebels in mijn buik en zat aan hem te denken. Nu nog steeds. Ik ben echt helemaal de kluts kwijt. Heb jij nog advies?

Groetjes liliantheunicorn

:$
Beste menspersoon,

Wat de reageerders hiervoor al zeiden, is dat je het gewoon moet vragen. Hoe akward het ook klinkt. Ik herken precies hetzelfde. Je moet gewoon jezelf zijn. Dat waardeert zij echt wel. Be Yourself, that is the best thing you can be. Dat is wat ik jou kan mee geven.

groetkes, Liliantheunicorn
Bij mij lopen.zulke dingen.altijd heel slecht af 😉 ik wordt altijd afgewezen, zelfs toen ikd acht dat ik eindelijk.i3mand had gevonden die n.beetje zoald mij is. Maar toch liep t n8e hoe ik t gehoopt had,

maar weten.schappelijk is t bewezen dat je als je 4 maanden iemand leuk vind dat je dan verliefd bent, maar vooor iederewn kan t anders zijn. Maar tekenen zijn: zenuwachtig als.je bij die persoon bent, je kan snel prsten, rood worden , zweten. Etc

Ook zijn tekenen als.je heel graag bij die persoon.8n de.buurt wilt.zijn, en alles.wat d8e.persoon.doet of zeg5 wilt zien/horen

Of veel.over die persoon pratwn.

Maar.ik weet.echt niets over als n persoon.op jou is, dat moet je echt aan anderen vragen, sorry

Gr lk-4d4
Aangezien dit redelijk lang geleden is (en ik het mogelijk weer nodig heb), ben ik benieuwd wat de andere (en mogelijk nieuwe) gebruikers erover te zeggen hebben.
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik zal mijn magische licht maar eens op dit topic schijnen.

''hoe weet je of je op iemand verliefd bent?'' Ik heb geen idee eerlijk gezegd. Ik kan niet beschrijven hoe verliefd zijn voelt, misschien valt dit wel niet te beschrijven.

''En hoe merk je dat iemand anders jou leuk vindt?'' Extra aandacht in welke vorm waar dan ook, subtiele aanrakingen, verandering van gedrag. Om maar een paar dingen te noemen. Overigens hoeft dit allemaal niet. Iemand zou je zomaar leuk kunnen vinden terwijl zij niks laat merken. Vaak kun je zien of iemand je leuk vindt als je haar al langer kent en haar gedrag opeens veranderd is.

Succes in ieder geval en mogen de liefdesgoden aan je zijde staan..

Heb je die quote bij je profiel zelf bedacht? Hoe dan ook hij is erg sterk.
Hoi MensPersoon,

Dit is mijn eerste post na een jaar weer. Van mijn ouders mocht ik niet meer op het internet omdat ze achter mijn "fetisj" zijn gekomen. Maar nu mag het weer en ik kan niet wachten om weer hulp te bieden aan mijn vrienden hier op het forum.

Het klinkt alsof je een beetje een crush op iemand heb en uit wil zoeken wat diegene voor jou betekent. Verliefdheid voel ik altijd als een meisje ijsjes voor me koopt. Ik hou echt zoveel van ijsjes (zeker met het warme weer van vorige week). Maarja me vrienden zeggen dat dit niet goed is, maar waarom voelt het dan zo goed?

Nouja ik hoop dat je hier wat aan heb.

Dikke groetjes
LordBrain 😃
Als eerste @Daan,

Nouja, ik begin het idee te krijgen dat het deels persionlijk is hoe mensen het ervaren.
Nu moet ik er nog uitkomen.

Ik zou op die aandachtspunten kunnen letten, als ik het eerst uitgevogeld heb.
Misschien werkt het om een ram te offeren aan Amor en zijn moeder.

Post scriptum:
Welk stukje bij mijn profiel?
Onder mijn reacties of letterlijk bij mijn profiel waar leeftijd en geslacht staat?
@LordBrain,

Goed om terug te zijn?

In ieder geval:
Ookal is dit topic een jaar oud, ik zit momenteel weer een beetje in de knoop met mijn gevoelens.
Dat heeft ook geleid tot een aantal keren waarin ik erover wilde praten en vervolgens spijt kreeg en het gesprek verpeste.
(Hola mensen die mij herkennen)

Ik ben niet al te best in het begrijpen van wat ik voor iemand eigenlijk voel, of wat ik überhaupt voel.
En ik zorg er ook nu voor dat er geen touw aan vast te knopen is.

In ieder geval, bedankt voor jullie tips.

Ook ik hoop dat het mij helpt.
Reputatie 3
Badge +8
Hey @Menspersoon,

Naar mijn idee is het ook gewoon persoonlijk, want voor iedereen zal het anders voelen. Niemand anders dan jezelf kan bepalen of je verliefd bent. Echter is dit lastig als je niet weet aan welke 'criteria' het gevoel moet voldoen. Ik heb een redelijk lange relatie gehad en moet wel verliefd zijn geweest, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe dat voelde.

Daarnaast zul je die punten vaak alleen zien als je al enig contact hebt. Dus mocht je al in contact zijn valt dat of te merken of ze houd het verborgen, dat kan net zo goed. Nogmaals ze hoeft niks te laten merken. Het simpelweg vragen is de makkelijkste oplossing, maarja dat moet je maar net willen. Verder lijkt mij dat offer brengen een uitstekend idee. Misschien is dat net hetgeen waarop ze wachtte...

Ook al was het niet voor mij bedoeld ik wil er toch even op inhaken. Je zegt dat je met je gevoelens in de knoop zit en dat je hierover in gesprek ging. Was dit gesprek met degene waarvoor je nou wel of niet iets voelde? Of was het iemand die erbuiten stond?

Doelde op; ''In war it doesn't matter who was right, only who is left''
Hmm...
Wat zijn onze hersenen toch leuk.

Gelukkig hebben we wel contact, een beetje gelimiteerd buiten school, maar desondanks contact. Er is in ieder geval nog redelijk wat tijd waarin er vanalles kan gebeuren, dus wie weet.

Ik heb de fantastische kwaliteit om sociale dingen compleet te verprutsen, zeker bij dames. Mijn taalgebruik is natuurlijk niet echt handig voor dei situaties, doordat ik iets te complexe zinnen spin voor een verhaal. Daarna kan ik het nog een keer verpesten door het goed te willen maken. Dit was iemand die erbuiten stond, maar helaas ook in zekere mate is het ook een vriendin. Ik moet nog zien of het te redden is.

Post scriptum:
Die heb ik niet zelf bedacht, maar het was een uitspraak van iemand die eindigde in het laadscherm van een spel.
Vervolgens werd het mijn handtekening bij dit profiel, want zo heet dat om de een of andere reden.
Begrijpen wat je voelt kan lastig zijn. Het is goed dat je erover gepraat hebt, ook al ging dat gesprek niet helemaal zoals verwacht. Ik vermoed dat die persoon begrijpt dat hierover praten lastig is.

Als je praten moeilijk vindt, of je komt niet altijd uit je woorden, kan je een brief schrijven. Hierin kan je nadenken over je woorden. Je geeft de brief pas af als je er tevreden over bent. Het is niet de bedoeling gesprekken uit de weg te gaan, maar even uitleggen waarom het misschien niet altijd even soepel gaat kan geen kwaad. Op die manier kan die persoon jou beter begrijpen.
(personen die zich meer bewust zijn van deze moderne tijd, doen dit misschien per mail of sms, maar daar val ik niet onder, vandaar)
Als je altijd aan die ene denkt en iedere keer als je haar (of hem?) ziet moet glimlachen iniedergevall bij mij is dat xx
Dankjewel voor je reactie , persoon die onderhand verwijderd is.

In ieder geval wil ik ook iedereen die tot dusver heeft gereageerd bedanken.
Misschien dat deze kennis ooit nog eens zijn vruchten af gaat werpen.
Hoe is het nu afgelopen met dat meisje waar je eerst mee afsprak?
Met die eerste dame is het niets geworden , helaas.
We zijn gewoon vrienden.

Met de tweede is het een ander geval, maar daar kan ik zelf niet uitkomen.
Weet het tweede meisje van jou gevoelens voor haar en ga je wat met die gevoelens doen (haar uitvragen bijvb)?
Want ik heb zelf ook gevoelens voor iemand maar ik weet niet wat ik er mee moet.

Waarom gebeurde er niks met het eerste meisje?
Want ik wil niet dat zoiets gebeurt met het persoon die ik leuk vindt.
Ik raad het jou per se aan, maar in een recenter topic bespreek ik mijn probleem met mijn gevoelens, misschien heb jij daar iets aan.
Anders brengt het nog wat informatie hierop.

"Weet het tweede meisje van jou gevoelens voor haar en ga je wat met die gevoelens doen (haar uitvragen bijvb)?"
Eerlijk gezegd weet ik niet echt wat ik voel voor haar, maar daar probeer ik dus nu achter te komen.
Het zou zo kunnen zijn dat zij er al van weet, de mensen in mijn klas hebben namelijk zat ideeën onderling gedeeld, maar daar trek ik mij niet meer dan normaal wat van aan.
Als we gaan afspreken, dan wil ik als eerste mijn gevoelens bevestigen.
Als ik dan de moed kan verzamelen kan ik haar vragen, maar dat moet nog gezien worden.

"Weet het tweede meisje van jou gevoelens voor haar en ga je wat met die gevoelens doen (haar uitvragen bijvb)? "
Nouja, ik kan alleen zeggen dat je niet de enige bent.
Misschien helpen mijn twee topics hierover een beetje, maar ik vind het ook echt naar dat ik er niet uit kom.

"Waarom gebeurde er niks met het eerste meisje?"
Het was een aantal keer uitgesteld, afgezegd en een keer op de laatste moment afgezegd.
Ik had daar genoeg van.
Het stoorde mij te veel en het voelde niet fijn om daar elke keer naar uit te kijken om vervolgens teleurgesteld te worden.
Echter denk ik dat ik niet verliefd op haar was, deze maakt daar wat meer kans op, hoop ik en denk ik.

Reageer