Vraag

Hoe weet ik dat me ex mij weer iets aan wil doen.

  • 31 January 2021
  • 5 reacties
  • 68 Bekeken

Badge

Ik heb veel problemen gehad met me ex, maar op een dag kwam ik erachter dat hij een loverboy is. Maar hij wil mij nu terug, maar ik weet niet wat hij van me wil. En ik ben zo bang voor hem geweest dat ik zelfs wilde verhuizen.


5 reacties

Vertel het aan je ouders en als het echt te ver gaat kan je altijd aangifte doen

Reputatie 7
Badge +19

Wat vervelend. Vertel het inderdaad aan iemand, bijvoorbeeld je ouders. Verder zou ik alle mogelijkheden die hij heeft om jou te contacten beperken. Dus blokkeer hem op je social media etc.

Het verstandigste lijkt me om niet bij hem terug te gaan als je zegt dat hij een loverboy is, als hij je lastigvalt kun je het vertellen aan je ouders of in het slechtste geval de politie. Probeer contact met hem te vermijden dmv hem te blokkeren etc

Reputatie 2
Badge +1

vertel het aan iemand 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Maureen14,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)

Reageer