Vraag

Hoe vraag je nou aan 'n meisje of ze je leuk vind?

  • 13 October 2019
  • 4 reacties
  • 103 Bekeken

Badge
Heey, k ben 'n jongen van 13 en ja...'k ben al 'n tijdje erg verliefd op 'n meisje in m'n klas maar hoe vraag ik nou via WhatsApp of ze mij ook leuk vindt?

4 reacties

Badge
Hii,
Als je echt wilt weten of ze je leuk vind, moet je dit oog in oog doen, anders zal het meisje je niet geloven en denkt e dat het een streek is.
Hoi,

Nee, nee, nee. Doe het niet via internet. Als ik iedereen op de wereld één ding op het hart kon drukken, was het wel dat - vooral meiden - het leuker vinden als je ze face to face vraagt. Het is een stuk enger natuurlijk, maar wel persoonlijker.

Wat je kan doen is een keertje naast haar gaan zitten in de klas bijvoorbeeld en haar 'per ongeluk' een keertje bij haar hand aanraken. Als je haar écht leuk vindt, kan je haar in de pauze of na school bijvoorbeeld even vragen om even ergens heen te lopen omdat je haar iets privés wilt vragen.

Veel succes met de liefde!

x Alpha.
Badge
Ey thx, k zal dat 's proberen
- Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon-

@Anoniem321
Niet, zoiets kun je veel beter face to face doen. Natuurlijk zonder anderen erbij. Als je afspreekt kun je haar na je "date" het vertellen. Ik ben een meisje, ik kan het weten! Succes! 🙂

Reageer