Vraag

hoe vraag je iemand het beste

  • 17 February 2020
  • 7 reacties
  • 107 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi 

Ik heb een vraagje over hoe je iemamd vraagt. Op dit moment ben ik gek genoeg niet verliefd ofzo maar ik dacht het is wel handig voor het geval dat.

Thnx ,lieverniet


7 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Nou

Gewoon

Met woorden?

“hallo mens ik vind jou al een hele tijd leuk wil je een keer iets gaan doen ofzo”

of

“ewa wollah neef wil jij mijn vriendin/vriend zijn of nie”

 

snappie?

gewoon doen

Reputatie 3
Badge +3

Maar dan neef als in vriendschappelijke neef incest is illegaal

Nou

Gewoon

Met woorden?

“hallo mens ik vind jou al een hele tijd leuk wil je een keer iets gaan doen ofzo”

of

“ewa wollah neef wil jij mijn vriendin/vriend zijn of nie”

 

snappie?

gewoon doen

 

Ok stel dat je het zou zijn is de simpelste manier gewoon zeggen wat je voelt en eerlijk zijn stel dat je niet durft omdat je bang bent dat degene je niet leuk vind dan voelt het heel vervelend en kut maar als je helemaal niks zou zeggen kan je wel maanden zo voelen en dan weet je het ook niet, dus gwn eerlijk zijn en wie weet voelt dan diegene dan iets voor je en zo niet dan weet je het wel en kan je gwn verder gaan hoe moeilijk het ook is..

Badge

nou ik denk gewoon eerlijk zijn en het gewoon zeggen als je het nog een beetje spannend vind kan je het ook gewoon via de app doen.

 

Beste lieverniet je kunt vragen ik vindt je leuk en ik ben verliefd op je ik snap dat het spannend is maar als je dit niet doet dan zit je ermee dus gewoon vragen en wie weet heb  je een vriendin groetjes jan.

Thnx iedereen

Heeyyy

Ik denk als je een jongen zo leuk en te gek vind, dat het eigenlijk vanzelf moet gaan. Je voelt je op je gemak bij deze jongen en je kan alles kwijt bij hem, je zegt bijvoorbeeld dat je iets meer wilt zijn dan vrienden met hem. Een tip, zorg ervoor dat hij zich op zijn gemak voelt, en dat hij niet het gevoel heeft dat hij meteen moet antwoorden, je mag hem best wel de tijd ervoor geven. Wat uit ervaring weet ik dat jongens die druk niet heel erg fijn vinden.

Groetjes,,,

Reageer