Vraag

hoe vraag ik haar op date? en waarheen?

  • 18 January 2021
  • 7 reacties
  • 147 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Goeie morgen/middag/avond/nacht,

Ik ken dus een enorm knape stoere meid. Ik ken haar door en door en zij mij ook. Maar nou wil ik dus iets meer als een vriendschap. Maar in deze tijd is het allemaal een beetje lastig. Dus nou vroeg ik me af: hebben jullie ervaring met dates in de corona tijd? En hoe kan ik haar subtiel met een beetje humor ook uit vragen?


7 reacties

Hoii,

Rond deze tijd kan je helaas niet een romantisch dinertje plannen in een restaurant, maar ik was zelf naar een enorme park gegaan met een speeltuin en dat was ook leuk. Verder kun je misschien wat snacks/eten afhalen en opeten tijdens het wandelen of gwn ergens buiten op een bankje gaan zitten en praten. 
Over het uitvragen zou ik het gewoon persoonlijk vragen en kijken waar het je naartoe brengt. Dit soort dingen gaan meestal niet volgens plan. 
Nog succes! ;)

Badge

Oop ben helemaal vergeten dat door corona je niet naar ‘t cinema mag wel dan weet ik het niet

Suc6 toch!

XxX Onbekendemeid

Badge

Hoi,

Een meisje zou best (wat ik ervan vind) op een romatische manier uitgevraagd worden maar niet te cliché

en je zou haar best wel naar een cinema brengen en haar fav film bekijken ofzo het hangt vanaf wat die meisje leuk vindt

Suc6!

XxX Onbekendemeid

Hoi,

Ik heb precies het zelfde probleem. ik heb t opgelost door gwn simpel te vragen of zin had om keer rondje te lopen. Nu heb ik een hond en zij ook dus dat is met de avondklok al helemaal handig.

maar een wandeling kan best leuk zijn geloof me

veel suc6! en laat ons weten hoe t gegaan is? ;)

Reputatie 1
Badge

Hey

Je kan gewoon met zn 2en een wandeling gaan maken ofzo en dan ergens een drankje afhalen. Ze zal snappen dat jullie door corona niet veel meer kunnen doen, maar ze zal alle moeite die je voor haar doet vast heel erg waarderen. Wees niet bang en vraag gewoon of ze een x iets leuks met je wil doen. Als ze je echt leuk vindt zal ze alles leuk vinden. Succes!

XX

Reputatie 2
Badge +1

Jij kent haar het best, dus jij weet wat ze leuk vind. Aangezien alles nu dicht is zou ik buiten iets met haar doen. Een jongen heeft mij laast als eerst edate meegenomen naar een speeltuin, het was wel wat later dus tegen 22:00, gewoon een plek waar weinig mensen zijn. Klink saai maar was echt best wel romantisch

Er kan inderdaad heel weinig nu. Bijna alles is dicht. Maaaar (sommige) ijsbanen zijn nog wel open. Je moet wel reserveren maar dan ben je er wel even uit. Ik was er vorige week met m'n vriend, was echt ff lekker om weer ergens naar toe te kunnen. Dus misschien is dat een idee. Voor de rest is, kan er niet heel veel. Dus dan zul je thuis iets leuks moeten verzinnen. 

Reageer