Hoe vraag ik een meisje verkering?

  • 29 June 2013
  • 6 reacties
  • 8177 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoe vraag ik een meisje verkering? we zijn 16 jaar oud en ik ben niet goed met meisjes?
help me?

6 reacties

Heei,
Ik zou er GEK va worden als ik weet dat hij op mij is en ik op hem, dat hij dan geen verkering vraagt, doe het NIET  via W'app of een chat ofzo...
Als je een schoolfeest ofzo hebt, dan kan het als je bij elkaar op school zit natuurlijk
en probeer eerst eens met haar naar de film te gaan ofzo
Doe het wel Privé, niet heel erg openbaar.
succes....
ik vind het bijvoorbeeld leuk als een jongen mij op een speciale manier verkering vraagt, zoals met bloemen of bij een picknick op een mooie plek, als je dat lukt dan is het makkelijk om verkering te vragen en dan gaat het vanzelf

xxxlaura12
ja en vraag ookgeen verkering via via, en ook niet uitmaken via een vriend
Meestal gaat dat eigenlijk wel vanzelf op die leeftijd.
ZO ging het bij mij:
Je spreekt eens af en je gaat steeds meer met elkaar om en dan heb je op een gegeven moment heb je eigenlijk verkering, zonder dat er iemand ook maar iets gevraagd heeft.
veel zeggen dat het vanzelf gaat, maar dat is vaak juist niet zo De meeste meiden verwachten dat jij hun een keer meeneemt om iets leuks te doen een film kijken bijvoorbeeld en daarna dat jij het initiatief neemt door haar te vragen of ze verkering wilt

Een paar tips:
Vraag het NOOIT over whatsapp
leer haar eerst een beetje kennen voordat je het vraagt
vraag haar ook NOOIT als ze met vriendinnen staat dan schaamt ze zich en zegt ze dat ze niet wilt


goede tips, maar heb je door dat deze topic al 5 jaar oud is?
veel zeggen dat het vanzelf gaat, maar dat is vaak juist niet zo De meeste meiden verwachten dat jij hun een keer meeneemt om iets leuks te doen een film kijken bijvoorbeeld en daarna dat jij het initiatief neemt door haar te vragen of ze verkering wilt

Een paar tips:
Vraag het NOOIT over whatsapp
leer haar eerst een beetje kennen voordat je het vraagt
vraag haar ook NOOIT als ze met vriendinnen staat dan schaamt ze zich en zegt ze dat ze niet wilt

Reageer