Vraag

Hoe voelt het voor meiden om verliefd te zijn , gevraagd te worden.

  • 14 August 2017
  • 10 reacties
  • 342 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi iedereen
Ik dacht laatst opeens : Hoe zou het voor meisjes zijn om verliefd te zij?
Of hoe voelt het om als meisje een jongen af te moeten wijzen?
Of hoe voelt het voor een meisje om voor het eerst gevraagd te worden?
Alvast bedankt voor de reacties
JelmerHelper

10 reacties

Voor mij was de eerste keer gevraagd worden best vervelend want ik was totaal niet verliefd op die jongen en ik moest nog helemaal naar school fietsen met hem... Voor de rest? Als ik verliefd ben krijg ik kriebels in mijn buik alsof ik nerveus ben, maar wel fijn nerveus... ik word gewoon super nerveus maar het voelt wel goed ofzo......
Hey JelmerHelper!

Ik denk dat alle dingen die je hebt opgesomd hetzelfde zijn voor meisjes als voor jongens. Iemand afwijzen is bijvoorbeeld nooit leuk, ongeacht het geslacht.

Groet,
Hulpjongen
dezelfde hormonen komen vrij dus het gevoel is min of meer het zelfde.
De rest kan ik als man zijnde niet beantwoorden
Om als meisje verliefd te zijn ja kan ik niet echt uitleggen sorry? om iemand aftewijzen weet het niet heb nog nooit iemand afgewezen en om gevraagd te worden super leuk als het meisje dan ook verliefd is op de jongen
Hoi!

Ik ben nog nooit verliefd geweest, maar heb wel al eens een jongen moeten afwijzen. We hadden een opdracht voor school die we per 2 moesten doen en we werden door de leraar in groepjes geplaatst en ik zat met een jongen. Tijdens de voorbereidingen probeerde hij me ineens te kussen, ik schrik natuurlijk, want ben nog nooit gekust geweest op die manier, maar heb hem dan rustig verteld dat ik geen liefdesgevoelens voor hem heb, wel vriendschap, maar geen liefde. Hij vond dat jammer, maar begreep het wel. We hebben afgesproken dat we normaal tegen elkaar blijven doen, niet awkward ofzo. We kregen nog goede punten voor die schoolopdracht ook.

Als meisjes verliefd zijn hebben ze waarschijnlijk ongeveer hetzelfde gevoel als wanneer jongens verliefd zijn, ik heb nog nooit gehoord dat dat anders zou zijn.

Groetjes
x
Ik denk dat dat voor iedereen anders is maar ook op welke persoon je bent is de liefde anders (althans bij mij is dat zo) maar dat kan ook aan de situatie liggen ik ben namelijk bi en als he dan dan verliefd wird op je beste vriendin is dat best wel heel erg awkward en verliefd worden op een hetero is irritant maar als het gewoon normaal is zonder die soort problemen word ik vaak nerveus en hyperactief afwijzen is stom want dat is zonder dat je het wilt iemand pijn doen en het kan nogal confronterend zijn

Doei
Ik heb nog nooit iemand afgewezen maar dat lijkt mij heel stom wnt je kwetst miss iemand en je voelt je miss sguldig ter wijl jij er nix aan kan doen
Toen een jongen vertelde dat hij op mij was was ik totaal niet verbaasd ik had hem allang door. Hij vroeg later wat ik er van vond dat hij mij leuk vind. Ik heb toen snel geantwoord: 'had ik al verwacht maar ik vind jou niet leuk.' Ik weet dat het wat hard aankomt maar het floepte er zomaar uit.
Weet eigenlijk niet, ik ben serieus nog nooit verliefd geweest en ook nooit iemand op mij. Ik denk alleen dat er niet heel veel verschil is met een jongen.

• Galaxy
Meisjes voelen zich hetzelfde als jongens.

Reageer