Vraag

hoe vind ik als meisje een girlfirend

  • 16 May 2020
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyyy,

ik ben een meisje van 15 en inmiddels heel zeker dat ik op meisjes val (mischien ook op jongens) maar nu heb ik dus een struggle ik wil mega graag een girlfriend alleen ik ken geen gay meisjes die ook nog eens leuk zijn, ik val op hele girly meisjes alleen  ook die zijn erg vaak straight😅 aan jullie de vraag! Hoe vind ik een girl friend!? Tips en goede apps/sites zijn welkom

leuke girls mogen zich hier ook altijd melden😋🙈


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Beste Anoniem11-04,

 

Ik snap je struggle heel erg. Zelf heb ik mijn vriendin ontmoet op Yubo. Dit is een soort van datingapp voor jongeren onder de 18. Ik hoop dat je hier wat aan hebt :)

 

M.v.g T-Town

jongenout.nl is een site (of app ofz geen idee ) voor kinderen in de lgbt daar kan je denk ik met meiden praten 

Heyyy,

ik ben een meisje van 15 en inmiddels heel zeker dat ik op meisjes val (mischien ook op jongens) maar nu heb ik dus een struggle ik wil mega graag een girlfriend alleen ik ken geen gay meisjes die ook nog eens leuk zijn, ik val op hele girly meisjes alleen  ook die zijn erg vaak straight😅 aan jullie de vraag! Hoe vind ik een girl friend!? Tips en goede apps/sites zijn welkom

leuke girls mogen zich hier ook altijd melden😋🙈

 

Reageer