Vraag

Hoe vertel ik het hem?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik ben een tijdje geleden voor bi uit gekomen alleen voor mij zelf ik heb het nog niemand verteld en zeker niet mijn beste vriend want ik ben verliefd op hem. Maar het probleem is hoe vertel ik heb dat ik verliefd op hem ben? Hij komt zaterdag in een tentje in mijn tuin slapen met mij dus dit word een klein probleem. Iemand tips?

29 reacties

Hoe moeilijk het ook is, gewoon zeggen. Als je het tegen je ouders vertelt, zou ik er een wel appart moment voor nemen en kondig aan dat je dat met hun wilt bespreken.

Wees eerlijk tegen je vriend. Als hij een echte goede vriend is zal hij je accepteren. Ik zou het niet tegen hem vertellen als een mededeling, zoals: ‘Hey ik ben bi ik ben verliefd op je’, maar gewoon subtiel zeggen.

Succes,

Gr,
FLB
Hoi

Je bent bi, en wilt dit aan je beste vriend vertellen. Je bent verliefd op hem.

Als het een goede vriend is, zal hij het vast begrijpen. Dat je bi bent, is zo, en je verliefdheid voor hem, daar kunnen jullie samen over praten.

Is zaterdag in het tentje een goed moment voor jou om het erover te hebben? Je kan eventueel het gesprek in de richting van relaties sturen, bv. door te beginnen over of hij al ooit een relatie heeft gehad.

Groetjes
x
Heel erg bedankt voor jullie reacties! Maar ik ben wel bang dat het onze vriendschap stuk maakt dus ja ik zie het wel.
Jullie vriendschap kan dit overleven. Jij hebt geen controle over je gevoelens. Hij begrijpt dat vast. Hij zou het ook als een complimentje kunnen opvatten 🙂
Hey!

Ik zou zeggen alles hierboven.

Ik zit al best lang te twijfelen over m'n geaardheid. Ik weet wel zeker dat ik niet 100% hetero ben. Ik zou het heel lastig om uit de kast te komen, want veel kinderen uit mijn klas zijn homofoob. Misschien is het ook voor jou wel handig om te kijken of hij homofoob is of niet, om nare reacties te voorkomen.

Veel succes morgen!!
Ja misschien kan ik vragen hoe hij zou reageren als een jongen zou zeggen dat hij verliefd op hem is. Bedankt voor de reacties mensen
Dat lijkt me een goed plan. Wacht zijn reactie maar af.
Ik heb het hem net gevraagd en hij zijn dat hij dan zou zeggen nee sorry. En ik hoor net dat hij een vriendinnetje heeft dus dit is allemaal voor niks?? maar wel bedankt voor de hulp.
Dat hij nee zou zeggen en een relatie heeft, hoeft niet te betekenen dat je met hem niet over je gevoelens kan praten. Je zal je vast beter voelen als je niet meer alleen met je gevoelens zit. Kan je hem vertrouwen denk je?
Ja hij is mijn beste vriend maar toch het is wel eng
Ik snap dat het eng is. Denk je dat je dit aan hem kan toevertrouwen?
Ja denk ik. Het is het grootste geheim ooit maar ik kan het wel denk ik. Bedankt voor de hulp
Graag gedaan. Ik vermoed dat je je fijner zal voelen als je dit met iemand gedeeld hebt.
Ja bedankt dat ga ik doen.
ik kon het niet. het was te eng om te zeggen. we hadden lol dus dat wilde ik niet verpesten. we hadden vlak voordat hij wegging hele erge ruzie dus zei hij dat ik maar niet met hem in contact moest komen en ik ben er zo verdrietig over dat ik moest huilen. please help mij. 😞
Hey Nightvanoniem,
Wat verdrietig voor je!
Ik zou je hand wel even vast willen houden!
Je beste vriend komt met een tentje in je tuin! (Stoere jongen!) Lijkt me zooi romantisch! Ook het slapen!
Ik ben net een week met mijn vriend op trektocht geweest, echt zoo gaaf!

Vertel, wat is er dan gebeurd dat jullie zo'n ruzie kregen?
Heb je het toch aan hem verteld?

Troost! En ik hou je even in de gaten!
We kregen ruzie omdat we samen de tent zouden opruimen maar hij was de hele tijd op zijn telefoon. Toen de tent was opgeruimd ging hij snel naar hij met de tekst dat ik maar niet mee in contact moet komen. 😞
Hi Nightvanoniem,
Om zijn tent opruimen verlies je je beste vriend?
Zo dat je moet huilen!
Daar zit meer achter!
In ieder geval heeft hij je gedumpt! Waarom denk je?
Zou hij met je willen hebben experimenteren, en heeft hij zich daar pas bedacht, en is radicaal naar hetero omgeslagen om zijn gezicht te redden?

Jee, ik vind het triest voor jou!
Het komt me ook zo ondankbaar naar jou over!
Geen bedankje voor het logeren?
Geen uitleg waarom?
Geen mogelijkheid om het recht te zetten!
Waar hebben jullie het over gehad die nacht?

Hee, ik vind naar voor je
We hadden het over dat hij zijn telefoon moest weg doen want hij was alleen maar spelletjes aan het doen. We gingen buiten sterren kijken maar het enigste wat hij zag was zijn telefoon.
Dus ging ik slapen na een kleine discussie
Dan was hij niet in jou geïnteresseerd!
Hee, wat goed dat je het hem NIET hebt gevraagd!
Hij had zich al afgesloten.
Het is jammer, hij is jou niet waard!
Zoek een andere leuke jongen, waarmee het kan delen!
Ja komt goed thanx voor de hulp!
Wat jammer dat het zo gelopen is. Ik had gehoopt dat je bij iemand terecht had gekund met je gevoelens, maar deze jongen lijkt me daar niet de juiste persoon voor. Jij verdient iemand die naar je luistert, en jou de aandacht geeft die je verdient. Jullie hadden afgesproken om te logeren, en dan lijkt het me vanzelfsprekend dat jullie met elkaar omgaan, en niet met je telefoon.

Ik vind het vooral jammer dat je er nog met niemand over hebt kunnen praten, en dat je met je gevoelens blijft zitten. Is er iemand anders waarmee je kan praten?

Reageer