Hoe vertel ik het haar en vraag ik haar uit?

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
pik ben en jongen van veertien en ik vind een meisje heel erg leuk, nee meer dan  dat, ik durf het niet te zeggen! 
wat moet ik doen????????

10 reacties

herkenbaar
ik zit met het zelfde probleem
😃
gewoon flirt met haar en kijk waar het terecht komt
Hallo, 
ik ben een 14 jarige jongen.
ik ben verliefd op een meisje.
ik wil haar mee uit vragen, tips om haar mee uit te vragen en ideeën om naar toe te gaan?

alvast bedankt!
Is er misschien iets waardoor ik weet of ze me leuk vindt?
kijk of ze terug flirt en of ze interesse in je toont
Misschien kun je eerst met een groepje iets afspreken (waaronder dat meisje) bijvoorbeeld naar de bioscoop ofzo of naar de stad en als jullie elkaar wat beter kennen kun je vragen of ze alleen met jou wil afspreken
Oké thanks
Oh was ik vergeten te zeggen, ze zit bij mij in de klas en ik ken haar al ong. een jaar
ik ben het met meneer sam het eens,
spreek eerst met een groepje af bij de bioscoop bijvoorbeeld,
en tijdens dit uitstapje kan je een beetje met haar flirten kijk of ze dat leuk vind en dan later kan je haar persoonlijk vragen
hey,

hoe je de liefde kan verklaren op en manier die niet akward is:
-als je haar bij voorbeeld vraagt op app hoe het zit in de liefde kun je de vraag terug verwachten. je kan haar dan en soort van beschrijven. doe dit niet als ze   net helemaal heeft verteld dsat ze stapel verliefd is op iemand anders.

bijvoorbeeld:   ik vind wel en meisje leuk. volgens mij ken je haar wel. ze is 13 jaar oud en woont niet ver van mij weg. ze heeft bruin haar en zit bij mij op 
                             school. zij droeg vandaag en grijs shirt en ga zo maar door.........

als je zoiets stuurt weet zij vanzelf al dat hij het is.
je kan vervolgens als je en leuk antwoord krijgt erbij zetten van: en ik zou het heel leuk vinden als dat meisje en keer met me uit wil gaan...??
- laat en vriend(in) vragen of zij/hij bijvoorbeeld en dubbel date wil regelen voor jullie. je kan dan bijvoorbeeld naar de bios gaan ofzo.

dit zijn mijn tips denk ik allemaal.
ik hoop dat ik je hiermee kan helpen.

gr. rikki

Reageer