Vraag

Hoe vertel ik haar dat ik verliefd ben op haar?

• 30 september 2017
  • 3 reacties
  • 161 Bekeken

Ik heb echt heel erg verliefd op een meisje uit mijn klas. Ik vind het nu wel tijd om te vertellen dat ik verliefd ben op haar. Ik durf het alleen niet face to face te zeggen, dus wil ik het via Whatsapp zeggen. Hoe zou ik het zeggen?

3 reacties

Je zou gewoon straight to the point kunnen vragen of ze verkering wilt via WhatsApp, maar ik denk toch wel echt dat je het in real-life moet vragen. Tenminste, dat raad ik je aan. Want meiden vinden het echt niet tof als je zoiets via WhatsApp vraagt. Ook is het zo, dat als ze nee zegt, ze meteen screenshots van jouw berichtje kan maken en doorsturen... Waardoor de volgende dag de hele school het weet dat jij verliefd op haar bent.

Groeten,

LKW-Fahrer
Ja ik durf dat ook niet dus ik snap je heel goed maar via whatsapp heb ik ook gedaan liep nooit goed af.

Als je het niet in het echt durft en omdat het via whatsapp ook niet heel handig is heb ik een goede tip voor je:
Gebruik skype. Gewoon zonder webcam alleen praten, dit is net iets makkelijker dan in real life want je ziet elkaar niet en is toch wat meer persoonlijker.
Badge +1
Verkering vragen nooooo! Niet via whap zeggen dat je haar leuk vind en dr reactie afwachten dat is wel te overzien ik zeg doen! Wees niet bang om blauwtje te lopen heb ik anders gister nog gehad (no playboy)

Reageer