Beantwoord

Hoe vertel ik haar dat ik der leuk vind?

  • 29 May 2019
  • 4 reacties
  • 305 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyo,

Mijn naam is Spookyzx, of Spookyz.

Ik werk in een supermarkt nu voor bijna 1 jaar. Ik werkte er net en ongeveer 2 weken later kwam er een meisje werken. Ik was meteen verliefd op haar. Ze is verlegen, en praat niet veel.

Nou ben ik best een apart iemand. Ik doe gekke dingen, soms domme dingen. Ik heb vreemde interesses in dingen. En ik zit met een depressie, maar daar praat ik later wel over.

Nou durf ik niet met haar te praten of überhaupt te vertellen dat ik haar leuk vind. Ik praat niet graag over mijn gevoelen met iemand anders. Face to face.

Maar hoe kan ik haar dan ooit vertellen dat ik der leuk vind?

See ya !
Spookyzx
icon

Beste antwoord door Anonymous 29 May 2019, 15:46

Bekijk origineel

4 reacties

hey

ik denk dat je eerst gewoon een keer moet zorgen dat je bij elkaar gaat spiegelen of iets waardoor je een beetje kan kletsen. en als het een beetje klikt het wat vaker samen werken. en als je merkt dat zij ook gevoelens voor jou gaat krijgen het misschien het heel voorzichtig tegen der zeggen.

meestal vinden verlegen mensen het fijn om eerst een beetje via sociaal media te chatten/appen en pas later in real live

ik hoop dat hier wat mee kan!

groetjes
bella
Heey Bellablue,

Thnx voor de tips! Ik ga het zeker proberen.

See ya!
Spookyzx
Reputatie 2
Badge +1
Beste @Spookyzx,

heel begrijpelijk dat je het spannend vind om met haar te praten. Je hoeft niet per se meteen te zeggen dat je haar leuk vind. Je kan ook signalen geven door bijvoorbeeld met haar samen te willen werken en haar misschien toevoegen op social media en dan eventueel nog vragen of ze een keer af wil spreken. Zo kan je jezelf ook wat beter voorbereiden aangezien je haar dan beter leert kennen en de stap makkelijker voor je wordt om het tegen haar te zeggen.

Hopelijk kan je hier iets mee,

Groetjes,
JustMyLovelyAdvice
Hey,

Lekker beste vrienden worden en daarna verder kijken. Wat er ook gebeurt, je houdt er een goede vriendin aan over.

Reageer