Beantwoord

Hoe vertel ik dat ik verliefd ben?

  • 11 July 2019
  • 4 reacties
  • 297 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal,
Ik ben verliefd op een jongen. We praten elke dag met elkaar en we bellen soms uren.
Hij maakt me echt blij. Alleen ik weet niet of hij mij ook leuk vindt.
En ik weet niet hoe ik tegen hem moet zeggen dat ik hem leuk vind.
Moet ik dit doen in het echt (wat ik eigenlijk niet durf) of via app?
Maar via app is zo stom vind ik, hoe denken jullie daar over?
Het kan natuurlijk ook tijdens het bellen.

Maar hoe moet ik het zeggen? hellpppp aaahhh hahaha....
icon

Beste antwoord door Anonymous 11 July 2019, 22:16

Bekijk origineel

4 reacties

Hey,

Als je het zelf stom vindt via app, moet je dat niet doen. Je kan vaak lieve berichtjes sturen en dan kijken of hij dat fijn vindt en accepteert. Dan weet je zeker dat je verder moet gaan.

Doe samen met zijn tweeën meer dingen als goede vrienden, zodat het lijkt dat jullie al verkering hebben. Dan zijn jullie twee al een stelletje en dan kun je verkering vragen. Spreek dus vaak af. Ga eens samen naar de bioscoop of naar een andere activiteit die jullie samen leuk vinden.

Groetjes,

Geen_Naam
Oke top dankjewel😉😘
Ik zal als ik jouw was alleen niet te direct zijn met het zeggen dat je een jongen leuk vind, jongens slaan vaak op slot als ze horen dat een meisje hem leuk vind en schrikken als het waren een beetje, de kans is dan klein dat de jongen gelijk zegt dat die je terug leuk vind.
Als hij jou niet leuk vindt dan zouden jullie toch niet al uren bellen en appen?!
Doe anders eens truth or dare? Dan kan je vragen of hij iemand leuk vindt en misschien duidelijk maken dat jij hem heel leuk vindt. Doe het wel subtiel, anders klapt hij misschien dicht en wordt het alleen maar ongemakkelijk.
Veel succes! xx

Reageer