Vraag

Hoe versieren?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii ik ben een meisje en ben 12 jaar? Ik zit zelf nog op de basisschool maar die jongen die ik op het oog heb op de middelbare school dus ik spreek hem meestal op whatsapp nu is mijn vraag hoe kan je iemand versieren op whatsappp? En Waneer kan ik een keer met hem afspreken? Ik heb trouwens nog een ding eerst stond op zijn whatsapp status dat hij verkering had met iemand maar nu is dat weg... hoe kan ik er achter komen dat hij met iemand heeft want ik ga uiteraard niet iemand lopen versieren terwijl hij al met iemand heeft dat zou onbeleefd zijn... Ik kan dus geen oogcontact maken of glimlachen omdat ik whatsapp alleen heb? TIPS I NEED IT PLEASE?

11 reacties

Tip : Jongens ''versieren'' op social media is een no-go. Daar ben ik ondertussen wel achter.
Spreek gewoon lekker een keer met hem af. Ga niet meteen als een gek lopen flirten, want dan kun je hem afschrikken. Jongens vinden het leuk als meiden gewoon zelf het initiatief nemen. Loop op school op hem af, vraag of hij een keer wat met je wil afspreken. Wil hij dat? Lucky!

Ga hem dan niet als een gek lopen appen, dan heb je tijdens je afspraakje niks meer te zeggen waardoor er ongemakkelijke stiltes kunnen vallen...

Succes!
Reputatie 3
Badge +8
Hoewel je zeker gelijk hebt, geeft ze aan dat ze niet op dezelfde school zitten en zij hem dus nooit ziet. Dus dan zal je hem wel moeten appen.

Het maakt niet uit of hij al een relatie heeft of niet, want je kan toch ook als vrienden contact hebben. Als je dan eenmaal contact hebt, kom je er waarschijnlijk zelf achter of hij een relatie heeft. En misschien komt er dan uiteindelijk een afspraak/date van, mocht dat niet zo zijn.
Ga een keer met hem videobellen da gaat het glimlachen ook wat makkelijker:)
Ja dat is waar maar waar moet ik het over hebben? Zit ik daar maar te glimlachen en niks te zeggen ik klap eigenlijk snel dicht:8
Het idee is heel erg leuk daar niet van
Je zou hem zegmaar een keer nep toevallig tegen kunnen komen. Dan ga je een gesprek aan. Zodra je aan het einde bent, zeg je dat het een grappig gesprek was en of jullie een keer kunnen afspreken.
PATS
Ten eerste; Ben je Sophie Ousri fan? (Ik namelijk wel haha xd). Ten 2de: iemand versieren via whatsapp is een no go! Als ik wil weten of iemand een relatie heeft kijk ik meestal op insta, wie diegene tagt en waar diegene in getagd word. Meestal werkt dat wel. Probeer contact met hem te krijgen in real, of als je hem echt heel weinig ziet via whatsapp. Je kunt hem ook een keer ''toevallig'' tegenkomen en dan een gesprek starten met hem.
xx me
Meschien kan je een keer met hem afspreken en dan kan je vragen of hij single is of niet. En hoe je hem kan versieren als ik jou was zou ik gwn met hem afspreken enzo en zeg een paar complimentjes maar NIET TE VEEL en wie weet vindt hij je wel leuk (:
Als je vraagt of een jongen single is weet hij al een beetje welke kant je op wil. Dan kun je verder gaan
Bedankt
Hij is nu helaas verhuist naar een andere stad of hij gaat verhuizen maar wel bedankt voor de tips:)

- Bericht is aangepast door de Kindertelefoon ivm forumregels -

Reageer