Hoe versier je subtiel een jongen?

• 6 mei 2014
  • 2 reacties
  • 1043 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal,

Ik ben al een jaar verliefd op een jongen en het word als maar erger,
soms geeft hij mij het idee dat hij mij ook leuk vind bv alleen mij een knuffel geven en de rest niet of als ik iets vraag doet hij dat en als iemand anders het zou vragen dan doet hij dat niet.

Ik weet niet wat ik moet doen en hoe kan ik stille hints geven dat ik hem leuk vind?
Ik ga het niet zomaar vertelle of vragen maar bv met hints kan ik het een beetje laten merken ofzo.

Alvast bedankt! 

2 reacties

er gwn voor gaan niet bang zijn 
hey,

ik snap je probleem. heb ik vroeger ook vaak gehad maar ben achter en paar handige tips gekomen.
ik zal ze je nu ook vertellen.

flirttips:
- kijk hem aan en als hij jou aankijkt na 2 tot 3 seconden wegkijken en daarna weer terug kijken en tegelijkertijd lachen
- ga met je haar rond je vinger spelen
- praat op wats app veel met hem en gebruik smileys
- neem de zelfde lichaams houding aan als hij als jullie praten. (niet te op vallend)
- lach om zijn grapjes
- geef hem en compliment. zeg er wel zijn naam voor. dat helpt want dan voelt hij zich extra aangesproken. (dus zo: he NAAM (bv. jan) wat zit je haar vandaag    goed)
- raak hem bv als je langs loopt even op zijn schouder aan en lach dan. ( en zeg als het te ongemakkelijk wordt sorry)
- als je hem bijvoorbeeld ziet lopen kan je (voor de grap) roepen ¨he, lekker ding¨ 

hoe je er achter kan komen of hij jou leuk vind:
- vraag en keer als je in en gesprek met hem zit op wats app ofzo van ¨en hoe is het in de liefde??¨ ik weet uit ervaring dat de meeste jongens dan de waarheid vertellen. ook als ze jou leuk vinden.
- vraag eens aan en vried/vriendin of die er en beetje achter wil komen of hij jou leuk vind.

hoe je de liefde kan verklaren op en manier die niet akward is:
-als je hem bij voorbeeld vraagt op app hoe het zit in de liefde kun je de vraag terug verwachten. je kan dan hem en soort van beschrijven. (doe dit niet als hij    net helemaal heeft verteld dsat hij stapel verliefd is op iemand anders.

bijvoorbeeld:   ik vind wel en jongen leuk. volgens mij ken je hem wel. hij is 16 jaar oud en woont niet ver van mij weg. hij heeft bruin haar en zit bij mij op  
                            school. hij droeg vandaag en grijs shirt en gaf mij als enige en knuffel.

als je zoiets stuurt weet hij vanzelf al dat hij het is. (stuur er wel veel schaam poppetjes bij)
 je kan vervolgens als je en leuk antwoord krijgt erbij zetten van: en ik zou het heel leuk vinden als die jongen en keer met me uit wil gaan...??
- laat en vriendin vragen of zij bijvoorbeeld en dubbel date wil regelen voor jullie. je kan dan bijvoorbeeld naar de bios gaan ofzo.

dit zijn mijn tips denk ik allemaal.
ik hoop dat ik je hiermee kan helpen.

gr. rikki

Reageer