Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

hoe versier je een meisje (terwijl je al bevriend bent)

• 29 maart 2012
  • 9 reacties
  • 1565 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
ik ben sinskort verliefd geworden op mijn vriendin (vriendin niet vriendinnetje) allen weet ik niet of ze op me is. weten jullie tips om haar te versieren. en mezelf zijn doe ik al de hele tijd. plies reageer zo snel mogelijk

9 reacties

Ik zou haar knuffelen, of spontaan een zoen geven ofzo,

ik zou dat als meisje wel leuk vinden,

vraag haar anders of ze mee wil naar de bios ofzo, kies dan een romantische film uit en pak haar hand, eigelijk standaard dingen die wel heel erg leuk zijn!
Ik zou haar knuffelen, of spontaan een zoen geven ofzo, ik zou dat als meisje wel leuk vinden, vraag haar anders of ze mee wil naar de bios ofzo, kies dan een romantische film uit en pak haar hand, eigelijk standaard dingen die wel heel erg leuk zijn!

dankje voor je tip maar ik ben niet zo'n persoon die spontaan begint te knuffelen of een zoen op de wang en dan merkt ze het wel dat er iets niet loos is als ik dat ga doen. maar tog bedankt voor je tip.

kunnen ook andere mensen nog iets sturen het einde van het schooljaar is bijna te iende en dan zie ik haar mischien niet meer
gwn iets meer complimentje geven, beetje flirt-achitg

grapjes maken, net iets meer als bij andere vriendinnen

wij meiden hebben het altijd heel snel door hoor, als een jongen ons leuk vind,

gewoon iets meer geven

succes
hebben jullie nog tips (plies)
Ligt eraan wat voor type ze is, als ze zo'n iemand is die met alle jongens flirt dan moet je dr op ene andere manier versieren als bij een meisje dat heel erg op dr school concentreerd of een alternatief of een depressief meisje.
Ligt eraan wat voor type ze is, als ze zo'n iemand is die met alle jongens flirt dan moet je dr op ene andere manier versieren als bij een meisje dat heel erg op dr school concentreerd of een alternatief of een depressief meisje.

ze is niet zo'n persoon die met andere flirt en ze houd wel veel van lachen. ze is ook veel bezig met school en zo benader ik haar ook een beetje zoals met huiswerk helpen soms na school huiswerk samen maken. ik zou haar ook moeten versieren
doe het met briefjes als je verleegen benthttp://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/rolleyes.png

dat vind ik heel schattig
Veel complimentjes geven en af en toe een knipoog. Als jullie al bevriend zijn,gelijk je zei, kan je haar eens mee uitvragen.
Je kan haar ook eens goed verwennen. En een liefdesbrief schrijven. Je moet altijd goed op haar reactie letten. Lacht ze of begint ze te blozen is er een kans dat ze op jou is.
Ga samen een film kijken, ze zal er niks achter zoeken.
en dan leg je je arm om haar heen.
dan weet je vanzelf of ze vrienden wil blijven of een jou ook leuk vind.
als ze tegen je aan leunt zit je goed.
en anders blijf je vrienden!

Reageer