Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

hoe versier je een meisje

• 9 maart 2016
  • 9 reacties
  • 243 Bekeken

Ik ben een jongen van 14 jaar en bij mij in een klas is een heel mooi meisje maar hoe zeg ik dat ik haar leuk vind? Kan iemand mij helpen

9 reacties

Dankje mazaro ik weet dat er altijd wel een ander is alleen je er soms overheen zetten is moeilijk
ik zie dat er meerdere mensen zijn die vragen willen weten die je kan stellen XD nou, het hoeven helemaal geen moeilijke vragen te zijn in het begin. vraag gewoon eens hoe het gaat, of ze wat leuks heeft gedaan in het weekend, hoe het gaat met school, vraag naar haar hobby's, enz. probeer ook een beetje contact te krijgen in haar vriendenkring. kijk eens of je iemand kent uit haar vriendenkring en probeer dan via diegene haar vriendenkring binnen te komen en contact te krijgen. 😉 maar dat heb ik volgens mij al eens eerder gezegd 😛 en ja, dat klinkt heel hard, soms vind de ander je soms gewoon niet leuk. dat je afgewezen word is natuurlijk nooit leuk, maar je moet wel onthouden dat je er wel toe doet en dan maakt het niet uit hoe je eruit ziet, welke kleur ogen je hebt, wat je schoenmaat is of iets anders. niemand is perfect 😉 er is altijd iemand die van je houd zoals je bent ook al heb je diegene nog niet altijd meteen gevonden. bij mij duurde het ook een hele tijd voordat ik mijn liefde had gevonden. maar houd moed, want voor ieder mens is er een ander mens die bij hem of haar past dus ook bij jou ;)

Greetzz!!
Marzaro:D
Angovis ik weet maar ik had een heel leuk gesprek dus ik dacht het en ik probeerde het gewoon alleen liep verkeert af en ja het klinkt overdreven maar is al de zoveelste keer dat het gebeurt
Reputatie 2
Whahaha dude sorry sorry heel onbeschoft van mij maar dat een meisje je haar nummer geeft betekent niet meteen dat ze je leuk vind en een dag later haar verkering vragen is ook nie zo slim.
Dus tis kut voor je maar om dan meteen nachten wakker te liggen en te denken dat het leuker is zonder jou is misschien een beetje overdreven, probeer er niet te lang in te blijven hangen, het vreet je alleen maar op
Ik lig nu nachten wakker en vraag mij af waarom ik slaap nu slecht en ik denk dat het aan mijn uiterlijk ligt en nu heb ik soms ook wel momenten vind iemand mij wel leuk of zou het leuker zijn zonder mij
Bedankt allemaal maar ja ik vroeg haar nummer en toen had ik die ik dacht dat ze me leuk vond alleen een dag later vroeg ik haar verkering en ze zei nee dat vond ik jammer maar nu heeft ze mij geblokkeerd
heyy,
ik heb dit precies het zelfde! dus ben ik ook we benieuwd WAT je dan moet zeggen/vragen!!
xx
heey iemaaand,
wat de meeste meisjes heel leuk vinden is aandacht. probeer haar dus aandacht te geven.
dat hoeft helemaal niet heel extreem te zijn, maar gewoon af en toe een keertje vragen hoe het gaat, hoe het weekend was, of ze de laatste tijd nog iets leuks heeft gedaan, enz. zoals bartb hierboven ook zei: kleine complimentjes af en toe zijn ook een goede manier. en bedenk wel: complimentjes hoeven niet alleen maar over het uiterlijk te gaan. je kan bijvoorbeeld ook zeggen dat ze bijvoorbeeld een vak heel goed doet. misschien is ze wel heel goed in wiskunde of biologie? of noem maar op. probeer ook of je een beetje in haar vriendengroepje kan komen. op die manier heb je makkelijk contact met haar. misschien ken je iemand uit haar vriendengroep?
Hoop dat ik een beetje kon helpen

Greetzz!!
Marzaro 😃
Ga met haar praten en stel uitdagende vragen en geef (af en toe, dus niet te vaak!) complimentjes.

Reageer