hoe versier je een meisje

• 11 februari 2012
  • 24 reacties
  • 17476 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
het is al 2x verkeerd gegaan omdat ik een meisje leuk vond
ze vonden mij ook wel heel aardig en lief maar meer niet.

Er zit een leuk meisje bij mij op school:)

hoe kan ik het het beste aanpakken want ik wil niet dat het voor de 3e x mis gaat.....

24 reacties

Hee!

Zorg eerst dat jullie (goede) vrienden worden en elkaar vertrouwen. Daar moet een relatie zich op bouwen. Maak contact met haar en probeer daarna een beetje met har te flirten. Complimentjes geven, vraagen of ze ergens hulp bij nodig heeft en zo. Probeer daarna een afspraakje met haar te maken en misschien loopt het wel uit tot iets heel moois?

Ga er in ieder geval voor, het komt vast goed!
Ik sta achter je! xx
Meisjes vinden vertrouwen belangrijk; dus zorg dat ze bij je terecht kan... Verder vinden meisjes het fijn als je ze veel aandacht geeft (niet té veel) en duidelijk laat zien dat je je best doet.... xxxNobody
En vooral heel veel slijmen 😛 Daar houden de meeste meiden wel van... Maar dat zullen ze nooit toegeven xD
En vooral heel veel slijmen 😛 Daar houden de meeste meiden wel van... Maar dat zullen ze nooit toegeven xD

Hihi, nou dat is geen goede tip. Als een jongen mij leuk vindt en ik hem niet en hij weet dat niet en hij zou de hele tijd gaan slijmen dan zou ik er echt gek van worden..
Ik zou zeggen, wees jezelf, maar toch anders. Probeer een beetje achter haar hobby's te komen en vind uit waar ze op valt (valt het bijv. op dat ze vaakt lacht? dan moet je grapjes maken. maar je moet nog steeds zorgen dat je jezelf blijft en dus je eigen humor gebruikt anders is het nep )
Als je wat meer van haar weet, zorg dan dat je net ietsje meer als gewoonlijk in haar buurt bent en meer interesse toont dan de meeste jongens (vragen of ze een leuk weekend gehad heeft?;P) Ook moet je dan is over haar interesses beginnen te praten, en haar nog beter leren kennen.
dan miss keertje afspreken en hopen voor jou dat die date zoenend eindigd
xxsuccesxx
hai

wat ik leuk zou vinden is als een jongen tegen me zegt dat ik leuk ben of er leuk uitzie. maar wees er wel zeker van dat t meisje geen vriend heeft:p en t is natuurlijk ook makkelijker als het meisje jou ook leuk vind.als meisjes jou ook leuk vinden en jij het meisje ook gaat alles een stuk gemakkelijker. en wees jezelf. als je je voordoet alsof je allemaal dezelfde dingen leuk vind als haar, kan t misgaan als ze eragter komt dat je hebt gelogen

xx

Nou ik ben een meid en haat slijmballen 😛 maar hou van jongens die willen opvallen 😛 zegmaar aandacht vragen
Laat het meisje praten en ga niet de hele tijd over voetbal, gamen en dat soort dingen hebben. Meisjes vinden het fijn als ze die gene kan vertrouwen. Ga niet de hele tijd om haar heen hangen. En je hoeft echt niet de zelfde dingen leuk vinden als haar. Je moet gewoon jezelf zijn.
begin het optebouwen door eerst vrienden te worden.
wees lief tegen haar en zorg ervoor dat jullie vaak afspreken enzo.
als je denkt dat je er klaar voor bent dan vraag je haar een keer gewoon uit naar de film bijvoorbeeld.
en daarne vertel je haar wat je voor haar voelt.
Niemand vind mij leuk. Wat vinden meiden te veel slijmen?
En ik ben 12
Heeey,
Precies wat Maris en Nobody zeggen
Je moet vertouwen opbouwen en vooral veel tijd met haar door brengen.
Zeg ook dingen over haar uiterlijk, haar ogen of haar haar;)
en wat BeYourOwnHero zegt niet te veel om haar heen hangen en laat haar uit praten niet te veel praten, dat haten meisjes.
Maak grapjes, geef haar veel andacht dan ziet ze dat je echt geintereseerd bent in haar.

Maar het belangerijktste BLIJF JEZELF!!!

Veel geluk!!!
SavioDude
zeg tegen een meisje dat ze mooi is of zeg iets over haar uiterlijk.:o
ieder meisje vind het leuk om te horen dat ze mooi is <3
en maak grapjes
maar blijf JEZELF en ga je nooit stoerder gedragen en ook niet stalken/slijmen 

xx
Hai

als je een liefdes brief wil schrijven moet je dat dan met je naam of anoniem doen
en als je zonder je naam doet hoe moet je dat dan geven (als je in de eerste zit)en zij ook?

reageer snel voor dat ze misschien wel met iemand anders neem(voordat ik met haar heb)
daarmee bedoel ik (voordat ze misschien iemand anders neem)

alvast bedankt voor de reactie
ga eerst gewoon vrienden worden gewoon afspreken kletsen
uit eindelijk moet je vragen wat ze ziet in een jongen ook al denk je dat is toch raar nee dat is het niet je moet begrip tonen
dat je in haar leven geintreseert bent snap je dan moet je er ook naar gedragen of je kan een briefje aan haar geven en dan kijken wat ze viind want op papie is het makkelijker dan zo in haar gezicht
maar als je al een klein beetje bevriend bent met haar
wat moet je dan dooen om haar vte winnen(bijv je beste kleren aandoen of voor haar opkomen of iets in die richting)

alvast bedankt voor de rreactie
Gewoon flowen, that's it.
sorry misschien heeldom maar wat is flowen
Je moet gewoon heel aardig zijn, haar het gevoel geven dat ze je kan vertrouwen, veel complimentjes geven. Laat wel af en toe merken dat je meer wil dan alleen een vriendschap,, anders wordt je gefriendzoned xd
hallo jongens en meisjes ik vind een meisje bij mij in de klas heel leuk we zijn goede.vrienden maar ik wil meer maar hoe weet ik nou dat zij mij leuk vind en wat ook nog was met valentijn vroeg een ander meisje mij aan omdat zei ook verliefd op mij was ook bij mij uit de klas wat moet ik nu doen asjeblieft help mij
Helemaal mee eens.B)
Leer haar goed kennen, en kom te weten wat zij leuk vind.
Ik vind het bijv. geweldig als jongens grappig zijn, maar wat vind zij leuk.
Focus je daarop, want misschien kom je wel achter dingen die jij helemaal niet zo leuk vind.
Probeer contact te vinden, en een beetje met haar te praten.
Vraag haar nummer, en praat met haar op bijv. whatsapp?!
Als zij jou niet leuk vind word het nooit iets, het spijt me maar dat is de waarheid, je kan natuurlijk proberen om ervoor te zorgen dat zij jou leuk begint te vinden, word eerst vrienden met haar en kijk een keer een film met zn tweeën, als je wil kan je dan lekker dicht bij elkaar gaan zitten en misschien haar hand
Vasthouden als je denkt dat ze het niet heel erg zou vinden.

Reageer